Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 18:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Ekonoměr 
Autor Zpráva
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Ekonoměr
Dostal se mi do rukou ekonoměr na škodovku a mě by zajímalo, jak ho zapoijit, vede z něho červenej drát, to bde plus, modrej mínus, to je mi jasný, ale na co zapojit tu hadičku?

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


6.5.08, 19:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na hadici k posilovači brzd 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.5.08, 19:49
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
No ono to tedy s ekonomikou jízdy moc společnýho nemá co, spíš jen budík navíc, na kterým se hýbe ručika co?

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


6.5.08, 19:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo, to jen měří podtlak v sacím potrubí - zapoj na hadici k posilovači brzd.

A ty dráty ten vlastní budík vůbec nepotřebuje - ty jsou jen k žárovičče na osvětlení :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.5.08, 19:55
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
:( :( :( tak to je fakt jen na ozdobu, to si tam můžu raději dát měřič spotřeby z Trabanta a budu na tom daleko lépem, no uvidíse co s tím provedu, jelikož na ježdění si asi koupím nějaký kilo a tam se to moc nehodí

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


6.5.08, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Veteranista píše:
:( :( :( tak to je fakt jen na ozdobu, to si tam můžu raději dát měřič spotřeby z Trabanta a budu na tom daleko lépem, no uvidíse co s tím provedu, jelikož na ježdění si asi koupím nějaký kilo a tam se to moc nehodí


ono to meria podtlak, cize jeden z ukazovatelov uzavretia skrtiacej klapky. cim menej je skrtiaca klapka otvorena, tym menej sa vyuziva hlavny system v karburatore a motor si benzin taha len z volnobezneho, alebo prechodoveho systemu. to je ale len teoria, pretoze pri pusteni plynu a zavreti skrtiacej klapky vo vysokych otackach musi motor spravit vo volnobeznom kanale vir. kazdopadne by to mohlo sluzit ako jeden z detektorov otvorenia druhej komory, pripadne merac ekonomickosti prevadzky... ked rucicka vbehne do cerveneho pasma, je jasne, ze je plyn stlaceny moc (potom to uz obvykle ani nezrychluje, lebo ma motor podrezane hrdlo a nie je v karbe dost podtlaku na to, aby motor tahal benzin)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


6.5.08, 20:30
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
ventYl píše:
Veteranista píše:
:( :( :( tak to je fakt jen na ozdobu, to si tam můžu raději dát měřič spotřeby z Trabanta a budu na tom daleko lépem, no uvidíse co s tím provedu, jelikož na ježdění si asi koupím nějaký kilo a tam se to moc nehodí


ono to meria podtlak, cize jeden z ukazovatelov uzavretia skrtiacej klapky. cim menej je skrtiaca klapka otvorena, tym menej sa vyuziva hlavny system v karburatore a motor si benzin taha len z volnobezneho, alebo prechodoveho systemu. to je ale len teoria, pretoze pri pusteni plynu a zavreti skrtiacej klapky vo vysokych otackach musi motor spravit vo volnobeznom kanale vir. kazdopadne by to mohlo sluzit ako jeden z detektorov otvorenia druhej komory, pripadne merac ekonomickosti prevadzky... ked rucicka vbehne do cerveneho pasma, je jasne, ze je plyn stlaceny moc (potom to uz obvykle ani nezrychluje, lebo ma motor podrezane hrdlo a nie je v karbe dost podtlaku na to, aby motor tahal benzin)

Dle týhle teorie to nemusí být zase tak marný.


6.5.08, 20:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Dawid130 píše:
ventYl píše:
Veteranista píše:
:( :( :( tak to je fakt jen na ozdobu, to si tam můžu raději dát měřič spotřeby z Trabanta a budu na tom daleko lépem, no uvidíse co s tím provedu, jelikož na ježdění si asi koupím nějaký kilo a tam se to moc nehodí


ono to meria podtlak, cize jeden z ukazovatelov uzavretia skrtiacej klapky. cim menej je skrtiaca klapka otvorena, tym menej sa vyuziva hlavny system v karburatore a motor si benzin taha len z volnobezneho, alebo prechodoveho systemu. to je ale len teoria, pretoze pri pusteni plynu a zavreti skrtiacej klapky vo vysokych otackach musi motor spravit vo volnobeznom kanale vir. kazdopadne by to mohlo sluzit ako jeden z detektorov otvorenia druhej komory, pripadne merac ekonomickosti prevadzky... ked rucicka vbehne do cerveneho pasma, je jasne, ze je plyn stlaceny moc (potom to uz obvykle ani nezrychluje, lebo ma motor podrezane hrdlo a nie je v karbe dost podtlaku na to, aby motor tahal benzin)

Dle týhle teorie to nemusí být zase tak marný.


nemusi nemusi, ale kto nema reflex, ze netreba mackat plyn viac, ako je zdrave a macka ho furt na doraz a potom sa cuduje, ze to nejede, ma zrejme posahanu 2. signalnu sustavu. Pavlov by mal radost.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


6.5.08, 20:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Kdybys ho nakonec nechtel tak Eda by to rad mel :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.5.08, 23:21
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ja jazdim s ekonomerom asi 3.rok a som spokojny. Bez neho by som nevodel kolko mozem ubrat z plynu aby to este tahalo. Ono totiz pri 90 mozes ist za 7L, za 6L ale aj za 5L! Mam to dlhodobo odskusane a to aj na Favo a teraz aj na felde :roll:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


7.5.08, 07:37
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a nemate nekdo nejaky to Tcko na tu hadici, mam ho doma taky, ze bych ho zkusil zadrit??? :P

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.5.08, 11:18
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
kachnis píše:
a nemate nekdo nejaky to Tcko na tu hadici, mam ho doma taky, ze bych ho zkusil zadrit??? :P


Tak si to svař, ne?Tu hadicu někdde přeřízni a dej tam mezi ňu trubku s poku navařenou trubičkou z boku na ekonoměr.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


7.5.08, 11:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Ekonomer v aute mam, je to fajn vec sice -neni absolutni meritko spotreby - spis jen tak zhruba orientacni ale obcas vas to primeje sundat nohu z plynu nebo na to zbytecne neslapat... Dobra hracka kdyz zaroven koukate na otackomer a hledate optimalni rezim :D

_________________
VAZ 2109


7.5.08, 13:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
No já jsem měl ekonoměr na služební škodovce 105. Byl platný asi tak že aby to normálně jelo tak jsem měl ručičku pořád v červeném :D


7.5.08, 18:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Uprime receno - od te doby co jsem si poridil LPG tak uz na ekonomer moc nedam... Platim polovic, takze jestli na to slapu a ma to trochu vetsi spotrebu ale je to zivejsi tak to ustojim :lol:
A hodne jde o styl jizdy - kam a kudy jedu... v Praze a na dalnici se to moc ovlivnt neda (couracky, na druhe strane 160-170) ale na projizkach, vyjizdkach (coz miluju, proto samarku mam) si uzivam a klidne jedu 40-kou po vesnicich i mimo, koukam na okoli, uzivam si... to ekon. neukazuje ani polovinu :lol: :lol:

_________________
VAZ 2109


7.5.08, 18:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz