Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Otacky 1.3 Mpi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Bydliště: leeds
Příspěvek Otacky 1.3 Mpi
Ahoj vsichni. Potrebuju nutne poradit. Min. tyden jsem koupil Felicii 1.3 Mpi r.v 97, naj. 120 000. Vse ok, ale po dvou dnech se stalo, ze po nastartovani vyleteli otacky nahoru a uz nespadly. Nezalezi jestli je to teply nebo studeny, proste otacky porad vysoko. Problem je, ze bydlim v Anglii a zadnyho sikovnyho mechanika tady neznam. Brouzdal jsem tady po foru, ve snaze neco najit a nakonec se rozhodl vam napsat a pozadat o radu. Zakoupil jsem specialni spray na cisteni klapek, coz jsem provedl a....porad stejny. Dnes jsem zajel do original Skoda service a tam mi rekli, ze musi vymenit tesneni mezi sacim potrubim a hlavou. Po 3 hod. cekani hotovo. Jeste prej museli vymenit draty co vedou k lambde. Vysledek ..je to o trochu lepsi, ale porad je to hruza. Pozadal jsem je o vypis z diagnostiky-00525 lamba, 00513 rychlostni senzor?, 00522cidlo teploty, 00518 senzor polohy skrtici klapky, 00523 cidlo teploty nasavanyho vzduch. Ve finale mi rekli, ze je to rozbity a budou muset ASI vymenit celou klapku. Muze mi nekdo rict, prosim, kde najdu na motoru vsechny ty cidla a pokud je sam vymenim, musim zpet na VAG? Taktez s lambdou. Kdyz koupim novou a vymenim ji sam, musim pak VAG, nebo ne. Fakt moc diky za pripadne rady. Uz mi z toho hrabe. Zatim diky moc. Mejte se Svata


27.5.08, 18:08
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Otacky 1.3 Mpi
toroles píše:
Ahoj vsichni. Potrebuju nutne poradit. Min. tyden jsem koupil Felicii 1.3 Mpi r.v 97, naj. 120 000. Vse ok, ale po dvou dnech se stalo, ze po nastartovani vyleteli otacky nahoru a uz nespadly. Nezalezi jestli je to teply nebo studeny, proste otacky porad vysoko. Problem je, ze bydlim v Anglii a zadnyho sikovnyho mechanika tady neznam. Brouzdal jsem tady po foru, ve snaze neco najit a nakonec se rozhodl vam napsat a pozadat o radu. Zakoupil jsem specialni spray na cisteni klapek, coz jsem provedl a....porad stejny. Dnes jsem zajel do original Skoda service a tam mi rekli, ze musi vymenit tesneni mezi sacim potrubim a hlavou. Po 3 hod. cekani hotovo. Jeste prej museli vymenit draty co vedou k lambde. Vysledek ..je to o trochu lepsi, ale porad je to hruza. Pozadal jsem je o vypis z diagnostiky-00525 lamba, 00513 rychlostni senzor?, 00522cidlo teploty, 00518 senzor polohy skrtici klapky, 00523 cidlo teploty nasavanyho vzduch. Ve finale mi rekli, ze je to rozbity a budou muset ASI vymenit celou klapku. Muze mi nekdo rict, prosim, kde najdu na motoru vsechny ty cidla a pokud je sam vymenim, musim zpet na VAG? Taktez s lambdou. Kdyz koupim novou a vymenim ji sam, musim pak VAG, nebo ne. Fakt moc diky za pripadne rady. Uz mi z toho hrabe. Zatim diky moc. Mejte se Svata

No ....základní nastavení,ale nejlepší je reset škrtící klapky ....Pak to pojede jako z fabriky...To žes to vyčistlil si udělal dobře...Pokud provedli základní nastavení,jezdi a ono se to po cca 500ti km ustálí....jde o to,že ta klapka byla zasraná asi jako vejfuk..Ale tím softwarem na reset je to hned....se divim,že to tam nikdo nemá....v Leedsu 8) ....ještě si zkontroluj jak máš napnuté plynové lanko...Raději s větší vůlí,než-li bez....Dej ještě pro jistotu čidlo teploty...Jinak nic nedělej.......Pokud je v prdeli klapka to poznáš pokud se to neuklidní ani po 500km nebo nebude mít ani snahu se to sklidnit....Je možné,že to má jednotku,kterou je jaksi těžké přemluvit k originálu....Což starší modely bohužel měly...To auto bylo asi hodně málo v servisu....Pak to takhle dopadá...


27.5.08, 19:52
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: leeds
Příspěvek 
Diky. Lanko ma trochu vuli, neni to nic extra, ale asi tak akorat. To cidlo teploty, o kterem jsi mluvil, kde ho prosimte najdu. Je to na domecku termostatu? V servisu mi rekli, ze vymazali vsechny chyby, ale ja tady po zkusenostech s jejich mechanikama neverim ani slovo. Pokud to cidlo, kdyz ho tedy najdu, vymenim, musim pak zas na tu diagnostiku, nebo to jen vymenim a jezdim. Dekuju za Tvuj cas. Svata


27.5.08, 20:14
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ano je na domku termostatu...A nemusíš už nikam dáš a jedeš...nic jiného pro tebe ale kromě psaní udělat nemůžu. Nemáš zač krajane :wink:


27.5.08, 20:46
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: leeds
Příspěvek 
Dekuju. Svata


27.5.08, 20:47
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:wink:


27.5.08, 20:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak to mi nedalo abych sem nenapsal....koukam Anglie a bydliste Leeds...myslim ze to cidlo teploty bude problem ..a pokud by si neco potreboval dej vedet Jura


27.5.08, 21:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Tak se na to koukali dneska teplotni codlo hlasi teplotu v poradku...na diagnostice se objevovala jen jedna zavada a to lambda ...dali sme tam jinou na zkousku a zavada uz ted v pameti jednotky zadna neni auto ale porad my vysoky a hlavne kolisavy volnobeh...tak asi 900...1000..1100 porad to takhle lita sundali sme to plechove vicko na boku servomotorku co nastavuje klapku tam sme to vycistily a o neco se to zlepsilo ale porad to neni ono dalsi problem..tak mam pocit ze v aute jsou nejake jine vstriky protoze na kazdym konektoru je namotana izolacka a videt ze byli spojovane draty ..nemohl by nekdo prihodit fotku vstriku...i s konektorem primo na aute vyfotit...abych mohl porovnat origo s tim co tam je diky Jura


28.5.08, 22:35
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
Tak se na to koukali dneska teplotni codlo hlasi teplotu v poradku...na diagnostice se objevovala jen jedna zavada a to lambda ...dali sme tam jinou na zkousku a zavada uz ted v pameti jednotky zadna neni auto ale porad my vysoky a hlavne kolisavy volnobeh...tak asi 900...1000..1100 porad to takhle lita sundali sme to plechove vicko na boku servomotorku co nastavuje klapku tam sme to vycistily a o neco se to zlepsilo ale porad to neni ono dalsi problem..tak mam pocit ze v aute jsou nejake jine vstriky protoze na kazdym konektoru je namotana izolacka a videt ze byli spojovane draty ..nemohl by nekdo prihodit fotku vstriku...i s konektorem primo na aute vyfotit...abych mohl porovnat origo s tim co tam je diky Jura


jestli ti stačí kabeláž tu mohu vyfotit jinak žádné MPi v dohlednu není miloš


29.5.08, 09:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jiri píše:
Tak se na to koukali dneska teplotni codlo hlasi teplotu v poradku...na diagnostice se objevovala jen jedna zavada a to lambda ...dali sme tam jinou na zkousku a zavada uz ted v pameti jednotky zadna neni auto ale porad my vysoky a hlavne kolisavy volnobeh...tak asi 900...1000..1100 porad to takhle lita sundali sme to plechove vicko na boku servomotorku co nastavuje klapku tam sme to vycistily a o neco se to zlepsilo ale porad to neni ono dalsi problem..tak mam pocit ze v aute jsou nejake jine vstriky protoze na kazdym konektoru je namotana izolacka a videt ze byli spojovane draty ..nemohl by nekdo prihodit fotku vstriku...i s konektorem primo na aute vyfotit...abych mohl porovnat origo s tim co tam je diky Jura


