Autor |
Zpráva |
bitmap
Příspěvky: 658
|
Rsmobile píše: Trosku tlaku navic neuskodi
Mluvis porad o BOV, nebo ses plynule presunul k chipu a ja to jen nepostrehl?
|
4.8.08, 20:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Rsmobile
Příspěvky: 11
|
o B.O.V ale neboj cip je taky v planu akorat nvm kdo mi ho tam mrksne kdyz ani dieselpower nemaji na strankach cipy pro RSka
|
4.8.08, 20:10 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jestli chceš dám ti kontakt na týpka co ze starý 1,9 TD dostal 190 koní
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.8.08, 20:49 |
|
|
Rsmobile
Příspěvky: 11
|
jo to bys byl hodnej pokecal bych trosku...mozna by mi dokazal pomoct
|
4.8.08, 20:59 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.8.08, 22:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no já je mám i na svým, takže mě by to nevadilo - vyměním
|
4.8.08, 22:30 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Toho pocitu "že by to ještě chtělo" se u TDi nikdy nezbavíš....obzvlášť pokud jsi byl zvyklý na nějaký větší benziňák
|
5.8.08, 00:15 |
|
|
Rsmobile
Příspěvky: 11
|
no reknu vam ze takova fabia RS nebo TDI to je teprv dymca 3 prdele
|
5.8.08, 02:59 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Kamaráde když to tak čtu tak ty chceš upravovat něco a přitom sám nevíš co máš, Tak pokud máš II RS v naftě tak máš TDi PD RS 125kW těch 140 co píšeš tak to sice má no 147kW ale benzín. Jinak v blow-off ventil je podle mě krom zvukového efektu bezvýznamnej, pokud chceš čip tak se hlavně vyhýbej něčemu jako je Bitpower, Tuningbox a jim podobní, to se budeš moc po čase rozloučit s motorem, protože si koupíš jen něco jako přídavnou jednotku která posílá nesmyslné hodnoty do seriové jednotky, ať už to je tlak turba, množství nasátého vzduchu teplota motoru, poloha motoru atd atd. Chce to vybrat někoho kdo ti dá záruku. Já mám dobré zkušenosti s www.cimbu.cz jejich jednotky se u nás montujou círka už 11 let a všechno v poho.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
5.8.08, 09:10 |
|
|
BAT
Příspěvky: 1
|
Re: Octavia II Rs (TDI) 170ps uprava motora (Blow off ventil
Nazdar CHceš ještě dát do octavie rs tdi blow of ventil? Dej ho tam.Zvýší ti ti nepatrně výkon samozřejmě jen při akceleraci a jen trošku.Když všichni tvrdí že je v dieselu nanic tak je to blbost. Ano u starých dieselů oravdu klapka není.Jenže u nových turbodieselů lako je třeba naše octavia rs 2 tato klapka je.Dělám automechanika už 3 roky a hodně skládám motory a zabívám se problematikou motoru,zvyšování výkonu motorů v rámci aby se motor nepoškodil samozřejme a tunningu.Ale zpátky k blow of ventilu.Když někdo říká že dieselový motor se nedá tuningovat tak se velice mílí ale já to chápu protože tomu nerozumí.Je to všechno složitý ale skusim ti to vysvětlit jednoduše.Tenhle dieselovy motor má na konci sání skrtící klapku.Donedávna sem si myslel že je tam jen na to Když zhasneš motor tak přestanou trysky dávat palivo ale tahle klapka uzavře i sání aby došlo k lepšímu doběhu motoru.ALe jak sem říkal nedávno jsem zjistil že se tato klapka přivírá i u ubrání plynu čili deceleraci.A tady vzniká ten samý problém joko u benzínových přeplňovaných motorů kde se blow of ventil montuje.A hlavně budeš mít při přeřazení krásné psssssss . můžu ti říct máme to s kámošem vyzkoušené namontovaly zme ho do octavia ale jen tdi 2,0 a na brzdě bylo lepší navýšení akcelerace.JAk sem říkal mám poladěnou skoda octavii 2 rs tdi asi na 205 ps a budu si ho tam taky montovat.Ale jestli můžu poradit musíš namontovat takový blow of ventil,který je ovládaný od plynového pedálu. Posílám inspiraci: http://www.highperformanceparts.cz/blow ... y-tdi.1102[/b]
|
31.12.12, 18:34 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Octavia II Rs (TDI) 170ps uprava motora (Blow off ventil
BAT > po 3,5 letech mu ten ventil urcite i motor odkragloval
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
31.12.12, 18:56 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: Octavia II Rs (TDI) 170ps uprava motora (Blow off ventil
bud rad ze to tdicko jezdi, bejt tebou bych se vys*al i na chip. Stary dobry rotacky, tyhle CRka/PDcka se uz dost s*rou, vsak si precti par topicu na diesel power o urvanejch ojnicich.
Navic se ty TDIcka uz ani nevyplatej kvuli spotřebě, TSI jsou lepší volba (taky se sice se*ou ale servisně to vyjde levnějš, a dá se s tím jezdit pri economy run stejne jako s tema tdickama, akorat to zere kdyz to zenes...)
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
3.1.13, 17:12 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Octavia II Rs (TDI) 170ps uprava motora (Blow off ventil
nevim jestli servis potkanyho TSI motoru je nejak levnej no...
|
5.1.13, 20:11 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Octavia II Rs (TDI) 170ps uprava motora (Blow off ventil
Vít: těch starších určitě ne, ale ty novější už by měly být upraveny aby se toto nestalo
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
6.1.13, 11:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|