Autor |
Zpráva |
jacobsz1
Příspěvky: 367 Bydliště: kousek od Třebíče
|
LPG
Zdar,nevíte kde se u BRC nachází odkalovač??
Dík za odp...
|
3.6.08, 06:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Takovej šroub v nejnižší části reduktoru.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.6.08, 06:44 |
|
|
jacobsz1
Příspěvky: 367 Bydliště: kousek od Třebíče
|
BRC
Martin píše: Takovej šroub v nejnižší části reduktoru.
Jestli myslíš tohle http://img217.imageshack.us/my.php?image=brcrg6.jpg .. tak jsem to zkoušel povolit,ale unikal z toho ještě asi zbytek plynu.(auto už na to nejede ale asi tam něco ještě zůstalo). jak na to??
|
3.6.08, 09:45 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
To na tý fotce není reduktor, to je myslím elektromagnetickej ventil, co uzavírá přívod paliva. Reduktor vypadá takto http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG
Jestli nevíš, jak vypadá reduktor, raději se v tom nehrab a někam s tím zajeď.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
3.6.08, 09:51 |
|
|
jacobsz1
Příspěvky: 367 Bydliště: kousek od Třebíče
|
[quote="FerdikF"]To na tý fotce není reduktor, to je myslím elektromagnetickej ventil, co uzavírá přívod paliva. Reduktor vypadá takto http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG
Jestli nevíš, jak vypadá reduktor, raději se v tom nehrab a někam s tím zajeď.[/qu
Na tom co ukazuješ je dole takovej velkej zlatej šroub..ale s tím nemůžů pohnout...Kdyby mi to tolik nežralo tak je mi to putna...
|
3.6.08, 09:53 |
|
|
jacobsz1
Příspěvky: 367 Bydliště: kousek od Třebíče
|
|
3.6.08, 09:57 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Myslíš, že ta spotřeba bude tímhle. Já to ještě nikdy neodkaloval a spotřeba je v pohodě. Dej si dokupy elektriku, předstih, vůle ventilů, vzduchovej filtr a trochu si pohraj se šroubem bohatosti plynu.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
3.6.08, 10:00 |
|
|
jacobsz1
Příspěvky: 367 Bydliště: kousek od Třebíče
|
filtr a předstih mám ok,před chvílí sem povolil tady ten šroub ( http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 019mo9.jpg ) a bylo v tom aspoň pul decky takový mazlavý sračky a na dně nějakej černej bordel,zejtra natankuju a uvidíme co to provede..
|
3.6.08, 11:15 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jo, ten mosaznej šroub je na odkalování. Spotřeba se ti tím ale nezmenší, to budeš muset trochu utáhnout šroub na hadici co ti vede do karburátoru.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.6.08, 15:39 |
|
|
jacobsz1
Příspěvky: 367 Bydliště: kousek od Třebíče
|
Martin píše: Jo, ten mosaznej šroub je na odkalování. Spotřeba se ti tím ale nezmenší, to budeš muset trochu utáhnout šroub na hadici co ti vede do karburátoru.
Spotřebu možná ne..ale určitě to nebude tak cukat a starty se taky zlepší
|
3.6.08, 17:48 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak v podstatě to nemá význam, akorát to smrdí, vesmě je to tam jen když je pajcovanej lpg
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
7.6.08, 07:10 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Jak startujete auto na LPG? Mám systém lovato a na přepínači se nachází červené tlačítko. Měl by to být sytič. Kdy (jak) ho mám používat aby auto chytlo co možná nejrychleji?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.10.08, 14:03 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Já nevím, jestli člověk trošku víc jezdí,tak se myslím jednou ročně vyplatí si to nechat seřídit v odborném servisu.Já za to dám kolem pětikila a jezdím s plně obsazeným autem do 8 litrů a to nejsem žádnej louda provozu
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
17.10.08, 17:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Ladin píše: Já nevím, jestli člověk trošku víc jezdí,tak se myslím jednou ročně vyplatí si to nechat seřídit v odborném servisu.Já za to dám kolem pětikila a jezdím s plně obsazeným autem do 8 litrů a to nejsem žádnej louda provozu
No ono je to seřízené dobře. Ale prostě jsem zapomněl, jak se s tím sytičem zachází jestli ho mám držet před startem, nebo párkrát pomačkat před startem, nebo jej držet při startování...nějak mi to teď blbne a jednou je to tak a podruhé zase tak.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.10.08, 17:17 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
gokralik píše: Ladin píše: Já nevím, jestli člověk trošku víc jezdí,tak se myslím jednou ročně vyplatí si to nechat seřídit v odborném servisu.Já za to dám kolem pětikila a jezdím s plně obsazeným autem do 8 litrů a to nejsem žádnej louda provozu No ono je to seřízené dobře. Ale prostě jsem zapomněl, jak se s tím sytičem zachází jestli ho mám držet před startem, nebo párkrát pomačkat před startem, nebo jej držet při startování...nějak mi to teď blbne a jednou je to tak a podruhé zase tak.
To lovato je na tohle hrozná potvora. Prej to má slabej elektromagnet a ten sytič funguje málo. Mě se třeba přilepoval ten čudl co je uprostřed reduktoru, ten vlastně při zmáčkutí cucáku zaleze, takže jsem ho očistil a je to lepší. Taky jestli máš karbec je to většinou se startem na lpg laborování v každým počasí to funguje jinak. Jinak ten cucák by se měl držet před startem asi tak 2vteřiny, ale musíš mít zapnutý zapalování.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
18.10.08, 07:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|