že mluvíš o tom čidle teploty, jsem laboroval s jednou 1,6 když jsem vzal mulťák tak se hodnota odporu čidla mění plynule ale jak na to píchnu PC tak studený ráno natočím a když byla ještě zima tak to začne 8-10-13-15 a pak najednou konec 17 a hotovo, 3 minuty-5minut furt 17 a po cca 6 ti minutách najednou naskočí 47 a už to zase jede 49-50-54-58-60 až na provozní a až na ventilátor prostě to maká, dal jsem jiné, furt to samé, žádná změna. Tak jsem pak pro prdel dal jinou jednotku kterou tady mám z vrakáče jen jsem nevěděl jestli funguje. Přizpůsobení základní nastavení, auto projet nechal jsem ho odstát do rána, ráno napíchnu a 9-11-15-17-18-20-23-27-30 prostě uplně v poho žádnej problem 77-80-83-85 Prostě to tam naskakovalo uplně v klidu postupně, tak jsem ji zase vyhodil dal zpět původní a problěm opět na světě, prostě se ta hodnota na chvíli zasekne a pak přeskočí o nějakých 20-30 stupňů a v tu chvíli se změní i chod motoru. Auto pořád chlastá 12 po městě.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


29.5.08, 12:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nebo vag scope pojezdit vytisknout nebo uložit a pak nad tím v klidu bádat, ty řídící jednotky to už začíná, ve skladě vykoupeno, já se sím setkal, na MPi už nemám, na BMM jednu vadnou, nebo u BMM řídící jednotka OK druhý den KO, nechyl jsem ji vyspat pů roku a zdárně jezdí na dré feldě miloš


29.5.08, 13:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
my jsle to meli uz zahrate ale proste to chodi...bylo tam 90... po chvilce 95..pak to spadlo zase...tim to neni...spise me tam zarazeji ty vstriky...a ten nastavovac klapky...hodnota polohy plynu ta tam taky nebyla uplne idealni...rekl bych ze problem bude tam asi....ale kde to tu mam sehnat..... :lol: :roll:


29.5.08, 20:18
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
my jsle to meli uz zahrate ale proste to chodi...bylo tam 90... po chvilce 95..pak to spadlo zase...tim to neni...spise me tam zarazeji ty vstriky...a ten nastavovac klapky...hodnota polohy plynu ta tam taky nebyla uplne idealni...rekl bych ze problem bude tam asi....ale kde to tu mam sehnat..... :lol: :roll:



nevím přesně o čem mluvíš ale pokud chceš vyzkoušet kvalitu vstřiků bez osciloskopu tak ji demontuj, a startuj krásně vidíš jestli práší stejně nebo uchcává uchcávání se ti projeví i na lambádě a slyšíš na váfuku jak bublá, a hodnota polohy klapky nebyla ideální je co kolik měla stupnů nebo lítala nahoru a dolu a zase od kolika do kolika miloš


29.5.08, 20:36
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: leeds
Příspěvek Otacky 1.3 Mpi
Nam jde spis o to, ze ty vstriky vypadaj nejak divne a urcite se v tom uz nejakej debilni anglan vrtal, jelikoz jsou vsechny prelepeny izolackou. Vypada to spis, ze ty vstriky jsou asi z jinyho auta. Proto vas Jirka zadal o tu fotku vstriku Mpi, abychom to mohli porovnat. Kdyby mel nekdo naladu a chvilku a vyfotil originaly, moc by nam to pomohlo. Dik


29.5.08, 20:42
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Otacky 1.3 Mpi
toroles píše:
Nam jde spis o to, ze ty vstriky vypadaj nejak divne a urcite se v tom uz nejakej debilni anglan vrtal, jelikoz jsou vsechny prelepeny izolackou. Vypada to spis, ze ty vstriky jsou asi z jinyho auta. Proto vas Jirka zadal o tu fotku vstriku Mpi, abychom to mohli porovnat. Kdyby mel nekdo naladu a chvilku a vyfotil originaly, moc by nam to pomohlo. Dik


já ti je vyfotil tak to zkusím na email jo? miloš


29.5.08, 20:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz