Autor |
Zpráva |
Jarous
|
Průser
Zdravim...
Mam Favouše r.v.91, do předminulého týdne jezdil skvěle, přímo výsostně, skoro vše jsem tam dával nového(myslim brzdy, tlumiče, přetěsněná hlava....) ale nedávno jak byla zima, velká, tak to nestartovalo, dobil jsem baterku ..ok, ALE jaksi mě zničeho nic začal tlakovat motor, občas vylítne měrka od oleje, a když vodendám víčko od nálevky oleje tak se "někdy" pěkně kouří - ale auto jezdí,ZATIM!!! Co stím!!!
Jak nejlépe přijít na to co se pokazilo? Změřit tlaky???
Popřípadě jaké jsou zkušenosti z montáží feliciovského motoru do Favorita? Asi budou problémy co? Přeci jen je to karbec a felicie ma uz eletriku co? Hmmm kdo poradí? Díky za jakoukoliv pomoc!
Zdraví Vás a techwebu vše nej - je to super mít kam napsat!!! ... Jarda ( nedbalj@chello.cz)
|
22.2.06, 13:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
David
|
Zdravim to vypada na podfouklí těsnění pod hlavou a fouká ti to do oleje a proto si myslím že ti proto tlakuje a nedej bože aby to byla prasklá hlava. Máš to sice přetěsněný ale muže bít špatný postup při dotahování hlavy.
|
22.2.06, 16:09 |
|
|
Jarous
|
Motor
David píše: Zdravim to vypada na podfouklí těsnění pod hlavou a fouká ti to do oleje a proto si myslím že ti proto tlakuje a nedej bože aby to byla prasklá hlava. Máš to sice přetěsněný ale muže bít špatný postup při dotahování hlavy.
Čau,
já vím, že je to asi zbytečné opakovat, ale přetěsnění je cca 6měsíců starej čin autorizovaného servisu, ne nejsel blázen dávat fáčko do autorizovaného servisu, mam tam strejdu, takže se nabídl že mi to zařídí, no to jestli přes známého a ještě v aut.servisu to takhle posrali, tak to tě prdel...si pak káru někam dej, skusil bych si opravy dělat sám,ale nemám kde...
|
22.2.06, 18:49 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Nekdo psal nedavno tady nebo v konfere, ze 3x vymenil tesneni pod hlavou, dotahnul podle knizky a za chvilku mu podfouklo. Pak to jednou dotahnul poradne (100Nm) a ma pokoj. Nicmene pisu jenom, ze jsem to cetl. Asi bych to zkousel kdyz uz tak s novejma sroubama.
|
22.2.06, 22:25 |
|
|
jarous
|
chlapi
nejsem odborník,ale kdybych měl podfouklé těsnění, prasklou hlavu, tak by třeba netekl olej pod autem, nemam tam ani loužičku, freez z nadobky taky neubejva a navic jsem s tim autem predevcirem lital a nic, az na to ze když jsem se chtěl podívat na olej, tak víčko bylo takési orosené, možná kapky vody, bílej humus na něm byl? Fakt už nevim ,ale nechci jen tak měnit motor když pořádně nevim co stim je, v pátek mi kamos puci manometr,tak změřim tlaky na válcích, možná to něco prozradí....
|
23.2.06, 10:35 |
|
|
david
|
Nebo mne jište napadlo jestli nemáš utopenou vložku válce. ale jestli maš emulzy na vičku tak to naznačuje na to těsnění mueže to byt nepatrně.
|
23.2.06, 17:45 |
|
|
vici
|
troska emulze na vicku je v zime normalni vec...
|
23.2.06, 19:21 |
|
|
bobeš
|
Není ucpané odvětrání motoru? Jesli je ok podívej se na svíčky jak pálí. A nemízí nějak hodně olej?
|
23.2.06, 23:02 |
|
|
Jarous
|
bobeš píše: Není ucpané odvětrání motoru? Jesli je ok podívej se na svíčky jak pálí. A nemízí nějak hodně olej?
AHOJ
Ucpané odvětrání? Jak to zjistim? Sorry ale netušim kde to najdu... jo a olej nemizí...díky za radu...
|
24.2.06, 20:14 |
|
|
bobeš
|
nevím přesně jak na fačku, ale na felině je u víčka na dolévání oleje hadička která vede do sání. Tou má odcházet z motoru přebytečný tlak vznikající pohybem pístů a tím ,že něco podfoukne pod písty.kolem ventilů a tak. zkus ji oddělat od víka ventilů a zkus jesli je průchozí. Mě se zdá ,že kdyby bylo něco s těsněním pod hlavou tak by to nejelo normálně,nebo by byla voda ve oleji nebo by mizela voda .Koukni ještě na ty svíčky ,jesli to pálí ve všech válcích normálně. A jesli jo tak to asi těsnění pod hlavou nebude.
|
24.2.06, 22:40 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Pozri sa na tú hadičku čo ide od ventilového víka do vzduchového filtra. Otcovi na Fave kvôli tejto upchanej hadičke vyrážalo nalievaciu zátku oleja. Keď ju budeš mať dole, prečisti aj ten vývod na ventilovom víku.
|
25.2.06, 01:04 |
|
|
Jarous
|
Poděkování
Díky všem za radu, hlavně mrknu na tu hadici, je fakt že na to sem nekoukal... ale je problem ze mi to neni, vadu motoru, nikdo schopen určit přesně, v servisu se mají jak lační k s..., a radou jejich je nooo výměna motoru, nebo generálka zhruba za 30.tisíc, málem sem se začal smát.... no uvidíme, každopádně díky a za další nápady děkuji... Jarda
|
27.2.06, 11:09 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To vypadá na ucpané odvětrání karteru. měla by to být hadice co vede od víka ventilů někam do krytu vzduchového filtru. Když to nebude hadicí tak musí být ucpána díra (jak se na ni dává ona výše zmiňovaná hadice) v krytu vzduchového filtru či díra ve víku ventilů.
|
27.2.06, 11:22 |
|
|
Jarous
|
Tlaky...
Šemik píše: To vypadá na ucpané odvětrání karteru. měla by to být hadice co vede od víka ventilů někam do krytu vzduchového filtru. Když to nebude hadicí tak musí být ucpána díra (jak se na ni dává ona výše zmiňovaná hadice) v krytu vzduchového filtru či díra ve víku ventilů.
OK, díky, a včera se na to byl kouknou fušer z místniho servisu a řikal že si myslí, že sou to vyjety vložky ventilů, a že mám nestejnoměrný tlak ve válcích, takže GO? NO to sem přesně nechtěl slyšet! No co , máte zkušenosti kolik taková oprava stojí? Díky Jarous
|
28.2.06, 13:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zkusil bych se ješte předtim přeci jen kouknout na to odvzdušnění, viz můj předchozí příspěvek. Určitě se tim nic nezkazí a pokud je to tim, škoda dávat tisíce za GO.
|
28.2.06, 13:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|