Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 jednoduché turbo 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek jednoduché turbo
napadlo mě na vzduchovej filtr napasovat ventilátor topení spínalo by se to z kabiny přes spínač

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.9.06, 20:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
snad neveris, ze by to zvysilo vykon

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


2.9.06, 20:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
V podtstate zaujímavá myšlienka...pokiaľ dosiahneš väčšiu rýchlosť prúdenia ako si saje samotný motor, teoreticky by to mohlo fungovať.
Vyskúšaj a daj vedieť...veľa zdaru

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.9.06, 20:05
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja sem o tom taky uvazoval ale predstav si jak funguje karbec. Timto bys vhanel vzduch do valcu, ale taky bys tlacil benzin zpatky do nadrze :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.06, 20:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
něco podobnýho je tady http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 3&id3=2339

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.9.06, 20:07
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.06, 20:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...


větrák nebo turbo z jinýho auta

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.9.06, 20:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Matthes píše:
No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...


větrák nebo turbo z jinýho auta

no tak to turbo to uz je neco jineho. Neslo by to treba z Fiatu UNO 1,3 turbo?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


2.9.06, 20:22
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tak nabastlit tam muzes skoro cokoli, ale vydrzi to blok, hlava, tesneni pod hlavou, klika, pisty, ojnice ... :?: :?: :?:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.06, 20:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
no prave proto bych tam nedaval turbo z nejakeho velkeho motoru. I tak tam nebude moct pustit plny tlak, pac mu to roztrhne motor.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


2.9.06, 20:28
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No a kdyz turbo nepude naplno, bude to mit cenu se stim "srat"? (sorry za takove vyrazivo, ale dat do tohoto motoru turbo neni zrovna nejjednodusi)
Nebylo by tudiz lepci tam nacpat jinej motor? + upravit zadni napravu, hlavne poloosy, aby se neukroutily ...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.06, 20:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
No a kdyz turbo nepude naplno, bude to mit cenu se stim "srat"? (sorry za takove vyrazivo, ale dat do tohoto motoru turbo neni zrovna nejjednodusi)
Nebylo by tudiz lepci tam nacpat jinej motor? + upravit zadni napravu, hlavne poloosy, aby se neukroutily ...


ale jak upravit ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.9.06, 20:33
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No chtel sem ti dat odkaz na videa o jednom typkovi (menuje se Pája) co upravoval Š130, ale uz to nejde :(
Tam prave rikal, co vsechno upravoval, jiny poloosy, vystuhy naprav ...
Taky prej ukroutil uz nekolik prevodovek :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.06, 20:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
no ja si myslim, ze kdyz by to davalo treba "jen" 0,8 - 0,9 bar, tak to bude porad lepsi nez bez turba a nemusel by si tak rychle odrovnat tesneni, propalit pisty... Urcite se to neobejde bez chladice oleje. Ty napravy a poloosy by urcite nebyly od veci. Jen nemam predstavu, kolik by toho vydrzela neupravena prevodovka

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


2.9.06, 20:37
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No tak prevodovka 125L by to vydrzela, spis ty poloosy no. To je jasny ze i s turbem o mencim vykonu by to jelo lip :D
Ale jinej motor by stejne byl lepci, kdybys tam narval aspon BMM z fava a na to turbo, to by bylo rozumnejsi nez to cpat na karbec, aspon to jest muj nazor :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.06, 20:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz