Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Přehřívání Felicia 1,6 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Příspěvek Přehřívání Felicia 1,6
Chci jen radu, kde mam zacit hledat. V posledni dobe se mi dost hreje auto, tedy alespon podle teplomeru na pristrojovce. Mam porad teplotu nekde kolem horni rysky teplomeru - pre mesicem se mi teplota pri jizde treba po dalnici drzela kolem stredni rysky. Vody je dost a ani neubyva, cidlo spousti ventilator normalne a bez problemu. Napada me bud termostat nebo ten teplomer ukazuje spatne. Nejake rady? Dik za kazdou radu - omlouvam se za vysvetleni problemu, jsem amater.


21.8.06, 12:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Přehřívání Felicia 1,6
jeromme píše:
Chci jen radu, kde mam zacit hledat. V posledni dobe se mi dost hreje auto, tedy alespon podle teplomeru na pristrojovce. Mam porad teplotu nekde kolem horni rysky teplomeru - pre mesicem se mi teplota pri jizde treba po dalnici drzela kolem stredni rysky. Vody je dost a ani neubyva, cidlo spousti ventilator normalne a bez problemu. Napada me bud termostat nebo ten teplomer ukazuje spatne. Nejake rady? Dik za kazdou radu - omlouvam se za vysvetleni problemu, jsem amater.


nedřív bych zkusil termostat bude určitě levnější než čidlo teploty

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


21.8.06, 12:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Snimac teploty je lacnejsi ako termostat u feldy. Aj sa jednoduchsie meni.
Najjednoduchsie ako overis co je problem, ked pri zohriatom motore zmerias teplotu v expanzke.
Pri otvorenom termostate by mala byt rovnaka ako v motore.
Vhodny je teplomer na zavaranie.
Druha moznost - prehodit snimac teploty z inej felcky.


21.8.06, 12:59
Profil

Příspěvky: 54
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
Měl jsem taky problémy, servisak mi pak ukazoval talíř s lopatkama z čerpadla, že prej jsem měl ubroušený ty lopatky... tak nevím jestli kecal, ale že to prej dělalo ty potíže. Že jak jsou ubroušeny, netočí se tolik voda, a tím pádem je nedostatečne chlazení.


29.8.06, 18:38
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Tak jsem to zacal sledovat, nez zacnu neco menit - motor se nejvic prehriva, kdyz jedu na benzin, kdyz to prepnu na plyn jde teplota dolu. Ve ctvrtek jsem jel z Prahy v kolone, po cca 1km jsem musel z kolony vyjet, motor jsem skoro "uvaril". Dival jsem se na kapalinu je ji dost, v motoru zadnbile kolem vicka, ventilator se zpousti jak ma. A mam asi jeste jeden zvlastni poznatek - jednou jsem chtel zkusit zmerit tu teplotu a tak jsem vypnul motor, otevru nadobku a ona mi ta voda z ni zacala chrstat ven - ta nadobka byla uplne plna, jako by v okruhu byla bublina ci co. Mam zacit termostatem? Pokud jsem cetl, tak je od roku 95 termostat i teplomer dohromady v jednom nahradnim dile. Dik za radu, j.


1.10.06, 19:03
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nejdřív bych to zkusil pořádně ovzdušnit

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


1.10.06, 19:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
jeromme píše:
Tak jsem to zacal sledovat, nez zacnu neco menit - motor se nejvic prehriva, kdyz jedu na benzin, kdyz to prepnu na plyn jde teplota dolu. Ve ctvrtek jsem jel z Prahy v kolone, po cca 1km jsem musel z kolony vyjet, motor jsem skoro "uvaril". Dival jsem se na kapalinu je ji dost, v motoru zadnbile kolem vicka, ventilator se zpousti jak ma. A mam asi jeste jeden zvlastni poznatek - jednou jsem chtel zkusit zmerit tu teplotu a tak jsem vypnul motor, otevru nadobku a ona mi ta voda z ni zacala chrstat ven - ta nadobka byla uplne plna, jako by v okruhu byla bublina ci co. Mam zacit termostatem? Pokud jsem cetl, tak je od roku 95 termostat i teplomer dohromady v jednom nahradnim dile. Dik za radu, j.


No, to že ti vychrstla voda, keď si otvoril víčko by nebolo nič zvláštne, ak teplota bola vyše 100 st. - vtedy totiž voda v okruhu nevrie, lebo je pod tlakom, ale keĎ otvoríš víčko, porušíš pretlak, voda začne vrieť...priznám sa, neviem ako vyzerá a ako sa demontuje vo felde termostat, ale vybral by som ho, dal by som ho do hrnca s vodou a začal by som vodu zohrievať. Ak máš spomínaný teplomer na zaváranie...tak by malo byť vidieť, kedy sa začne termostat otvárať a kedy je už plne otvorený...presné hodnoty nepoznám, ale iste sa začína otvárať kdesi okolo 90 st. a pri 100 st (vare vody) už musí byť plne otvorený...

...ale takisto to v ohode môže byť vyššie spomínaná vodná pumpa...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.10.06, 19:26
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja nikoho nechci zrazovat od zkouseni termostatu v hrnci, ale uz se mi parkrat stalo ze v hrnci fungoval a v aute pak ne. V hrnci neni tlak jako v aute! A kdybyste ho dali do papinaku tak ho zas neuvidite :D .

Tim jak si otevrel vicko nadobky a voda zacla varit ( jak o tom mluvi ferrari ), tak se ti to zavzdusnilo este vic nez to (mozna) bylo :)
V navodu ke kazdymu autu co ma vodni chlazeni je napsano ze se nema okruh otvirat kdyz je zahraty na provozni (a vyssi) teplotu :!:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.10.06, 19:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Matthes píše:
V navodu ke kazdymu autu co ma vodni chlazeni je napsano ze se nema okruh otvirat kdyz je zahraty na provozni (a vyssi) teplotu :!:

Přesně tak:!: Měl jsi štěstí, že Tě to neopařilo a příště to už radši nezkoušej :!:


1.10.06, 20:07
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
fajn, ja vim, ze se to nema, ale stalo se ... jak to muzu ted odvzdusnit?


1.10.06, 20:16
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek Re: Přehřívání Felicia 1,6
jeromme píše:
Chci jen radu, kde mam zacit hledat. V posledni dobe se mi dost hreje auto, tedy alespon podle teplomeru na pristrojovce. Mam porad teplotu nekde kolem horni rysky teplomeru - pre mesicem se mi teplota pri jizde treba po dalnici drzela kolem stredni rysky. Vody je dost a ani neubyva, cidlo spousti ventilator normalne a bez problemu. Napada me bud termostat nebo ten teplomer ukazuje spatne. Nejake rady? Dik za kazdou radu - omlouvam se za vysvetleni problemu, jsem amater.

Není to zrovna má parketa,ale Fel. vlastním a nedávno jsem měl stejný problém /1.3MPI/.Výměna termostatu pomohla,ovšem v mém případě se mění celý díl termostatu /plastový plášť+termost./.Nevím jakje to u 1.6,tam možná půjde vyměnit jen termostat.Ovzdušňování seprovádí samo u Fel.,jen zkontroluj víčko na nádržce.čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


1.10.06, 21:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz