|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
alexmobil
Příspěvky: 5 Bydliště: Lovosice
|
pětikvalt do užovky 120L
poradí mi někdo jestli jde dát do užovky r.v.91 pětikvalt a případně z jakého typu a jak na to?díky
|
25.8.06, 20:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Abych pravdu řekl nevybavuji si žádné auto, které by se v tomto roce vyrábělo a říkalo se mu užovka
Teď vážně. Musel by sis sehnat pětikvalt s krátkejma poloosama (pokud nechceš dělat eMko), musí se upravit kastle a myslím že i nádrž je jiná a samozřejmě táhlo řazení.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
Naposledy upravil Martin dne 28.8.06, 06:04, celkově upraveno 1
|
25.8.06, 21:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Martin píše: Abych pravdu řekl nevybavuji si žádné auto, které by se v tomto roce vyrábělo a říkalo se mu užavka Teď vážně. Musel by sis sehnat pětikvalt s krátkejma poloosama (pokud nechceš dělat eMko), musí se upravit kastle a myslím že i nádrž je jiná a samozřejmě táhlo řazení.
nádrž je sto pro jiná
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.8.06, 20:12 |
|
|
zokot
Příspěvky: 1311 Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
|
Já chci škodovku z roku 1991!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koupím.
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi Fiat GP 1.9 JTD Škoda Roomster 1,2 TSI
|
28.8.06, 05:14 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Martin píše: Abych pravdu řekl nevybavuji si žádné auto, které by se v tomto roce vyrábělo a říkalo se mu užovka Teď vážně. Musel by sis sehnat pětikvalt s krátkejma poloosama (pokud nechceš dělat eMko), musí se upravit kastle a myslím že i nádrž je jiná a samozřejmě táhlo řazení.
Co znamena "petikvalt s kratkejma poloosama"? Na petikvalt S120GLS/125 jdou klidne ty puvodni poloosy.
Jedinej problem je v kastli: Kdyz odklopis zadni sedacky, tak je pod nim takova prohluben, do ktery se montujou uchyty zadnich bezp. pasu. Uzovky tam maji po cele sirce auta stejnou diru, ale Mka maji uprostred takovou "bublinu", ktera vespod dela misto 5Q prevodovce.
Kdyz tuhle bublinu (vylisek z plechu) sezenes ze stary Mkovy kastle, tak muzes zespoda vyriznout diru a privarit ji tam. Jinak tam 5Q nedostanes.
Pro tuhle upravu musis vykuchat celej spodek - prevodovku, trubky chlazeni, trubicku ke spojkovymu valci, nadrz - proste vsechno abys tu nadrz vymenil a udelal upravu kastle.
Na 5Q je taky jedna trubka ke chaldici jinak tvarovana a myslim ze se lisi i uchyt trubek v jednom miste, ale to jsou asi drobnosti ve srovnani s tou upravou kastle.
Proste parada. Hodne stesti.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
28.8.06, 06:15 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
To by ma zaujmalo, že ako sa ti podarilo nadobudnúť š120 s r.v. 1991 (a to ešte aj užovku), keď sériovo sa tuším prestali vyrábať v 1989.
Ja konkrétne mám z roku 1979, ale karosériu mám z roku 1990, bo stará neprežila búračku...
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
5.9.06, 14:35 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
elegant píše: To by ma zaujmalo, že ako sa ti podarilo nadobudnúť š120 s r.v. 1991 (a to ešte aj užovku), keď sériovo sa tuším prestali vyrábať v 1989.
Ja konkrétne mám z roku 1979, ale karosériu mám z roku 1990, bo stará neprežila búračku...
Já jsem si říkal, že ta Tvá fotka mi na 1979 nesedí...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
7.9.06, 20:19 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
mám ve užovce 105l pětikvalt, poloosy necháš ty co tam byly, ale musíš upravit karoserii (na vrakovišti vyseknout zakončení tunelu ze silnýho plechu, vyříznout to v nosníku, vevařit do něj to z emka, bacha na to abys to měl pořádně vypodložený, protože je to důležitej nosník, aby sis nezkurvil kastli), vyměnit nádrž za eMkovou, natáhnout trubky chlazení kus vedle (mám to hadicema) truby topení taky, tale tam to lze normálně, dál musíš vyměnit kulisu řazení a její tyč, v tunelu prostřuhnout pro novou kulisu větší otvor, rozteč šroubů sedí.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
9.10.06, 19:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|