Autor |
Zpráva |
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Viky píše: Kdybys ho nakonec nechtel tak Eda by to rad mel
Nechám si ho, já mám rád spoustu dílů na skladě.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
7.5.08, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Já to chci!! Asi si ho koupím, jsem zvědav.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
8.5.08, 13:10 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Nepatří k tomu ještě kalibrovaná tryska? Mám ten pocit že jen napojit na podtlak ze sání nestačí že se tam musí ještě vřadit tryska aby byly ty údaje reálný a vrámci možností přesný. Ta tryska je myslím zalisovaná v originálním Téčku ve vývodu na hadičku pro ekonoměr. Takže jen tak si udělat nějaké téčko asi stačit nebude.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
8.5.08, 13:37 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tryskou nezmenis tlak ale prutok a o ten tu nejde,ne?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
10.5.08, 22:09 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.5.08, 12:24 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Kmitá v důsledku rychlých změn podtlaku, proto se to musí uškrtit.
|
11.5.08, 13:08 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.5.08, 22:45 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Ještě dotaz k ekonoměru, má vůbec pozice ručičky nějaký význam? Vždyť se měří jen podtlak, což podle mě nevypovídá vůbec nic o měrné spotřebě motoru na výkon a už vůbec o měrné spotřebě na ujetou vzdálenost... Možná to paradoxně ukazuje přesně naopak, motor má největší účinnost při pedálu na podlaze a otáčkách kolem špičky krouťáku, v této situaci je podtlak určitě menší (a ručička je více vpravo) než při jízde na půl plynu...
|
12.5.08, 05:23 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
13.5.08, 10:01 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Tryska pomoze, ale nemusi byt, da sa suplovat, urobis si na privodnej hadicke(pouzivam mäkke silikony) uzlicek a priskrtis tak aby ti rucicka nekmitala prudko ale nejak primneřene. Mam foto na mojej felde ale neviem to sem dat...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
15.5.08, 07:46 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
utia píše: Ekonomer v aute mam, je to fajn vec sice -neni absolutni meritko spotreby - spis jen tak zhruba orientacni ale obcas vas to primeje sundat nohu z plynu nebo na to zbytecne neslapat... Dobra hracka kdyz zaroven koukate na otackomer a hledate optimalni rezim
ešte treba pozerať aj na cestu...
ale, ono to funguje, nie je to márne...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.5.08, 11:55 |
|
|
M3Power
Příspěvky: 150 Bydliště: Frýdlant n./O.
|
Nechci zakládat nové téma, tak se připojím sem.
Mám v autě klasiku ekonoměr a prdla mi v něm žárovka osvetlení. Jak se prosím dostanu dovnitř abych to vyměnil ?
Raději se zeptám, než nad tím hodinu sedět ... Díky
_________________ Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252
|
10.10.08, 11:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ta žárovka je zezadu, je to stejná kontrukce jako třeba palivoměr nebo teploměr.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.10.08, 12:00 |
|
|
M3Power
Příspěvky: 150 Bydliště: Frýdlant n./O.
|
Šemik píše: Ta žárovka je zezadu, je to stejná kontrukce jako třeba palivoměr nebo teploměr.
A jak se do toho dostanu ?
_________________ Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252
|
10.10.08, 12:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No pokud je to stejne tak vyskrutkujes 4 skrutky co drzi budiky, odpojis nahon tachace a povytahnes to cele smerem k volantu. Pokud mas ten integrovany ekonomer a ne ten na palubce na nozice
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.10.08, 12:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|