Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 95 Oktanů do škody 105L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
.


Naposledy upravil Martin Sedláček dne 19.10.11, 16:01, celkově upraveno 1



6.6.08, 22:04
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co je na tom těžkého? Chce to jen přehodit zpět náhon rychloměru :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.6.08, 22:05
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Šemik píše:
Co je na tom těžkého? Chce to jen přehodit zpět náhon rychloměru :wink:
A taky nacavakat nový hubice, protože ty starý sem musel "přizpůsobit". Nějak se s tím poperu:)


6.6.08, 22:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
hubice? No promiň ale nějak jsem tě nepochopil, mě žádný hubice do přístrojovky nevedou, Hubici má vysavač, jestli myslíš konektory tak zase takovej problém to není koupit a naletovat nový, zábava na odpoledne :)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


6.6.08, 23:46
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
CROWACK píše:
hubice? No promiň ale nějak jsem tě nepochopil, mě žádný hubice do přístrojovky nevedou, Hubici má vysavač, jestli myslíš konektory tak zase takovej problém to není koupit a naletovat nový, zábava na odpoledne :)
Jo no :oops:


7.6.08, 07:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Šemik píše:
Ha příspěvek zmizel :lol:

S natural 95 a aditivy si ventily nepodpálíš, kde jsi na takovou hloupost přišel proboha? :shock:


S N95 kdyz si upravis predstih tak asi ne, ale samozrejme je lepsi mit i vetsi kompresni pomer, ale s tim se asi malo kdo bude delat. Kdybys tam lil N98 tak bych nic nedal ze si upalis vyfukovy ventily, palivo nestaci dohoret a uz jde ven.
Nicmene stejne je zbytecny(pokud muzete tankovat N91) kupovat drazsi palivo, i kdyby rozdil byl jenom desetnik. :P

_________________
VAZ 2109


Naposledy upravil utia dne 7.6.08, 09:46, celkově upraveno 1



7.6.08, 09:42
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Když to tady tak čtu,mohli by se napsat služby v okolích krajů,pro ty co si nevědí rady jako např.tady Martin Sedláček... :wink:


7.6.08, 09:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
CROWACK píše:
v servise už dneska škodovku ani seřídit neumí...a o seřizování ventilů snad ani neslyšeli, snad to má hydroštely ne? :evil: nejlíp od někoho půjčit stroboskop a seřídit si sám... :)


Ja kdyz serizuju ventily tak je to silena pakarna - bohuzel, system podlozek je sileny, prace na nekolik hodin :roll:

_________________
VAZ 2109


7.6.08, 09:53
Profil
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
utia píše:
Ja kdyz serizuju ventily tak je to silena pakarna - bohuzel, system podlozek je sileny, prace na nekolik hodin :roll:


LADA má podložky? :shock:


7.6.08, 18:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
fatal píše:
utia píše:
Ja kdyz serizuju ventily tak je to silena pakarna - bohuzel, system podlozek je sileny, prace na nekolik hodin :roll:


LADA má podložky? :shock:


Pokud vim tak klasicka rada nema ale Samara bohuzel ano, je s tim desny piplani :sick:

_________________
VAZ 2109


7.6.08, 19:27
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nevěřím tomu, že o pár oktanů "lepší" benzín způsobí podlpálení ventilů.

Snad kdyby se jednalo o nějaké ohromné rozdíly, třeba u moskviče co vyžadaval asi 68 oktanů bych připustil že N98 jej poškodí :wink:

Ale rozdíl 10 oktanů bych vážně neřešil :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.6.08, 22:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Mozna bych doporucil precist si tuto diskusi
http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=28

10 oktanu je moc, vzdyt i stara Lada mela toleranci max 6 a kazdy vi ze to bylo auto ktere vydrzelo pomerne dost.

_________________
VAZ 2109


Naposledy upravil utia dne 7.6.08, 23:57, celkově upraveno 1



7.6.08, 23:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Šemik píše:
Nevěřím tomu, že o pár oktanů "lepší" benzín způsobí podlpálení ventilů.

Snad kdyby se jednalo o nějaké ohromné rozdíly, třeba u moskviče co vyžadaval asi 68 oktanů bych připustil že N98 jej poškodí :wink:

Ale rozdíl 10 oktanů bych vážně neřešil :wink:


68 oktanů? :shock: a co když ho někdo má jako veterán, jak se to řeší, aby mohl jezdit?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


7.6.08, 23:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, že by jezdil na technický benzín :lol: ? Nevím..

Ono jich u nás moc nebude, pokud vím tak to byly jen palivove nenarocne verze pro odlehla mista sovetskeho zemedelstvi :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.6.08, 23:34
Profil
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
utia píše:
Mozna bych doporucil precist si tuto diskusi...


V diskusi se rozcházejí v tom, zda vyšší oktanové číslo způsobuje mimo jiné nižší rychlost hoření. Pokud ano, stačí přidat předstih a může se jezdit na více oktanů. Pokud ne, může se více oktanů lít do motoru bez změn.


8.6.08, 08:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz