Jaký má být správný předstih pro Š105? Podle grafů v Andrtovi reguluje při 2000 otáčkách:
- odstředivá regulace 15 st.
- podtlaková regulace 5 st.
- základní předstih 1 - 5 st.
Kdy to sečtu, vychází 21-25 stupňů při 2000 otáčkách. Předstih by se pak s rostoucími otáčkami měnit teoreticky neměl (podle těch grafů).
V dokumentaci ke stroboskopu je ale uvedeno 23 st při 2400 ot bez podtlaku a 40 stupňů s podtlakem při 3000 ot. Na emisích naměřili taktéž 40 st / 3000 ot.
To se ale značně liší od grafů uvedených v Andrtovi, kde je háček?
Naposledy upravil kdoasi dne 1.9.06, 10:31, celkově upraveno 1
31.8.06, 22:05
Reklama
Reklama
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
každej motor je jinej nikdy nemůžeš mít dva naprosto stejný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
1.9.06, 08:27
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
Sadra17 píše:
každej motor je jinej nikdy nemůžeš mít dva naprosto stejný
Tady jde o to, ze grafy se znacne lisi od skutecnosti. Dva motory stejneho typu maji vzdy temer stejne nastaveni.
1.9.06, 10:20
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
Tak už je to jasné. V Andrtovi je uveden předstih přerušovače, který je poloviční, než předstih na klice.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru