Kde a jakou baterii do feldy?
Autor |
Zpráva |
MSG
Příspěvky: 58 Bydliště: Praha
|
Kde a jakou baterii do feldy?
Zdar,
odesla mi baterka do feldy (1.3ka), kupuju novou - 55-60Ah, normalni udrzbovou. Jen nevim, co by bylo tak nejlepsi (vyrobce) a kde taky dobre (levne) koupit. Ma nekdo nejaky tip?
Jsem z Prahy (prodejna na Morave je mi nanic...)
|
5.5.08, 08:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
http://autobaterie.com/ prodává se to v Praze, Kanadská 1, Praha 6 - Dejvice a já mám Akumu Comfort, 60Ah
nevim, jak jsou na tom s cenama teď, alepřed půl rokem byli na Akumu nejlevnější.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.5.08, 08:47 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Akumu ne....dobře hodnocená za ty prachy je Exide Excel, nejlepší je o něco dražší Bosch Silver (v případě Felicie počítej s tím že přežije celé auto). Na klasickou údržbovou baterii se vykašli, zas tak velký cenový rozdíl tam není a údržbová baterie je návrat do doby kamenné.
|
5.5.08, 09:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, tak tahleta Bosch Silver mi po 3 letech klekla právě...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.5.08, 09:34 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Mám Bosch Silver Plus 6,5 roku a pořád bez problému... stejně tak brácha na feldě už jí má 6 let.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
5.5.08, 09:54 |
|
|
MSG
Příspěvky: 58 Bydliště: Praha
|
Tuhle akumu jsem měl a po 4 letech klekla, nicméně o ní uvažuji znova a to právě od této firmy. Jen je to z ruky a auto nejede
Exide a Bosch ne, to je fakt trochu moc na tohle auto...
Bezúdržbovka do felicie se mi dobrá nezdá, podle mě to dobíjecí elektrika nebude na to moc košer, ale to je můj názor.
Spíš jsem zvažoval úplně nějakou levnou z hypermarketu za pár korun... ta akuma je za 2.750, u tý firmy co píšeš za 2.388,-
|
5.5.08, 10:25 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Já mám Filson 55Ah... už ji mám skoro tři roky a není sebemenší problém a to už přežila i špatnej regulátor na altíku, když sem měl fanouše a to se holka pěkně nafoukla.... Stála mě tenkrát v akci 900Kč...no co bych chtěl víc...
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
5.5.08, 10:26 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Viš, jak se to řiká, laciný, dvakrát placený, laciným baterkám z obchoďáků se vyhni velikým obloukem, nemusí přežít ani první zimu, jaký to sou šmejdy.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
5.5.08, 10:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Drak píše: Viš, jak se to řiká, laciný, dvakrát placený, laciným baterkám z obchoďáků se vyhni velikým obloukem, nemusí přežít ani první zimu, jaký to sou šmejdy.
Ja mam Bannerku z Globusu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.5.08, 10:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Filson v žádném případě
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.5.08, 13:22 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
To je snad poprvé co slyším že Bosch silver odešla po 3 letech. Jestli nebyl problém v dobíjení, to potom klekne každá baterka. Jinak - Exide Excel stojí stejně jako Akuma Comfort a určitě je lepší. Sám mám Vartu, ale na ty spousta lidí nadává takže radši nezmiňuju. Jinak - určitě se hodí mít v autě voltmetr a občas po něm hodit oko. Skoro pokaždé když někomu klekla baterka a koupil novou tak za mnou za chvilku přijel že má zase problém a vždycky kleknutí baterky předcházela závada dobíjení.
|
5.5.08, 15:12 |
|
|
MSG
Příspěvky: 58 Bydliště: Praha
|
cyz píše: To je snad poprvé co slyším že Bosch silver odešla po 3 letech. Jestli nebyl problém v dobíjení, to potom klekne každá baterka. Jinak - Exide Excel stojí stejně jako Akuma Comfort a určitě je lepší. Sám mám Vartu, ale na ty spousta lidí nadává takže radši nezmiňuju. Jinak - určitě se hodí mít v autě voltmetr a občas po něm hodit oko. Skoro pokaždé když někomu klekla baterka a koupil novou tak za mnou za chvilku přijel že má zase problém a vždycky kleknutí baterky předcházela závada dobíjení.
Máš pravdu, ale platí to i pro staré auto? Mě zase tvrdili, že do starý šunky (felda 1996), která má dobíjení nic moc seřízené, dát baterku jednoduché koncepce. Moderní bezúdržbové s "okem" to prý moc nerozchodí...
|
5.5.08, 16:28 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
MSG píše: Máš pravdu, ale platí to i pro staré auto? Mě zase tvrdili, že do starý šunky (felda 1996), která má dobíjení nic moc seřízené, dát baterku jednoduché koncepce. Moderní bezúdržbové s "okem" to prý moc nerozchodí...
Proč by to neměla rozchodit? Jak jsem psal Bosch Silver Plus (s magickým okem) mám ve fáčku 6,5 roku a brácha ve felině 6 let a žádný problémy a do smrti mají daleko. I když tenhle názor už jsem taky slyšel respektive četl... ale moje zkušenosti jsou tyhle.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
5.5.08, 16:31 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak oni to ti prodejci nedoporučují protože spousta těchto starých aut má problém s přechodovýma odporama a tudíž podpětí v síti (u Felicie konkrétně je zcela běžné kolem 13,5 i míň). U Formana mám po pročištění kontaktu v síti podle zatížení 14-14,5V stejně jako u nového auta (nepište řeči typu "to nemůže mít, regulátor je na 14V") on sice je na něco kontruovaný ale ty nepřesnosti tam jsou, není to laboratorní přístroj.
|
5.5.08, 17:16 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
cyz píše: To je snad poprvé co slyším že Bosch silver odešla po 3 letech. Jestli nebyl problém v dobíjení, to potom klekne každá baterka. Jinak - Exide Excel stojí stejně jako Akuma Comfort a určitě je lepší. Sám mám Vartu, ale na ty spousta lidí nadává takže radši nezmiňuju. Jinak - určitě se hodí mít v autě voltmetr a občas po něm hodit oko. Skoro pokaždé když někomu klekla baterka a koupil novou tak za mnou za chvilku přijel že má zase problém a vždycky kleknutí baterky předcházela závada dobíjení. V dobíjení to nebylo, prostě když to dýl stálo v zimě, nechytlo to, když jsem si v létě na louce na půl hodinky pustil rádio, druhej den ráno to netočilo, naměřil jsem kapacitu asi 10 Ah, po třech letech. Máma měla to samý v puntu, tam odešla (nebo ještě žije? Zokot ví ) skoro po šesti letech, jedinej rozdíl byl v tom, že Punto nikdy nestálo přes noc venku. Když jsem ho nechal přes tejden venku, taky netočilo.
A s tou myšlenkou, že nemá cenu dávat moderní akumulátory do těchhle aut je to tak, že akumulátory s jakousi Ca-Ca technologií apod. vyžadujou vyšší napětí, nebo co...
A já mám se světlama, větrákem a rádiem při 2000 rpm motoru napětí asi 14,1V, bez zátěže to nejde přes 14,4V
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.5.08, 18:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|