|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Tlumiče a pružiny na Favo
Autor |
Zpráva |
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Tlumiče a pružiny na Favo
Prosím vás mám takové dilema mám favorita sehnal jsem si na něj tlumiče HP ale pro feldu a mám takových pár dilema první jaké pružiny tam dát uvažoval jsem nad pružinama z feliny 1,9D tvrdší a kratší jenže s tím souvisí druhé dilema a to, že co jsem se dočetl tak tlumiče pro felinu mají níž misku tedy už samo o sobě to bude níž než sériová pružina a tlumič pro favo. Auto mám přeci jenom na každodenní ježdění takže se bojím abych nebral obrubníky a takové tak bych se chtěl zeptat a poradit co by jste mi doporučili vy. Tlumiče hp plus sériovou favo pružinu a nebo tlumič hp a pružinu z 1,9D a nebo jinou kombinaci? Ty HP jsem koupil tak jak jsou jen samotné nové tlumiče bez pružin
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
21.7.08, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
to jsou ty hp na sériovou pružinu? Na "obyč" hp totiž klasickou pružinu nedáš, ta jejich má menší průměr a různý stoupání...
btw, netušil jsem, že péra z diesela jsou kratší.
a co budeš mít vzadu ?
|
21.7.08, 20:09 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
řešil sem to taky tak, ty péra sou moc tvrdý takže to auto bude mit zvedlej předek, dej tam péra z fáva nebo z fildy 1,3, dozadu dej péra z kombika feldy nebo formana a jedeš...jestli máš LPG, ideální řešení s kombi pérama...mám to tak a nemůžu si stěžovat....
nekombinuj předek fávo, zadek felda nebo tak...prostě buď komplet péra z fildy, nebo komplet z fáva....(myslim, že felda a fávo maj péra stejně dlouhý, felda má akorát kratší tlumiče )
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.7.08, 20:52 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Jo jo to jsou ty na sériovou pružinu. No dle Cedrycha jsem pochopil že felda má u všech verzí stejný průměr drátu pružin a liší se jejich délka a možná tuhost to tam není. Dozadu ještě není definitivně rozhodnuto
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
21.7.08, 20:52 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Ondras83 píše: řešil sem to taky tak, ty péra sou moc tvrdý takže to auto bude mit zvedlej předek, dej tam péra z fáva nebo z fildy 1,3, dozadu dej péra z kombika feldy nebo formana a jedeš...jestli máš LPG, ideální řešení s kombi pérama...mám to tak a nemůžu si stěžovat.... nekombinuj předek fávo, zadek felda nebo tak...prostě buď komplet péra z fildy, nebo komplet z fáva....(myslim, že felda a fávo maj péra stejně dlouhý, felda má akorát kratší tlumiče )
Díky za radu. O té tvrdosti to máš z vlastní zkušenosti nebo jen jedna bába povídala? Vzadu mám zatím sériové tlumiče a pružiny z favo pickup prý mají být tužší o 10% co mi tvrdil jeden borec co do toho dělá ale nejsem si jist. A nebude to zase moc měkké když dám sériové pružiny z fava/fely? A jak píšeš nekombinovat tak by mě zajímalo proč myslel jsem že favo pružiny a feldí pružiny z 1,3 jsou to stejné
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
21.7.08, 20:55 |
|
|
hany
Příspěvky: 97
|
rozdíl mezi předkem felda/favo je 18mm v poloze misky. kámoš si na favorita dával tlumiče z feldy 1,9D, péra z 1,6 a ve finále se světlá výška skoro neměnila, řádově pár mm.
jenže to jsou sériové tlumiče.
|
22.7.08, 07:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Kaliban123 píše: Ondras83 píše: řešil sem to taky tak, ty péra sou moc tvrdý takže to auto bude mit zvedlej předek, dej tam péra z fáva nebo z fildy 1,3, dozadu dej péra z kombika feldy nebo formana a jedeš...jestli máš LPG, ideální řešení s kombi pérama...mám to tak a nemůžu si stěžovat.... nekombinuj předek fávo, zadek felda nebo tak...prostě buď komplet péra z fildy, nebo komplet z fáva....(myslim, že felda a fávo maj péra stejně dlouhý, felda má akorát kratší tlumiče ) Díky za radu. O té tvrdosti to máš z vlastní zkušenosti nebo jen jedna bába povídala? Vzadu mám zatím sériové tlumiče a pružiny z favo pickup prý mají být tužší o 10% co mi tvrdil jeden borec co do toho dělá ale nejsem si jist. A nebude to zase moc měkké když dám sériové pružiny z fava/fely? A jak píšeš nekombinovat tak by mě zajímalo proč myslel jsem že favo pružiny a feldí pružiny z 1,3 jsou to stejné
vlastní zkušenost...předtim se to do zatáček lámalo jak prase, dal sem zadní péra z kombika (měly najeto 90 tis) no a paráda....auto se znatelně přestalo houpat, pak sme s kámošem namontovali přední stabil a je to paráda....nevim, jak péra fávo, felda....právěže timhle si není skoro nikdo jistej, proto bych to moc nekombinoval....jo a když tam máš pickupácký, tak je tam nech, ty by měli bejt ještě tvrdší než kombi
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.7.08, 10:19 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
ondras: a co bys nacpal dozadu na kombi, když vepředu budou hp na sériový pružiny a stabilizátor ?
|
22.7.08, 19:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja by som nechal všade sériu, maximalné pri LPG dal do zadu struny s Formana a samozrejme stabík do predu aj do zadu....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.7.08, 20:47 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no_-_name píše: ondras: a co bys nacpal dozadu na kombi, když vepředu budou hp na sériový pružiny a stabilizátor ?
dozadu hp set special ....ne, dozadu bych dal taky hpčka na obyč péra, zadní stabil a buď kombi péra nebo z pickupa....hlavně ne z pickupa feldy, ta má úplně jinou nápravu (jako okta)..jinak mě nic nenapadá...ještě než sem namontoval stabil, byl zadek tvrdej a nakláněl se hlavně předek(vzadu stabil seriově a kombi péra), ted sem dal dopředu stabil a je cejtit měkkej zadek...
edit, zadní hpčka se daj štelovat...maj 3 drážky na misku....předek je danej....já osobně, kdybych sehnal tyhle tlumiče, tak dám dopředu mojé péra (200 tis, takže nějaký snížení tam bude) a dozadu misku na nejvyšší drážku a kombi péra (nelíběj se mi zadní kola zalezlý v podběhu)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.7.08, 22:12 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Ondras83 píše: no_-_name píše: ondras: a co bys nacpal dozadu na kombi, když vepředu budou hp na sériový pružiny a stabilizátor ? dozadu hp set special ....ne, dozadu bych dal taky hpčka na obyč péra, zadní stabil a buď kombi péra nebo z pickupa....hlavně ne z pickupa feldy, ta má úplně jinou nápravu (jako okta)..jinak mě nic nenapadá...ještě než sem namontoval stabil, byl zadek tvrdej a nakláněl se hlavně předek(vzadu stabil seriově a kombi péra), ted sem dal dopředu stabil a je cejtit měkkej zadek... edit, zadní hpčka se daj štelovat...maj 3 drážky na misku....předek je danej....já osobně, kdybych sehnal tyhle tlumiče, tak dám dopředu mojé péra (200 tis, takže nějaký snížení tam bude) a dozadu misku na nejvyšší drážku a kombi péra (nelíběj se mi zadní kola zalezlý v podběhu)
a oni jsou zadní hp na sériovou pružinu? to se dá sehnat boha jeho kde? myslel jsem ,že jsou jen přední
|
22.7.08, 22:15 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no_-_name píše: Ondras83 píše: no_-_name píše: ondras: a co bys nacpal dozadu na kombi, když vepředu budou hp na sériový pružiny a stabilizátor ? dozadu hp set special ....ne, dozadu bych dal taky hpčka na obyč péra, zadní stabil a buď kombi péra nebo z pickupa....hlavně ne z pickupa feldy, ta má úplně jinou nápravu (jako okta)..jinak mě nic nenapadá...ještě než sem namontoval stabil, byl zadek tvrdej a nakláněl se hlavně předek(vzadu stabil seriově a kombi péra), ted sem dal dopředu stabil a je cejtit měkkej zadek... edit, zadní hpčka se daj štelovat...maj 3 drážky na misku....předek je danej....já osobně, kdybych sehnal tyhle tlumiče, tak dám dopředu mojé péra (200 tis, takže nějaký snížení tam bude) a dozadu misku na nejvyšší drážku a kombi péra (nelíběj se mi zadní kola zalezlý v podběhu) a oni jsou zadní hp na sériovou pružinu? to se dá sehnat boha jeho kde? myslel jsem ,že jsou jen přední
nn...sou, teda dělali se, všechny, vim to, protože sme je dávali na tu pražskou fildu s 68kW od motor excelu (koupil oktávku II ale feldu nechce sakra prodat, vona je teda hrozná, ale je to MPI, v ME dávali čip, vačku, filtr, dělali hlavu, takže 68kw reálnejch, má tam ty HPčka, mimochodem, má na nich asi 80-90 tis a ty tlumiče sou jak nový, 14 liťáky....nechal bych si líbit...ale přestrojil bych to do tý mojí ...taky bílá tak co... :D:D )
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.7.08, 23:06 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tlumiče H/P Produkce: Přední tlumiče + zadní tlumiče za použití seriových per, zadek stavitelný ve třech polohách světlosti (tato řada už se nevyrábí dle mě dostupných info)
H/P Produkce zvýšené provedení: Přední + zadní tlumiče za použití seriových per, přední miska posunuta o 2cm nahoru, vzadu vynechána spodní drážka světlosti a přesunuta nad horní drážku.
H/P Special: Přední + sadní tlumiče v kompletní sadě s pružinama, vpředu i vzadu 4 polohy světlosti vozu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.7.08, 09:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|