Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 17:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Nahrada starteru skoda 120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek Nahrada starteru skoda 120
Hojky,
prodava se nahrada starteru n skodu 120.Bohuyel po pripojeni se mi starter neroztoci. :? Kdyz ho zkusim mimo tak jede.
Stary typ bez pripojeni 15svorky-odpor civky jede v aute v pohode.Ale kdyz tam dam novy tak ne.Musi se nekde zmenit zapojeni?Novy typ uz nema svorku 15a.
dik
:D


9.10.06, 12:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Bydliště: Jirkov
Příspěvek 
Musíš vyměnit cívku za bezodporovou

_________________
zemitě červená 8630
120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A
5Q 4,22
4P
kopretiny 13" 165/70


9.10.06, 13:14
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek 
neslo by nejak zmenit pouze zapojeni ?Doprcic mam uplne novou civku :(


9.10.06, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
jarousch píše:
Musíš vyměnit cívku za bezodporovou


Nemusí, 15ka je aktivní i když startuje!
Tam bych viděl chybu ve startéru, že pastorek nezaskočí do věnce setrváku (a tudíž se startér neroztočí), anebo jsi zapojil jen ten kabel od cívky, nikoli ten od klíčku (z těch dvou s dutinkou, co vedou k původnímu startéru - žlutý a červený - teď nevím, který jde kam, ale když koukneš na cívku, tak ten, co nejde přes odpor je ten, který můžeš vyhodit úplně (asi červený), a ten asi žlutý :) zapojíš ke startéru a musí fungovat...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


9.10.06, 14:32
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja mam zluty k civce a cerveny od klicku..no klicku, vlastne magnetu :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


9.10.06, 17:20
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
kachnis píše:
ja mam zluty k civce a cerveny od klicku..no klicku, vlastne magnetu :)


Žlutý kábel je na svorku 50 na cívce startéru a červený na svorku 15a měl by vést na předřadný odpor co je na indukční cívce, ale není to podmínkou záleží jakou máš namontovanou indučku.


9.10.06, 21:57
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
stačí tam kablík od baterky, čili30, stačí ti na startování jeden káblík, myslím 15, mám startét z felicie, no problem :D

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


10.10.06, 07:05
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek 
uz to maaaaaam :twisted: problem byl v ubytku napeti na dratu od zapalovani :lol: civka na to nema vliv :evil: od spinace staci pouye ten zluty 15 uz nehraje roli :mrgreen:


10.10.06, 14:40
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jo červenej jsem taky odpojil, tak jsem ro splet :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


10.10.06, 14:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Měnit cívku nemusíš, buď vše nechej tak jak to je (bude to hůř startovat když vude velký mráz) nebo spoj ten drát který vede napřímo k ind. cívce s drátem který spíná cívku startéru (vevnitř je to připojené). Mezi odporovu a bezodporovou cívkou je ve jmenovitém napětí - bezodporová má jmenovité napětí 12V, tudíž při startování má podpětí a dělá slabší jistkry, odporová má jmenovité napětí 8V a při startování je zapojená napřímo takže při poklesu napětí při startu (asi 9v) pracuje stejně jako při provozním.


15.11.06, 15:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 299
Bydliště: BRNO
Příspěvek 
tomasTNT píše:
neslo by nejak zmenit pouze zapojeni ?Doprcic mam uplne novou civku :(


Já teď řešíl stejný problém. Koupil jsem nový startér do 120ky. K cívce jsem přidal relátko, které při startu zkratuje předřadný odpor. Je to jednoduchý. Dráty 50 a 15a u startéru spojíš dohromady a u cívky drát 15a jenom přendáš na to relátko.


15.1.07, 13:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz