Nepér píše:
Mužeš nějak blíž popsat výměnu toho těsnění pod karburátorem, trošku mi kolísá volnoběh a myslím, že by to mohlo být tím... a ještě by mě zajímalo, co je to těsnění pod víčkem...
jestli ti trošku kolísá volnoběh (jakože mě taky) tak to vůbec nemusí být tím těsněním.. spíš jestli třeba nemáš špatně nastavenou směs nebo tak něco..
já mám vyměněný to těsnění, nový svíčky, rozdělovač, káble, nastavenej předstih, veškerý hadice (podtlakový, na posilovač brzd a tak) vyměněný, a stejně nejsem schopnej ten karburátor seřídit tak aby ten motor šel naprosto pravidelně
každopádně:
-odděláš dekl od zvduchovýho filtru, odšroubuješ tři matičky a celej ten černej bazmek co drží filtr zděláš pryč
-poodpojuješ různý hadičky co ti budou vadit při manipulaci s karburátorem (budeš ho muset oddělat)
-odšroubuješ 4 šroubky na víčku karburátoru, potom 3 větší šrouby (hlava na 10 klič) který drží karburátor na sacím potrubí čímžpádem můžeš celej karburátor sundat z motoru
-no a pod ním je taková gumová obdélníková přířuba, a to je to těsnění.. drží ji tam 4 šrouby
i když může vypadat dobře (jako třeba v mým případě) tak jestli je na tom autě původní tak je lepší ho při nějaké manipulaci s karburátorem vyměnit, je to naleptaný od benzínu a nemusí to tak úplně těsnit.. u mě to bylo dobrý do té doby než sem měl ten karburátor sundanej..
no a těsnění pod víčkem karburátoru je takový to papírový, stojí to asi 30 korun a není na tom nic složitýho.. ale tama si to údajně falešnej vzduch sát nemůže (podotýkám údajně, ja ho stejně vyměnil)
jo a to těsnění pod karbec stojí asi 160 korun