Favorit stříkačka 50 kw - zvysene otacky pri zahratem motor
Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
pokud by to nebylo prisavanym vzduchem pak me napada nastavovac klapky jedine.....u toho BMM tam tech komponentu zase tolik neni
|
19.5.08, 20:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Fávo strikacka
Jiri píše: tak nejdriv zjisti jestli to cidlo je opravdu pripojeno...jak pises ze ten konektor se vikla....koukni do nej...jak vypadaji ty nozicky pripadne s tim zaviklej za chodu motoru jestli se to nejak nezmeni.... pokud tohle bude v poradku tak zkus kouknout na vsechny podtlakove hadice to je k posliovaci brzd pak je tam k nadobce odvzdusneni nadrze a takova mala ke klapce co je ve vzduchovem filtru ....polopate.......je to asi tak..vsechny hadice kromne bezninovych co vedou od vstrikovaci jednotky zkontroluj popripade je zkus mechanicky odpojit..a zaslepit jestli to bude stejne..jsou to v podstade dve hadice a jsou vzadu..nad tim cidlem teploty...tak ty...a pak tu co vede ze sani k posliovaci brzd...tam by to mohlo prisavat vzduch pak napis co si zjistil
Ja tam tu podtlakovou hadici (co vede od posilovace se zpetnym ventilem a kolinkem)pred tydnem menil,protoze ten manik od kteryho jsem to koupil tam dal misto kolinka...obyč.mekkou hadici na postrikovani travniku cili nekdy to nebrdilo vubec(tvrdej pedal jako u vypnutyho motoru).Ted je to vymeneny a brzdi to líp,ale nekdy mam takovej pocit,ze taky ne vzdy uplne nastopro...nekdy to na malou chvilicku nechce a pak uz si da rict,jakoby si to nekde a nekdy obcas prisalo. Proste auto kdyz je studeny,tak to jede bez chyby,odpich supr..ale teplej motor-a nekdy ten motor zabere nepravidelne. Jsem z toho docela jelen
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
19.5.08, 21:03 |
|
|
DynDyn
Příspěvky: 62 Bydliště: Velké Opatovice, Brno
|
Tak co, uz mas vyreseny ten problem s kolisanim otacek?... Jinak jeste jak tu nekdo zminoval s tou cigaretou a prisávaním- je i lepsi zpusob, a o to takovy, ze namašíš štetec do benzínu, a potíráš, respektive namačis podezřelá místa, kdy by to mohlo sát vzduch. Pokud to nekde prisaje i s tim benzínem, zvednou se otáčky...
_________________ Před: Škoda 120L, 120LS, 130 GL
Potom: Favorit 135 LX BMM
Nyní: Fabia 1.9TDi RS
|
19.5.08, 21:19 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no tak bez hned po te hadici od posilovace ...nikde to nesmi sat....
|
19.5.08, 21:36 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
už jsi dělal základní nastavení jednotky ???....nech motor ohřát dokud nesepne větrák, odpoj řj na 15 min, potom ji zapoj a BEZ PLYNU to nastartuj a nech to zas dokud nezapne větrák, potom chcípni, počkej až větrák vypne, zase nastartuj, větrák zapne chcípni, počkej až vypne, zastartuj a mělo by to bejt nastavený...prostě po 15 min to 2-3x nastartuj bez plynu a počkej na větrák a máš nastaveno, může to bejt tim, že to startuješ s plynem nebo ten předtebou to startoval jak multikáru no a má to špatný data
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.5.08, 21:38 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Jiri píše: pokud by to nebylo prisavanym vzduchem pak me napada nastavovac klapky jedine.....u toho BMM tam tech komponentu zase tolik neni
Zkusim to nejak poresit,ale fakt tomu nerozumim,bojim se,ze kdyz odpojim treba nejakou hadicku,tak mi z toho vytece kapalina,atd
Ja jsem pres cesky motorky,upravoval jsem,ladil jsem,a hlavne jsem jezdil...kdyz byla nejaka zavada,tak jsem na vsechno prisel sam-vylucovaci metodou ,sel jsem od nejjednodussiho ke slozitejsimu...Ale tohle je fakt uplne neco jinyho,tak si tady pripadam jak panic diky moc za rady
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
19.5.08, 21:45 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
To jednobodove vstrikovani ja opravdu pomerne jednoduche zadna kapalina nikde neni jen benzinove hadice...ty asi poznas..ne..tak ty neodpojuj jinak tam jsou jen podtlaky...no a konektory ja zkousel doma se scanerem treba za chodu odpojovat ruzne komponenty jak se to bude chovat a vzdy to pri opetovnem pripojeni zase naskocilo....jen zustala zavada v pameti...tak ja myslim ze vylucovaci metodou by si to mel dat dohromady...a pak treba pres noc odpoj jednotku a ty zavady pokud tam nejake byli by se meli smazat...
|
19.5.08, 21:54 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Fávo strikacka
Jiri píše: To jednobodove vstrikovani ja opravdu pomerne jednoduche zadna kapalina nikde neni jen benzinove hadice...ty asi poznas..ne..tak ty neodpojuj jinak tam jsou jen podtlaky...no a konektory ja zkousel doma se scanerem treba za chodu odpojovat ruzne komponenty jak se to bude chovat a vzdy to pri opetovnem pripojeni zase naskocilo....jen zustala zavada v pameti...tak ja myslim ze vylucovaci metodou by si to mel dat dohromady...a pak treba pres noc odpoj jednotku a ty zavady pokud tam nejake byli by se meli smazat...
Ahoj kluci,tak jsem zase tady
Byl jsem s Fávem u mechanika a prostriknul mi klapku spec.sprayem ..takze ten vykon je uz o neco lepsi,lip to jde za plynem atd.Takze tohle je uz ok
Ale ty volnobezny otacky mi furt litaj az nekam k 1.700 ale zjistil jsem,ze kdyz seslapnu brzd.pedal,tak otacky o neco klesnou..ne uplne na tech normalnich 900,ale o neco klesnou. To asi nebude ok,co myslite? Je mozny,ze vinikem je krokovy motůrek?
A ted babo rad ( nebo vlastne Milosi,Jiri a ostatni automobiloví pacienti)
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
23.5.08, 18:32 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak pokud to drzi pri zavrenem plynu 1700....a kdyz trochu pridas tak to klesne...tak to bych pak videl bud na spinac volnobehu...nebo nejaky problem v tom nastavovaci....a nebo pak TPS...cili potenciometr skrtici klapky vse by se to snad melo dat promerit bez diagnostiky...ale ja presne nevim jak to by asi vedel milos myslim kazdo padne je to vse na te vstrikovaci jednotce...pokud mas moznost nekde vypujcit na zkousku tak bych to prehodil cele zabere to asi deset minut
|
23.5.08, 19:26 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Fávo strikacka
mojito píše: Byl jsem s Fávem u mechanika a prostriknul mi klapku spec.sprayem ..takze ten vykon je uz o neco lepsi,lip to jde za plynem atd.Takze tohle je uz ok Ale ty volnobezny otacky mi furt litaj az nekam k 1.700 ale zjistil jsem,ze kdyz seslapnu brzd.pedal,tak otacky o neco klesnou..ne uplne na tech normalnich 900,ale o neco klesnou. To asi nebude ok,co myslite? Je mozny,ze vinikem je krokovy motůrek? A ted babo rad ( nebo vlastne Milosi,Jiri a ostatni automobiloví pacienti)
aj tak by som sa ešte zameral na ten falošný vzduch, kolísanie otáčok pri prešľapaní brzdy je normálne, ale zasa do akej miery, odpoj celý posilovač, sapchaj tú dieru a potom sleduj či tie otáčky budú kolísať ďalej, ak nie je to posilovačom, ak áno, musíš hľadať ďalej...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.5.08, 19:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
a...tak ted sem to nedoresil...ja to spatne precet..ty púises ze kdyz seslapnes brzdu tak to klesne...to trochu kolisa kdy slapes na brzdu to je normlani...ale ja mel za to ze kdyz jako polozis nohu na plyn tak ti to trochu spadne..proto sem psal o tom potenciometru klapky..tak ten posilovac odpoj a zaslep tu hadici hned u sani...pokud to bude stejne tak mas jistotu ze to tim neni....no a jeste ty hadicky jak sem psal drive...pripadne ten ventil co je u nadobky pro odvzdusneni nadrze ten jestli nepropousti.....projdi jeste tohle at mame jistotu ze to proste nikdy nesaje....co takhle tesneni pod sanim...taky ....
|
23.5.08, 19:43 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Fávo strikacka
Jiri píše: a...tak ted sem to nedoresil...ja to spatne precet..ty púises ze kdyz seslapnes brzdu tak to klesne...to trochu kolisa kdy slapes na brzdu to je normlani...ale ja mel za to ze kdyz jako polozis nohu na plyn tak ti to trochu spadne..proto sem psal o tom potenciometru klapky..tak ten posilovac odpoj a zaslep tu hadici hned u sani...pokud to bude stejne tak mas jistotu ze to tim neni....no a jeste ty hadicky jak sem psal drive...pripadne ten ventil co je u nadobky pro odvzdusneni nadrze ten jestli nepropousti.....projdi jeste tohle at mame jistotu ze to proste nikdy nesaje....co takhle tesneni pod sanim...taky ....
Myslis odpojit hadici(je tam to kolinko)primo az primo u toho sání a zacpat to treba prstem primo ten vyvod od toho sání ? Zkusim to teda.Pak jsme jeste s tim mechanikem koukali,ze jeden ze sroubu,co drzi vrchni kryt vzduch.filtru-je strzenej a ten mechanik rikal,ze je mozny,ze to muze nasavat falesny vzduch.Pak jeste rikal,ze muze byt spatny krokovy motůrek co ridi tu klapku..
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
23.5.08, 20:58 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo muzes i prstem normalne si sundej ten filtr box a zkus to...ten posilovac nejdriv...a pak jeste ty dve hadicky co jsou vzadu..odpojit...a zacpat....jestli bude nejaka zmena
|
23.5.08, 21:03 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Jiri píše: jo muzes i prstem normalne si sundej ten filtr box a zkus to...ten posilovac nejdriv...a pak jeste ty dve hadicky co jsou vzadu..odpojit...a zacpat....jestli bude nejaka zmena
Nazdarek vsichni,
jsem sice v sekci motorů,ale abych netrhal kontinuitu predeslych otazek a nazorů atd,tak to musim dat sem.Jde mi totiz o ty my brzdy : nemel jsem prilezitost se na to juknout..moc prace v praci je to cim dal horsi-temer pokazdy kdyz slapnu na brzd.pedal,tak brzdi jen castecne-proste pedal tvrdne.Pristi tyden s tim jedu k mechanikovi,ale nevim,jestli tomu opravdu rozumi,tak se chci zeptat,jestli to muze byt treba hl.brzd.valcem(tesneni se da samostatne dokoupit),nebo jestli to vypada na spatny posilovac..
V momente,kdyz seslapnu brzd.pedal,tak tam neco zasyčí(tsss) - je to ok?
Ja vim,ze to nejde takhle pres net poznat,ale aspon to zkousim,abych nemusel kupovat HBV za 800,- pak zas posilovac za 800,- atd
A ted babo rad..Diky za nazory
PS: pripominam,ze jsem amater aspon co se aut týče
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
14.6.08, 02:26 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
mojito: Ještě se mi to nikdy nestalo ani jsem to zatím řešit nemusel, ale podle toho co píšeš bych to viděl na špatný posilovač. Jestli pedál klade odopor hned na počátku své dráhy a musíš na něj vyvinout větší sílu než předtím pak to asi HBV nebude tam by jsi například prošlápnul polovinu dráhy pedálu a až teprve by to začalo brzdit. Ale uvidíš co ti napíšou kluci...
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
14.6.08, 02:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|