Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 06:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 VAG-namerany blok hodnot 
Autor Zpráva

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek VAG-namerany blok hodnot
Ahojte chlapi,
tak nasiel som mozno nieco co ani nieje problemom. Zohriaty motor som dal na diagnostiku a zistil som nasledovne:
IMAGE 1:
tu na tomto obrazku je vsetko OK. hodnoty 000,003,004
Obrázek
IMAGE 2:
no ak som prepol blok hodnot na 000,005,003
Obrázek
tak v skupine 005 je pomer zopnutia 19,9 a maju byt hodnoty od 6-19% a v skupine 003 mam hodnotu 19,7% pricom hodnoty sa maju pohybovat v rozmedzi 20-37%...
- mam podozrenie na regulator tlaku paliva alebo elektromagneticky spatny ventil pri nadobke s aktivnym uhlím....

Niekedy auto sa zacne na volnobehu jednoducho dusit a po pridani plynu je all OK.
Felicia 1,6MPi
Ak by niekto nieco vedel ...
Dik s pozdravom

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


18.5.08, 14:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: VAG-namerany blok hodnot
superflo píše:
Ahojte chlapi,
tak nasiel som mozno nieco co ani nieje problemom. Zohriaty motor som dal na diagnostiku a zistil som nasledovne:
IMAGE 1:
tu na tomto obrazku je vsetko OK. hodnoty 000,003,004
Obrázek
IMAGE 2:
no ak som prepol blok hodnot na 000,005,003
Obrázek
tak v skupine 005 je pomer zopnutia 19,9 a maju byt hodnoty od 6-19% a v skupine 003 mam hodnotu 19,7% pricom hodnoty sa maju pohybovat v rozmedzi 20-37%...
- mam podozrenie na regulator tlaku paliva alebo elektromagneticky spatny ventil pri nadobke s aktivnym uhlím....

Niekedy auto sa zacne na volnobehu jednoducho dusit a po pridani plynu je all OK.
Felicia 1,6MPi

to jsou teda screeny, se člověk zamyslí a naskočí tam seznamka s macatýma maminama z německa, a je toho málo co pamět závad, pak chyblí lambáda, a vyčisti si klapku ta hodnota má být 4-6 stupnů tam bych viděl problém, ten ventil na aktivní ulůí ucpi pro tvůj klid a tlak paliva se měří tlakoměrem miloš
Ak by niekto nieco vedel ...
Dik s pozdravom


18.5.08, 15:26
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek Re: VAG-namerany blok hodnot
slovacek.milos píše:
superflo píše:
Ahojte chlapi,
tak nasiel som mozno nieco co ani nieje problemom. Zohriaty motor som dal na diagnostiku a zistil som nasledovne:
IMAGE 1:
tu na tomto obrazku je vsetko OK. hodnoty 000,003,004
Obrázek
IMAGE 2:
no ak som prepol blok hodnot na 000,005,003
Obrázek
tak v skupine 005 je pomer zopnutia 19,9 a maju byt hodnoty od 6-19% a v skupine 003 mam hodnotu 19,7% pricom hodnoty sa maju pohybovat v rozmedzi 20-37%...
- mam podozrenie na regulator tlaku paliva alebo elektromagneticky spatny ventil pri nadobke s aktivnym uhlím....

Niekedy auto sa zacne na volnobehu jednoducho dusit a po pridani plynu je all OK.
Felicia 1,6MPi

to jsou teda screeny, se člověk zamyslí a naskočí tam seznamka s macatýma maminama z německa, a je toho málo co pamět závad, pak chyblí lambáda, a vyčisti si klapku ta hodnota má být 4-6 stupnů tam bych viděl problém, ten ventil na aktivní ulůí ucpi pro tvůj klid a tlak paliva se měří tlakoměrem miloš
Ak by niekto nieco vedel ...
Dik s pozdravom


uhol klapky pri ohriatom motore nad 80st. C ma byt 3-15st. v DP je pisana zla hodnota pod 3st., a nad 15st. , LAMBDA je OK..reaguje do 30s sa meni kazdou sekundou

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


18.5.08, 16:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Skalica.....momentálne BA
Příspěvek 
Ako povedal Miloš - začni s vyčistením škrtiacej klapky - skontroluj a prípadne fixuj netesnosti sacieho potrubia a potom až môžeš bádať dalej...


18.5.08, 19:26
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
Paulie I. píše:
Ako povedal Miloš - začni s vyčistením škrtiacej klapky - skontroluj a prípadne fixuj netesnosti sacieho potrubia a potom až môžeš bádať dalej...

uz som ju cistil niekolko krat... az do detailu.. aj medzi oskou popri krajoch je jednoducho cistucka... potom urobim zakladne nastavenie a takisto vymazem adaptacne hodnoty... a ona stale ukazuje 12st napr. ... tak zeby bola uz klapka v haji???

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


18.5.08, 19:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Skalica.....momentálne BA
Příspěvek 
Ak máš škrtiacu klapku OK ešťe prever to sanie - sebemenšia netesnosť robí neskutočný bordel...začni s hadicami podtlaku - rozdeľovač,posilňovač bŕzd apod..proste všetko čo vedie do sacieho potrubia nesmie vykazovať žiadnu netesnosť...potom skontroluj či nemáš zanesenú hadicu odvetrávania kľukovej skrine a nakoniec si kontroluj ako ti tesní spojenie medzi airboxom a škrtiacou klapkou..


