Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 21:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 karburátor Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek karburátor Favorit
vie mi niekto povedať, na čo slúži na karburátore favorit "termoventil" je to s pravej strany, ide s toho jedna hadička na druhom vývode je biela záslepka a idú do toho dva vodiče, jeden na kostru a jeden z ventilu voľnobehu, predpokladám +12V pri zapnutom zapalovaní. Včera som rozobral karburátol, vyčistil a v tom termoventile to akosi hrkotalo, dnes som kúpil nový ( 690sk, fuj skoro ma prekotilo ), a nejakú zmenu nepocitujem, tak chcem vedieť na čo to slúži...


16.2.06, 22:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jsou tam dvě věci, napájené jedním drátem při zapnutém zapalování: elmag. ventil volnoběhu a vyhřívání termosytiče. Jestli se nepletu.


16.2.06, 23:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
mám daľší probém s karburátorom, motor naštartuje, sytič je nastavený dobte, zohreje sa na prevádzkoú teplotu, ide dobre, voľnobeh sa dá nastaviť dobre, dlhšou jazdou, alebo ak nechám motor poriadne zohriať, ( kým nezopne ventilátor ) motor na voľnobeh začne vynechávať až zhasne, robí to na benzín aj na LPG, karburátor je vyčistený, vymenené tesnenie, nejaký termoventil, všetky kanály sú priechodné, nové VN káble, rozelovač vyčistený, nastavený predzápal... poradte mi niekto...


17.2.06, 20:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Jsou tam dvě věci, napájené jedním drátem při zapnutém zapalování: elmag. ventil volnoběhu a vyhřívání termosytiče. Jestli se nepletu.


teraz mi napadlo že nie dve, ale tri veci zú na krbeci napájané 12V, voľnobežný ventil, vyhrievanie sytiča ( to je na ľavo, súčasť komory kade prúdi voda ), a ten termoventil ( je na pravo )

zaujímavý dokument o karburátoroch pierburg ( škoda že v angličtine ) http://www.tiz.st/miniblog/Gunson%20Gas%20Tester%20Mk2.pdf


17.2.06, 20:09
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Termoventil je tam kvůli sytiči, jakmile se motor ohřeje, přestává mít na běh motoru vliv. Ale pokud je vadný, problém to přinést může.

_________________
J.


25.2.06, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Termoventil je tam kvůli sytiči, jakmile se motor ohřeje, přestává mít na běh motoru vliv. Ale pokud je vadný, problém to přinést může.


trocha som karbec študoval, termoventil pri studenom štarte uzarvára podtlak aby sa mierne pootvorila vzduchová prívera sytiča až po naštartovaní ( vytvorení podtlaku ). žiaden motor nepôjde bez vzduchu... Pri štartovaní v mraze je prívera bimetalom úplne zavretá, motor nasáva veľa paliva, po naštartovaní sa v vytvorí podtlak ktorý tú príveru membránou mierne pootvotí aj napriek tomu že bimetal sytiča mechanizmus klapku zatvára...


25.2.06, 21:33
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz