Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 22:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Odlehčení BBM setrváku 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
jediny ktory pochopil funkciu zotrvacnika je Jiri a ja mu tym padom gratulujem.

v skratke...motor kona nejaku pracu.....realny obeh (cyklus tepelneho stroja), nakreslime indikatorovy diagram, rozvinuty alfa diagram atd atd az sa dostaneme k momentom na kazdom zalomeni kluky, z toho pomocou vektorou (uz neviem ako) ziskame momentovu charakteristiku na 180 stup. otocenia KH (pri 4 valci) kde mame prebytocnu pracu (od tlaku plynov) a pracu dodavanu (pohyb piesta, ojnice,rozvodov atd atd), z toho sa cez dalsie bulharske vypocty urci moment zotrvacnosti, ten je moment zotrvacnosti kluky+ 2/3 hmot. ojnic + zotrvacnik.........prve dve pozname, to tretie sa dopocita

este su nejake dve pomocne metody na zratanie zotrvacnika........

co z toho vypliva ?? ze na obycajnom motory (do 80k) akurat tak stratite a jedine co bude dobre bude reakcia za plynom, ale v garazi na mieste....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


24.6.08, 01:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 100
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
a co takhle ten setrvak odlehcit jen decentne, treba jen o pul kila...jeden znamej mi totiz nabizi setrvak stahnutej o 600 gramu a vyvazenej...chce za nej 300,- jestli by to bylo k necemu na favoritackym motoru se sportovnim sanim a snizenou hlavou o 0,5 mm, tak mam ho vzit nebo ne :?: :?:


24.6.08, 19:15
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Vít píše:
a co to je ten BBM setrvák ?

setrvák zhruba stejnej jak na karbecovym faku, ale za věncem má udělaný zářezy na hallův snímač a bez toho to nepojede, u favoriťáckýho setrváku se prostě na věncem udělá šikmina a hotovo...u elektroniky to bohužel NEJDE!!! :roll:


no já jsem jen chtěl upozornit na překlep BBM BMM ... se mě zdá, že tam je chybka no...


24.6.08, 19:18
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Vít píše:
no já jsem jen chtěl upozornit na překlep BBM BMM ... se mě zdá, že tam je chybka no...


Taky myslím že to překlep je... BBM setrvačník neznám ...taky jsem si toho všiml ale říkal jsem si budu mlčet ať si někdo neřekne že chci rýpat :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


24.6.08, 19:51
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Možná by nebylo od věci zjistit, zda soudruzi odlehčili setrvák třeba na Škodě 110 Rally, ta měla decentně zvýšený výkon na 70k.


24.6.08, 21:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
nejspíš nebyl. popis úprav se o setrvačníku nezminuje


25.6.08, 05:47
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
fatal píše:
Možná by nebylo od věci zjistit, zda soudruzi odlehčili setrvák třeba na Škodě 110 Rally, ta měla decentně zvýšený výkon na 70k.

Na 130L/A zda se jo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


25.6.08, 06:26
Profil ICQ YIM
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Viky, kde to čteš ? Můžeš citovat ?


25.6.08, 07:46
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Vít píše:
Viky, kde to čteš ? Můžeš citovat ?

V original dokumetaci je vykres odlehceni.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


25.6.08, 08:46
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
jazdim teraz v rapide taky decent motor cca 70+ PS a nemam tam nic vyvazene ani odlahcene, motor ide stale super a nadherne (niektory vedia :) )

130L/A ma 90-100k, vacku 300-320/300 a otacky cez 7500, tam uz je vyvazeny komplet nutny, odlahceny zotrvak mozny, kedze zaroven bol zvyseny celkovy Mk

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


25.6.08, 09:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
zotrvak BMM, felda MPi, fabia sa odlahcuju odfrezovanim vnutornej casti medzi zavitmy co drzia pritlacak

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


25.6.08, 09:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Stejně si myslím, že největší výhoda odlehčeného setrváku je (jak už někdo uvedl) rychlejší srovnání otáček motoru po zařazení kvaltu a puštění spojky, podle mě to pak při řazení méně cuká, asi to nebude mít tendenci v zatáčce podtrhnout hnanou nápravu... Ale to je jen názor nezkušeného, s žádným takovým autem jsem nejel...


25.6.08, 10:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
fatal píše:
Stejně si myslím, že největší výhoda odlehčeného setrváku je (jak už někdo uvedl) rychlejší srovnání otáček motoru po zařazení kvaltu a puštění spojky, podle mě to pak při řazení méně cuká, asi to nebude mít tendenci v zatáčce podtrhnout hnanou nápravu... Ale to je jen názor nezkušeného, s žádným takovým autem jsem nejel...


pokial si to len myslis, tak to sem ani nemusis pisat, nie ?

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


25.6.08, 12:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Gemini píše:
pokial si to len myslis, tak to sem ani nemusis pisat, nie ?


Nemusím, nakonec bych tu nemusel psát nic, 99% mých příspěvků není založeno na nezpochybnitelných faktech. Ale třeba mě zajímá tvá reakce, zda je na tom něco pravdy nebo jsem úplně vedle... :wink:


25.6.08, 12:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ja sem rad ze se tady po 3 strankach konecne dospelo k tomu, jak se odlehcuje setrvak BMM.

Jestli odlehcit nebo neodlehcit, to budou dohady na dalsich 50 stran a kulovy se vyresi.

Jestli nekdo dokaze prekousnout horsi chovani pri volnobehu, tak nevidim duvod aby si nenechal ten setrvak odlehcit a pripadne i vyvazit. Co chcete vic resit?

Proc tady nevedeme diskuzi jako to udelat dobre?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


25.6.08, 13:19
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz