|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Tesnenie tiahla radenia radenia + krížové kĺby
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tesnenie tiahla radenia radenia + krížové kĺby
ľudia, vyveďte ma z omylu:
pokiaľ mi tečie olej cez tiahlo radenia prevodových stupňov (myslím tiahlo, ktoré ide z prednej časti prevodovky), musím vybrať prevodovku, dať dole predné víko, v tom víku je tesniaci krúžok, ten tesniaci krúžok vymeniť a jemným šmirglom (tak zrnitosť 500) prebrúsiť toto tiahlo äprečistiť), namontovať späť tiahlo do predného víka prevodovky, potom namontovať predné víko na prevodovku a namontovať prevodovku späť.
Druhá vec: pokiaľ mám vybité púzdra v krížových kĺboch v tiahle radenia (teraz myslím tiahlo, ktoré sa napája na tiahlo prevodovky), musím vymeniť celé tiahlo radenia (až po radiacu páku)?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.8.06, 18:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: Tesnenie tiahla radenia radenia + krížové kĺby
ferrari píše: ľudia, vyveďte ma z omylu: pokiaľ mi tečie olej cez tiahlo radenia prevodových stupňov (myslím tiahlo, ktoré ide z prednej časti prevodovky), musím vybrať prevodovku, dať dole predné víko, v tom víku je tesniaci krúžok, ten tesniaci krúžok vymeniť a jemným šmirglom (tak zrnitosť 500) prebrúsiť toto tiahlo äprečistiť), namontovať späť tiahlo do predného víka prevodovky, potom namontovať predné víko na prevodovku a namontovať prevodovku späť.
Druhá vec: pokiaľ mám vybité púzdra v krížových kĺboch v tiahle radenia (teraz myslím tiahlo, ktoré sa napája na tiahlo prevodovky), musím vymeniť celé tiahlo radenia (až po radiacu páku)?
Prvá vec: Áno
Druhá vec: Nie
Ale to první se asi nevyplatí, to druhé : vyndáš převodovku (takže by se i to první mohlo vyplatit ), odpojíš a vysuneš táhlo, z táhla odsekneš nýty, které drží tu kost, vyndáš nýty, rozpojíš táhlo na tyč, kost a kloub s uchycením k táhlu převodovky, nasadíš novou kost (originál nesehnatelný, všude prodávaj celoplastovou a ta je horší, než původní vymletá), nové nýty, roznýtuješ a vrátíš vše do auta.
Já jsem to řešil tak, že (vzhledem k nesehnatelnosti gumokovové kosti a ceně nýtů cca 100Kč/ks) jsem původní kost vypouzdřil (do gumových ok nacpal ocelovou trubičku) a dal tam místo nýtů šrouby s matkou a projistotu přibonul ke kloubu (opatně na gumu).
A zatím slouží dobře a nedrnčí...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
30.8.06, 18:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ľudia, s prepáčením, nasral by som konštruktérovi do rúk; keĎ kvôli vydratémo krúžku za 5 Sk musím vybrať a rozobrať prevodovku a teda si aj motor - - - kúrňa, rovno celý hnací agregát ...a ako mám zabrániť vytekaniu oleja, keď sa neoplatí vybrať prevodovku? Vždy mám pod autom mláčku s priemerom cca 10 cm...
Takisto to tiahlo radenia...zasa vyberať prevodovku (dobre, že nemusím pri výmene sviečok vyberať prevodovku...)???Inak, ja tam mám celoplastovú kosť - je to výroba 12/89, takže asi preto.
Pekná "scheisse Arbeit".
Sorry, nadávam ostotristo, ale dnes ozaj nemám dobrý deň!
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.8.06, 18:42 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
ferrari píše: Ľudia, s prepáčením, nasral by som konštruktérovi do rúk; keĎ kvôli vydratémo krúžku za 5 Sk musím vybrať a rozobrať prevodovku a teda si aj motor - - - kúrňa, rovno celý hnací agregát ...a ako mám zabrániť vytekaniu oleja, keď sa neoplatí vybrať prevodovku? Vždy mám pod autom mláčku s priemerom cca 10 cm...
Takisto to tiahlo radenia...zasa vyberať prevodovku (dobre, že nemusím pri výmene sviečok vyberať prevodovku...)???Inak, ja tam mám celoplastovú kosť - je to výroba 12/89, takže asi preto.
Pekná "scheisse Arbeit".
Sorry, nadávam ostotristo, ale dnes ozaj nemám dobrý deň!
Určitě celoplastovou?
Já mám převodovku z auta 11/89 a tam byla ta gumokovová.
Teda na první pohled vypadá jako plastová, ale je to kovová tyčka s dvěma oky na koncích a to celé zalité do gumy (silentbloky)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
30.8.06, 18:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Neviem, možno ozaj vyzerá ako celoplastová...je každopádne po 70 000 km vymlátená.
dnes som vymenil aspoň tú manžetu, čo je na tiahle riadenia, hádam to načas ten olej zastaví...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.8.06, 19:07 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
ferrari píše: dnes som vymenil aspoň tú manžetu, čo je na tiahle riadenia, hádam to načas ten olej zastaví...
Nezastaví, ta manžeta je tam jen kvůli prachu a nečistotám, aby nešly na to táhlo a do těsnícího kroužku - když je tam prach, tak se to vydře a teče to.
Tahle manžeta se olejem rozleptá...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.9.06, 08:32 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Bukaj píše: ferrari píše: dnes som vymenil aspoň tú manžetu, čo je na tiahle riadenia, hádam to načas ten olej zastaví... Nezastaví, ta manžeta je tam jen kvůli prachu a nečistotám, aby nešly na to táhlo a do těsnícího kroužku - když je tam prach, tak se to vydře a teče to. Tahle manžeta se olejem rozleptá...
Ja viem, ale hádam to predsa aspoň chvíľu vydrží - uvidím.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.9.06, 21:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|