18.5.08, 19:46
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
Paulie I. píše:
Ak máš škrtiacu klapku OK ešťe prever to sanie - sebemenšia netesnosť robí neskutočný bordel...začni s hadicami podtlaku - rozdeľovač,posilňovač bŕzd apod..proste všetko čo vedie do sacieho potrubia nesmie vykazovať žiadnu netesnosť...potom skontroluj či nemáš zanesenú hadicu odvetrávania kľukovej skrine a nakoniec si kontroluj ako ti tesní spojenie medzi airboxom a škrtiacou klapkou..


OK, rozdelovac... tam nemam ziadnu hadicu a pod mam 1,6 MPi alebo sa mylim?? hadicu odvetravania klukovky som kupil novu a odlucovac oleja som cistil..., pod klapkou mam nove tesnenie, a nad klapkou co ide tesnenie s airboxom mam takisto nove... akurat hadica do HBV je stara.. nevies cital som ze existuje nejaky specialny sprej na zistovanie netesnosti... dik s pozdravom

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


18.5.08, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Skalica.....momentálne BA
Příspěvek 
Do rozdelovača ti ide (teda aspoň aj mne - máme rovnaký motor 1.6 55kW AEE) tenká hadička ku snímaču otáčkok rozdelovača...no o spreji neviem ale jeden maník mi hovoril ,že kritické miesta potieral benzínom a ,že sa mu tak dvíhali otáčky ale neviem - toto by som ani neskúšal :D ono sanie je podtlakové a keď použiješ tú penu v spreji čo majú plynári tak si to akorát pekne nasaješ do motora..


18.5.08, 19:59
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
Paulie I. píše:
Do rozdelovača ti ide (teda aspoň aj mne - máme rovnaký motor 1.6 55kW AEE) tenká hadička ku snímaču otáčkok rozdelovača...no o spreji neviem ale jeden maník mi hovoril ,že kritické miesta potieral benzínom a ,že sa mu tak dvíhali otáčky ale neviem - toto by som ani neskúšal :D ono sanie je podtlakové a keď použiješ tú penu v spreji čo majú plynári tak si to akorát pekne nasaješ do motora..

bol som na to teraz pozriet a do rozdelovaca ani zboku nejde ziadna hadicka... mam motor 1,6 55kW AEE 1996. pozeral som aj do ETKY a nic tam nieje iba signalove kabely na snimac otacok a zapalovacie kable...

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


18.5.08, 20:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Skalica.....momentálne BA
Příspěvek 
Neviem ale ak chceš mám to na Octe - vyfotím :) každopádne ešťe keď máš podozrenie na klapku tak ňou VAGom bez behu motora prejdi do krajných polôh - nemala by trhať a nastavené uhly vo VAGu musia sedieť so skutočným stavom...presný postup po mne nechci nerobil som to už vyše pol roka :)


18.5.08, 20:17
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
Paulie I. píše:
Neviem ale ak chceš mám to na Octe - vyfotím :) každopádne ešťe keď máš podozrenie na klapku tak ňou VAGom bez behu motora prejdi do krajných polôh - nemala by trhať a nastavené uhly vo VAGu musia sedieť so skutočným stavom...presný postup po mne nechci nerobil som to už vyše pol roka :)

OK v pohode Octa to moze mat uplne inak predsa je to Octa ... VAGom som presiel aj VAGSCOPom a pekne reaguje na pridavanie, uberanie plynu... a uhol pri maximalnom stlaceni akcelelatora ukazuje 94st.. co je podla DP maximalna hranica kt ukaze na VAGu...
nic zajtra sa pozriem na sanie a uvidim... dik za pomoc s pozdravom

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


18.5.08, 20:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
otáčky 704 a úhel klapky 11.7?, to je klapka v háji hlásí pěknou blbost, nebo tlak paliva je velmi malý, nebo ti uchcává vstřikovací lišta a motor se dusí tak přidává, jinak si to nevysvětlím při vyčistěné klapce si typnu otáčky při 11.7 tak 1600 miloš


18.5.08, 20:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
no tak jsem zrovna jednu 1.6 potkal a napíchl na volnoběh tam bylo na klapce něco přes tři a 750 otáček asi a na 12 stupnů mi točila 2270 otáček a nikoliv 704, :evil: ta ta tvoje klapka pěkně lže nebo jsi ji čistil velmi nepoctivě a je tam pěkný bordel :roll: :D miloš


19.5.08, 11:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a nebo problém v základním nastavení po vyčistění klapky a taky napiš když jsi na vag a motor nejede má klapka nula stupnů? nebo kolik miloš


19.5.08, 13:26
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a nebo problém v základním nastavení po vyčistění klapky a taky napiš když jsi na vag a motor nejede má klapka nula stupnů? nebo kolik miloš

nehovorim ze nemas pravdu ale DP Feldy hovori iba ak su hodnoty pod 3st, a nad 15st.
Obrázek
cistil som klapku mal som ju vonku celu a technickym benzinom a acetonom som ju "drhol" stetcom aj pri okrajoch osky klapky.. nestaci to?? je super cista.. mozno ze sa to nastavenie neurobi dobre ale Bin hodnota je 00000000
no skusim sa na to pozriet no az na buduci tyzden teraz som mimo domu a VAG nemam ale urcite to vyskusam kolko ma stupnov ked je zohriaty motor a zapnute je len zapalovanie...

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


19.5.08, 14:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz