Autor |
Zpráva |
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
odpojení baterky
Budete mě mít za blbce, ale někdy se začít musí. Jak mám udělat co nejjednodušší odpojovač baterky? Hodit to přímo před pojistky, normálně vypínač kterej koupim v elektře a hodit si to někam pod palubku? BTW mam 120ku(teda 130 ku no
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
8.4.08, 20:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ne
Kup si silový odpojovač aku, jako mají třeba avie nebo multikáry, a odpojuj minus. Stojí okolo 200kč. Pokud si to uděláš, abys jej měl z dosahu z místa řidiče, natáhni k němu dostatečně silný kabel, nějakých 70mm2 by nebylo od věci. A koncovková očka ne nějaké šmejdy tenké, ale pořádná kabelová oka za jaká by se nemusela stydět ani lokomotiva
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.08, 20:56 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
To nejde o imobilizer, ale jen aby se nevybijela baterka, protoze to furt nejak zere. Tak ja zkusim ten silovy, pak vezmu baterku do staryho auta a budu experimentovat. Dik
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
8.4.08, 21:00 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Šemik píše: Ne Kup si silový odpojovač aku, jako mají třeba avie nebo multikáry, a odpojuj minus. Stojí okolo 200kč. Pokud si to uděláš, abys jej měl z dosahu z místa řidiče, natáhni k němu dostatečně silný kabel, nějakých 70mm2 by nebylo od věci. A koncovková očka ne nějaké šmejdy tenké, ale pořádná kabelová oka za jaká by se nemusela stydět ani lokomotiva
A jenom ten odpojovač se zapojuje normalně, myslim tim do jakýchsi čokolád, který jsou v něm, takže nemusim potom vymejšlet nic jinýho?
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
8.4.08, 21:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.08, 21:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Šemik píše: Ale tohle není řešením vybíjení aku
To ne no ... blbje zapojeny radio
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.4.08, 21:07 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Řešení, neřešení, moje finanční zdroje jsou rovny zbytku toho, co zbyde, v rámci stovek měsíčně. Kdybych měl procházet auto, musel bych to jednak umět, což je problém A a taky mít prachy, abych nemusel dělat hogo fogo. Tzn. myslíš natahat nový dráty od baterky až k pojistkám,, kde se to pak zapojí. A tudíž tedy padá možnost nějakého rychlo vypínače, který jsem původně myslel? Kdyby to fungovalo, dám do toho i víc. jen pak proberu s bratrem onáž, on přec ví víc
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
8.4.08, 21:08 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale ne k vypínačum
Minus drát od baterky co jde na kastli vyndáš, a mínus baterky dáš a jeden konec tohohle odpojovače a druhý konec tohohle odpojovače dáš na kostru. Zbytek necháš jak je.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.08, 21:09 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Matthes píše: Šemik píše: Ale tohle není řešením vybíjení aku To ne no ... blbje zapojeny radio
kdybych to nezkoušel po složite instruktáží s amper(volt)metrem, kterou pak k memu udivu potvrdil i bratr, tak budu hledat tam. Akorat opravdu nema vhodne, spis zadne zkusenosti prolejzat eletriku
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
8.4.08, 21:12 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Šemik píše: Ale ne k vypínačum Minus drát od baterky co jde na kastli vyndáš, a mínus baterky dáš a jeden konec tohohle odpojovače a druhý konec tohohle odpojovače dáš na kostru. Zbytek necháš jak je.
Tzn že budu mit málo práce nebo to tak jen vypadá. A kdybych chtěl teda práce opravdu minimum, tak ten vypinač bude vzadu za sedačkama, nebo bych si ho případně přivedl kam bych chtěl těma tlustejma dratama s okem, treba pod palubku
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
8.4.08, 21:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo, takhle to je. Nejmíň práce když jej dáš dozadu, nebo pomcí tlustých vodičů někam dopředu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.08, 21:16 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Šemik píše: Jo, takhle to je. Nejmíň práce když jej dáš dozadu, nebo pomcí tlustých vodičů někam dopředu.
Diky moc, to by mohl zvladnout i muj antitalent: Dik jeste jednou, ja vedel ze nezklame. Pokazdy co kouka na novy temata, jsi prvni mezi prispevkama a dycky das radu. panda rulez, virt hadr
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
8.4.08, 21:18 |
|
|
jk
Příspěvky: 34
|
Radši najdi příčinu. Pokud ten odpojovač nepotřebuješ k ničemu jinýmu, tak jsou to vyhozený peníze a možný zdroj problémů. Měřil bych ve vypnutém stavu odběr proudu z baterky a odpojoval jednotlivé spotřebiče, které jsou trvale pod napětím. (včetně alternátoru- nehřeje se ti náhodou?)
_________________ Citroen Xantia 2.0 HDI 80kW Exclusive '99
Honda CB600F Hornet 2008, 75kW
|
9.4.08, 22:00 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
jk píše: Radši najdi příčinu. Pokud ten odpojovač nepotřebuješ k ničemu jinýmu, tak jsou to vyhozený peníze a možný zdroj problémů. Měřil bych ve vypnutém stavu odběr proudu z baterky a odpojoval jednotlivé spotřebiče, které jsou trvale pod napětím. (včetně alternátoru- nehřeje se ti náhodou?)
To měření příčiny, jak jsem psal, jsem amatér a když něco dělám, tak to může bejt blbý repro, kerý jsem mastil do dveří snad hodinu a půl, prostě udělám to, ale jak to neumim, tak mi to trvá xkrát dýl. Ten odpojovač, já kdybych měl procházet, jestli někde neni kra´tas, nebo se to někde rozpletlo, to bych to auto nedal dohromady
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
9.4.08, 22:12 |
|
|
jk
Příspěvky: 34
|
Záleží jak moc rychle ti to vybíjí. (jak velký odběr z baterky ve vypnutém stavu je). Jako amater by si mohl zkusit vzít jako indikátor odběru ve vypnutém stavu třeba žárovku z kontrolek a odpojit jeden pol baterky a mezi baterku a ten odpojený kabel připojit tu žárovku. Má to ale nevýhodu v tom, že tento indikátor není moc citlivý.Pokud nemáš v autě nějakou specialitu, tak mě napadá jako spotřebič stále pod proudem jen autorádio a ten altík. Zkusil bych, jestli v popsaném zapojení bude žhnout nebo svítit ta indikační žárovka a pak bych postupně začal odpojovat spotřebiče. U kterého spotřebiče odběr (svit)klesne, ten to dělá. Dej si pozor na žárovku, která se rozsvítí po otevření dveří - ta při tomto testu nesmí svítit, jinak ti bude dělat falešnej odběr. Já spínač kdysi u naší 120ky něčím zamačkával, tak aby to při otevřených dveřích nesvítilo světlo.
_________________ Citroen Xantia 2.0 HDI 80kW Exclusive '99
Honda CB600F Hornet 2008, 75kW
|
9.4.08, 22:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|