Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 13:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Baterka kaput 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Baterka kaput
tak moja skvela Exide sa sice vzdy vybije po 6 tyzdnoch statia ale teraz je uz myslim kaput: 6,4V :( cipova nabijacka ani neregistruje ze je k nej nieco pripojene
takze potrebujem zistit ci:
-mi to volakde preraza
-ci mi ju nieco vybija
-ci je fakt uz zla

takze:
zmeram kludovy odber; ale nemam jak, pac sice mam multimeter ale prud sa mu nechce merat, asi je zly (furt 0 ci nekonecne, neviem uz), napadlo ma ze zapojim 1 ohmovy odpor a omeram na nom ubytok napatia, da sa?
do kolko je ten odber vporiadku?

pocul som ze favority tym trpeli (volakde to prerazalo izolaciu ci co) a preto sa vzdy vybijali. pocule ste niekto o tom?

a ak je zla baterka, aku kupit aby dobre znasala ze auto dlho stoji?
edit: kukam ze bosch si vo vela testoch vedie prekvapivo zle ale taky banner zas prekvapivo dobre

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.5.08, 16:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vymen poistku v maltymetru a bude zas chodit :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.5.08, 16:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A asi bych dal odpojovač aku - je zbytečné aby aku celé ty týdny držel pod napětím některé vodiče a jiné spotřebiče :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.5.08, 16:47
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Šemik píše:
A asi bych dal odpojovač aku - je zbytečné aby aku celé ty týdny držel pod napětím některé vodiče a jiné spotřebiče :wink:


Tipoval bych to na blbe radio :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.5.08, 16:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Matthes píše:
Šemik píše:
A asi bych dal odpojovač aku - je zbytečné aby aku celé ty týdny držel pod napětím některé vodiče a jiné spotřebiče :wink:


Tipoval bych to na blbe radio :)

to je jedna vec, + central + otackomer (mam ho dany dodatocne a je stale pod napatim) + zosilovac
v kazdom pripade chcem vediet cim to je

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.5.08, 17:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tipnul bych to na ten otackomer :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.5.08, 17:05
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Tipnul bych to na ten otackomer :wink:

njn lenze takto isto ako som ho domontoval ja tak tak isto ho montovali sudruzi ako priplatkovu vybavu do Liek ;) to sa mi nechce verit ze by to zralo baterku na kazdom

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.5.08, 17:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Určitě? :shock:

Třeba u 742 to je pod napětím pouze po zapnutém zapalování. :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.5.08, 17:11
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Určitě? :shock:

Třeba u 742 to je pod napětím pouze po zapnutém zapalování. :wink:

tak ked tam boli predtym hodinky, a zapaja sa to na tie iste kontakty tak ti mozem s urcitostou povedat ze je to stale pod prudom ;) okrem tretieho kontaktu na ETZ

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.5.08, 17:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Ale houby... hodiny jsou u fava napájeny stále to ano.. ale otáčkoměr ne... Hodiny jsou nápajeny z kontaktu B na přístrojovém štítu ale otáčkoměr je napájený z kontaku + který je pod napětím jen po sepnutí zapalování.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


8.5.08, 17:25
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Neex píše:
Ale houby... hodiny jsou u fava napájeny stále to ano.. ale otáčkoměr ne... Hodiny jsou nápajeny z kontaktu B na přístrojovém štítu ale otáčkoměr je napájený z kontaku + který je pod napětím jen po sepnutí zapalování.

aj ked si mal povodne hodiny a namiesto nich si tam napojil otackomer? presne na tie iste 2 kontakty? ;) to sa akoze ten + sam zmeni na spinany??

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.5.08, 17:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
deekay píše:
Neex píše:
Ale houby... hodiny jsou u fava napájeny stále to ano.. ale otáčkoměr ne... Hodiny jsou nápajeny z kontaktu B na přístrojovém štítu ale otáčkoměr je napájený z kontaku + který je pod napětím jen po sepnutí zapalování.

aj ked si mal povodne hodiny a namiesto nich si tam napojil otackomer? presne na tie iste 2 kontakty? ;) to sa akoze ten + sam zmeni na spinany??


Máš čtyři kontakty na přístrojovém štítu... +/-/1/B ...otáčkoměr je zapojený na kontakty +/-/1 kde + je pod napětím jen po sepnutí zapalování protože je napojený na napájení štítu. Kontakt B který je pod stálým napětím je jen pro Hodiny.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


8.5.08, 17:37
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Viz http://favoweb.skoda110r.cz/article.php?id=9 věta: "pro otáčkoměr musíme nanýtovat kontakt pro napájení po zapnutí klíčku". U těch starších přístrojovek asi příprava na otáčkoměr nebyla takže tam ani nebyl + kontakt. U nových už to je.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


8.5.08, 17:40
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Neex píše:
Viz http://favoweb.skoda110r.cz/article.php?id=9 věta: "pro otáčkoměr musíme nanýtovat kontakt pro napájení po zapnutí klíčku". U těch starších přístrojovek asi příprava na otáčkoměr nebyla takže tam ani nebyl + kontakt. U nových už to je.


ako si sam napisal: "musime nanytovat kontakt" ;)
nakolko som nic nenytoval tak je to tam na stalom + pac ine tam NIE JE
ozaj: co mam teraz robit? ta 6V baterka by sa dala este ozivit? alebo mi treba novu?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


Naposledy upravil deekay dne 8.5.08, 17:56, celkově upraveno 1



8.5.08, 17:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
deekay píše:
ako si sam napisal: "musime nanytovat kontakt" ;)
nakolko som nic nenytoval tak je to tam na stalom + pac ine tam NIE JE



Ty jsi mě ale nepochopil... Já jsem hlavně reagoval na to tvé tvrzení že u všech fáček s otáčkoměrem je otáčkoměr stále pod napětím. Jak vidíš tak není. Správně je pod napětím jen po sepnutí zapalování. Nikdo tenkrát totiž nepočítal stím že by tam někdo chtěl dávat otáčkoměr proto tam máš přístrojový štít určený jen pro hodiny a proto tam nemáš kontakty + a 1. Pokud jsi napojil otáčkoměr na B čili stálé napájení pro hodiny tak se nediv že máš vyžvejklou baterku.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


Naposledy upravil Neex dne 8.5.08, 18:07, celkově upraveno 1



8.5.08, 17:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz