Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 05:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Baterka kaput 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Neex píše:
Právě že dřív byla přístrojovka jen pro hodiny nebo pro otáčkoměr a podle toho tam byly nebo nebyly kontakty... pak už to dávali univerzálně že tam byly kontakty všechny.

mohli to davat tak od zaciatku :(

ozaj, ma zmysel teraz merat ten kludovy odber na vybitej baterke? asi nie...
no poistka v multimetri je ok, takze to budem muset zmerat cez napatie
nasiel som len 68 ohmovy odpor, hadam tam nebude nejaka strasna odchylky :)
zapojim to cele na regulovatelny zdroj na autodrahu, do serie z odporom, odmeram ubytok napatia, vydelim odporom a mam kludovy odber?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.5.08, 18:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
ozaj, ma zmysel teraz merat ten kludovy odber na vybitej baterke? asi nie...
no poistka v multimetri je ok, takze to budem muset zmerat cez napatie
nasiel som len 68 ohmovy odpor, hadam tam nebude nejaka strasna odchylky :)
zapojim to cele na regulovatelny zdroj na autodrahu, do serie z odporom, odmeram ubytok napatia, vydelim odporom a mam kludovy odber?


dá sa to aj tak, ale najprv si daj do poriadku baterku a potom to zmeriaš klasickou metódou...

inak 2ks dobré baterky teraz mám... jedna Varta, druhá nejaká Tovela :idea: :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.5.08, 19:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Hlavně měřit odběr tak, že si nejdřív odšroubuješ objímku, pak ji přiložíš ke kontaktu. Krokodýly dáš mezi objímku a kontakt baterky (dosud spojené přidržením) a pak rozpojíš. Jinak můžeš udělat pojistce o5 pápá :P protože proudová špička, třeba kvůli LC filtru v rádiu je někdy i hodně přes 500mA.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


8.5.08, 19:48
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak:
kludovy odber cca 30mA (ubytok 2 V na 68 ohmoch)
kupil som novu baterku 52Ah, startovaci prud 500A 8) paradicka

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.5.08, 13:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No tak trochu počítání.. :roll:

30mA = 0.03A x 24h = 0.72Ah/den.

6 týdnů je 42 dnů, tj. 0.72 x 42 = 30.24Ah :shock: To je už hodně moc... Nedivím se že to nenastartovalo.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.5.08, 13:58
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No ja mam neco pod 20mA baj voko. Problemy byly s tim starym radiem ... to byl odber tak 80mA :sick:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.5.08, 14:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
No tak trochu počítání.. :roll:

30mA = 0.03A x 24h = 0.72Ah/den.

6 týdnů je 42 dnů, tj. 0.72 x 42 = 30.24Ah :shock: To je už hodně moc... Nedivím se že to nenastartovalo.

:shock: a ako to robia na novych autach? tiez ho po 6 tyzdnoch je problem nastartovat?
alebo sa to same odpojuje?
alebo to ma mensi kludovy odber?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.5.08, 14:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To nevím, ale asi menší odběr (třeba to kromě rádia všechno odpojí)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.5.08, 14:42
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
To nevím, ale asi menší odběr (třeba to kromě rádia všechno odpojí)

to nemoze, aj central, alarm, imo musia byt stale v pohotovosti

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.5.08, 14:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja mám kľudový odber 80 - 90mA... (2x RJ centrál a DO centrál, rádio, stropné hodiny, alarm)

ale jazdím dennodenne, ale keď auto stojí cca 2-3 dni tak je to bez problémov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.5.08, 18:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz