Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
něco vám řeknu k fábiím a oktávkám, hrabu se v tom každý den, ale felicie a favorit je poslední opravitelné auto za rozumné peníze, važte si těchto aut to co přišlo po nich, to je o velkých penězích, vzpoměl jsem si na jednoho s oktávkou prdl rozvodák asi 1.6 oprava něco přes deset, ujel třicet km praskl znova, auto mu stojí ve stodole a nechce o něm slyšet, pár lidí to prodalo že na to nemá, zkuste stím vyjet někde na polní cetu ten spodek je prásk a prásk, třeba ložiska do předního kola nestojí jak u vely 600, jsou součástí náboje a 3200, kulový čep za 200 nikoliv 1.100 a tak je to se vším, čelní sklo lepené zkuste si ho vyřezat a nepoškodit lak, nebo odpojit řídící jednotku, to je demontáže a kolikrát se ty plasty dají rozmontovat a co stojí, dopravní nehoda lehká na předek, světlo pětku,čílko trojku, blikač 600,erbeg trojku, celá palubka oba pásy a jsme v 25.000 a půlka za vrakové ceny, matroš a nekonečná práce, to je jen lehká havárka od 28 km za hodinu, co se tyče rozebírání plastů interierů to jsem nemoh pochopit, tak jsem se ptal jednoho známého v servisu a ten mi řekl nic si z toho nedělej mi toho polovinu polámem, taky vám řeknu co toho ke mně přitahali na laně ty motory hrůza děs, jediné co mně dobře jede tak fábka 1.4 MPi zkušený řidič moc nenajezdí, pouze jedna nehoda, ale přerazili ho zezadu, jinak OK ale výbavu nemá, tak se nic nekazí, bude dlouho trvat bež si lidi zvyknou že u těchto aut tisícovka nic nepořeší, oktávku jsem ještě nevlastnil fábek víc, ale v brzké době si koupím havárku abych oktávu dokonale poznal, tak si z mých poznatků něco vyberte čas nikdo nezastavíme čau miloš
|
13.9.06, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Druhou otázkou je zase spolehlivost, takhle na fávu něco opravuju skoro každých 500km (ale prkotiny typu manžety, čepy a tak, zatím tu všude dojelo). Je dost možný, že s oktávkou se nemusí x tisíc kilometrů dělat (a tím pádem platit za opravy) nic. Ale zase je pravda, že ná fávu všechno opravím na dvoře, i když jsem to třeba předtím nikdy nedělal...
Další věc je bezpečnost, jestli bych si měl vybrat, jestli bourat ve fávu, nebo ve fábii, tak bych raději tu fábii. Jenže druhá stránka věci je, že na fávu by byla škoda za 20 a na fábii za 200 (kdyby to byla totálka).
No a desetkrát líp a desetkrát bezpečněji to asi nejede že...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
13.9.06, 21:49 |
|
|
Dom
Příspěvky: 105 Bydliště: Veselí nad Moravou
|
pro mě je bezpečnost jediný argument proč né Favorita, ale třeba Oktávku... ale na tu stejně nemám, takže je to vyřešené je to odvěci, ale měl jsem chuť to sem napsat pardón
_________________ Favorit LPG
|
13.9.06, 22:23 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
takže
ve firmě máme fabie, klasicky 1,4 a pak combi 1,2HT.. a pak asi 4nissany
popravdě řečeno o nissanech slícham skoro porad tu a tu se něco......o tech fabiich ani slechu,,jezdej a jezdej...akort ten kombik...to je na 1,2 velice slusnej dric kopec nekopec.....
|
14.9.06, 07:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: takže
Jarous píše: ve firmě máme fabie, klasicky 1,4 a pak combi 1,2HT.. a pak asi 4nissany popravdě řečeno o nissanech slícham skoro porad tu a tu se něco......o tech fabiich ani slechu,,jezdej a jezdej...akort ten kombik...to je na 1,2 velice slusnej dric kopec nekopec.....
jestli můžu doporučit tak 1,9tdi pd to jede kopec nekopec a klidně to zrychluje
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.9.06, 19:40 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, môj vedúci mal Oktávku 1.6 55kW, kúpil ju novú a neustále nadával...stále sa mu tam niečo kazilo (aj keď zväčša drobnosti, ale ako tu bolo podotknuté, aj tie sú drahé) Tiež spotreba bola vysoká...je to aler pochopiteľné, je to slabý motor...
Fábie...z mojich skúseností nikdy by som nekúpil 1.4 Mpi..je to leňochod (hlavne vďaka el. škrtiacej klapke) a tie prvé modely trpeli rôznymi detskými chorobami (odišiel tacho, sťah. okien, alternátor. ložiská v nábojoch kolies, stabilizačne tyčky,...). Kamarát má taxi službu, mal fábiu 1.4 MPi, na tú neustále nadával a mal aj 1.9 TDi a tú si chválil.
Ja by som asi najradšej 1.2 HTP 47kW - je to na ten objem fajn živé (no musí sa točiť), spotreba ke OK (na dlhších trasách aj dyn. jazda okolo 6l/100km) a detské chyby sú už vychytané (hádam)
Napr. musím chváliť Ford Focus 1.6 74 kW. Máme auto vo firme, pošas 300 000 km sa na ňom v podtate nič nepokazilo (okrem bežnej údržby + pneu a tlmiče). Spotreba pri dlhších trasách pri dosť dynam. jazde (mimo mesto tak 120-130 km/h; časté obiehanie na 3 ke do 110 km/h) okolo 6,3 l/100 km - preverené niekoľkokrát, preto som prekvapený z tej oktávky 1,6 74 kW...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.9.06, 22:52 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
je to tak
zdravim, souhlasim, je to tak ty 1,6 jsou na tu octavii asi trochu malo, a co sem se bavil s mechanikama tak skoro bezproblemové jsou v oktavkach 1,9TDi a ve Fabiich 1,2jky......o Focusech jsem slyšel jen chválu...specielně o té 1,6tce...vyvážený, relativně svižny atd...jednoduchý motor...prostě paráda,asi je navrhnu panu řediteli
|
15.9.06, 11:26 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
slovacek.milos píše: něco vám řeknu k fábiím a oktávkám, hrabu se v tom každý den, ale felicie a favorit je poslední opravitelné auto za rozumné peníze, važte si těchto aut to co přišlo po nich, to je o velkých penězích, vzpoměl jsem si na jednoho s oktávkou prdl rozvodák asi 1.6 oprava něco přes deset, ujel třicet km praskl znova, auto mu stojí ve stodole a nechce o něm slyšet, pár lidí to prodalo že na to nemá, zkuste stím vyjet někde na polní cetu ten spodek je prásk a prásk, třeba ložiska do předního kola nestojí jak u vely 600, jsou součástí náboje a 3200, kulový čep za 200 nikoliv 1.100 a tak je to se vším, čelní sklo lepené zkuste si ho vyřezat a nepoškodit lak, nebo odpojit řídící jednotku, to je demontáže a kolikrát se ty plasty dají rozmontovat a co stojí, dopravní nehoda lehká na předek, světlo pětku,čílko trojku, blikač 600,erbeg trojku, celá palubka oba pásy a jsme v 25.000 a půlka za vrakové ceny, matroš a nekonečná práce, to je jen lehká havárka od 28 km za hodinu, co se tyče rozebírání plastů interierů to jsem nemoh pochopit, tak jsem se ptal jednoho známého v servisu a ten mi řekl nic si z toho nedělej mi toho polovinu polámem, taky vám řeknu co toho ke mně přitahali na laně ty motory hrůza děs, jediné co mně dobře jede tak fábka 1.4 MPi zkušený řidič moc nenajezdí, pouze jedna nehoda, ale přerazili ho zezadu, jinak OK ale výbavu nemá, tak se nic nekazí, bude dlouho trvat bež si lidi zvyknou že u těchto aut tisícovka nic nepořeší, oktávku jsem ještě nevlastnil fábek víc, ale v brzké době si koupím havárku abych oktávu dokonale poznal, tak si z mých poznatků něco vyberte čas nikdo nezastavíme čau miloš
no cece to si me zklamal, ja na oktavy nikdy nedal dopustit, ale pokud se v tom hrabes denne, tak nemam duvod ti neverit. Myslim ze nejlepsi volba je 1,9 TDi 66kW, co se tyce vykonu a kroutaku tak to musi kazdymu stacit, spotreba vyborna.... nevim no
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
15.9.06, 11:53 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
jo jeste jedna vec - jak poznam ze uz byl na 1,8 20V Turbo menenej rozvodovej remen? A kolik u tohohle motoru +- vydrzi spojka (koupil jsem motor a ma udajne najeto 144000 (je to z audi r.v. 98 ) - dik
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
15.9.06, 11:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ferrari píše: No, môj vedúci mal Oktávku 1.6 55kW, kúpil ju novú a neustále nadával...stále sa mu tam niečo kazilo (aj keď zväčša drobnosti, ale ako tu bolo podotknuté, aj tie sú drahé) Tiež spotreba bola vysoká...je to aler pochopiteľné, je to slabý motor... Fábie...z mojich skúseností nikdy by som nekúpil 1.4 Mpi..je to leňochod (hlavne vďaka el. škrtiacej klapke) a tie prvé modely trpeli rôznymi detskými chorobami (odišiel tacho, sťah. okien, alternátor. ložiská v nábojoch kolies, stabilizačne tyčky,...). Kamarát má taxi službu, mal fábiu 1.4 MPi, na tú neustále nadával a mal aj 1.9 TDi a tú si chválil. Ja by som asi najradšej 1.2 HTP 47kW - je to na ten objem fajn živé (no musí sa točiť), spotreba ke OK (na dlhších trasách aj dyn. jazda okolo 6l/100km) a detské chyby sú už vychytané (hádam)
Napr. musím chváliť Ford Focus 1.6 74 kW. Máme auto vo firme, pošas 300 000 km sa na ňom v podtate nič nepokazilo (okrem bežnej údržby + pneu a tlmiče). Spotreba pri dlhších trasách pri dosť dynam. jazde (mimo mesto tak 120-130 km/h; časté obiehanie na 3 ke do 110 km/h) okolo 6,3 l/100 km - preverené niekoľkokrát, preto som prekvapený z tej oktávky 1,6 74 kW...
jj to tdi max 6,5 ve městě na dálku klidně i 4,5
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.9.06, 19:38 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
a co ND
Sadra17 píše: ferrari píše: No, môj vedúci mal Oktávku 1.6 55kW, kúpil ju novú a neustále nadával...stále sa mu tam niečo kazilo (aj keď zväčša drobnosti, ale ako tu bolo podotknuté, aj tie sú drahé) Tiež spotreba bola vysoká...je to aler pochopiteľné, je to slabý motor... Fábie...z mojich skúseností nikdy by som nekúpil 1.4 Mpi..je to leňochod (hlavne vďaka el. škrtiacej klapke) a tie prvé modely trpeli rôznymi detskými chorobami (odišiel tacho, sťah. okien, alternátor. ložiská v nábojoch kolies, stabilizačne tyčky,...). Kamarát má taxi službu, mal fábiu 1.4 MPi, na tú neustále nadával a mal aj 1.9 TDi a tú si chválil. Ja by som asi najradšej 1.2 HTP 47kW - je to na ten objem fajn živé (no musí sa točiť), spotreba ke OK (na dlhších trasách aj dyn. jazda okolo 6l/100km) a detské chyby sú už vychytané (hádam)
Napr. musím chváliť Ford Focus 1.6 74 kW. Máme auto vo firme, pošas 300 000 km sa na ňom v podtate nič nepokazilo (okrem bežnej údržby + pneu a tlmiče). Spotreba pri dlhších trasách pri dosť dynam. jazde (mimo mesto tak 120-130 km/h; časté obiehanie na 3 ke do 110 km/h) okolo 6,3 l/100 km - preverené niekoľkokrát, preto som prekvapený z tej oktávky 1,6 74 kW... jj to tdi max 6,5 ve městě na dálku klidně i 4,5
no a ted mě napadá, co nahradní díly? tam když se vysere turbo tak se clovek nedoplati co?
|
16.9.06, 10:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: a co ND
Jarous píše: no a ted mě napadá, co nahradní díly? tam když se vysere turbo tak se clovek nedoplati co?
to ne i pitomý brzdový destičky 2500
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.9.06, 18:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|