Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 06:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
michalkatka píše:
filter MonoMotronik 40kW - 115946204
filter Monomotronok 50kW - 115946205S
filter karb - 115946201S alebo 115946201

ono aj ten vyžší tam dostaneš...

keď budem mať doma čas tak to nafotím, ten čo má ísť do BMM je asi o 5mm vyžší...


Mám ten 115946201, leda by je špatně dali do krabic. Jak jsem to měřil, je o cca 2mm vyšší. Auto už mi jede normálně, akorát jsem musel povolit ty šrouby u LPG (možná za to může čistá vložka) tak už to neřeším.

Teď mám ale další problém, mám strhnuté závity u těch dvou šroubů, co drží víko ventilů k hlavě. Ještě zkusím jednu mototechnu, ale je možné, že ani tam to mít nebudou. Daly by se kdyžtak použít normální šrouby z železářství rozměru M6×65?

A ještě jedna věc....jaké zákeřnosti mě mohou potkat při výměně manžety u homokinetického kloubu? :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 15:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
gokralik píše:
michalkatka píše:
filter MonoMotronik 40kW - 115946204
filter Monomotronok 50kW - 115946205S
filter karb - 115946201S alebo 115946201

ono aj ten vyžší tam dostaneš...

keď budem mať doma čas tak to nafotím, ten čo má ísť do BMM je asi o 5mm vyžší...


Mám ten 115946201, leda by je špatně dali do krabic. Jak jsem to měřil, je o cca 2mm vyšší. Auto už mi jede normálně, akorát jsem musel povolit ty šrouby u LPG (možná za to může čistá vložka) tak už to neřeším.

Teď mám ale další problém, mám strhnuté závity u těch dvou šroubů, co drží víko ventilů k hlavě. Ještě zkusím jednu mototechnu, ale je možné, že ani tam to mít nebudou. Daly by se kdyžtak použít normální šrouby z železářství rozměru M6×65?

A ještě jedna věc....jaké zákeřnosti mě mohou potkat při výměně manžety u homokinetického kloubu? :wink:


Tie stefty do hlavy co drzia viko su dost uzkoprofilovy tovar a svojho casu som to potreboval tiez a v Askofe to nemali, tak som to vybrakoval zo starej hlavy. Normalny srub ti tam asi nepojde, pretoze sa tam pod to este davaju (aspon u rapida) nejake kable a hadice a kedze ti tie 2 sruby centruju viko na hlave, bude vopruz to tam namontovat. radsej zozen nejake este dlhsie a odrez hlavicku...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.8.08, 15:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak do třetice to taky neměli a to už byla prodejna origo dílů škoda. Vždycky jsem tam všechno sehnal. Tak teď objedu asi nějaký ten vrakáč nebo se poptám kámošů jestli někomu nepřebývá doma hlava z Fáva.

Přebývá někomu doma hlava z Fáva? :P :lol:

Možná vytáhnu ty stávající, pokud nebudou úplně na odpis, projedu závitníkem a namontuju opačně nebo uvidím co se s tím dá dělat.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 16:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pri prevádzke na LPG treba meniť filter pomerne často, ten systém je ovládaný podtlakom, ako písal miloš keď je filter zasraný pustí menej vzduchu, potom je väčší podtlak a tým ťahá viac LPG s reduktora....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.8.08, 16:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
michalkatka píše:
pri prevádzke na LPG treba meniť filter pomerne často, ten systém je ovládaný podtlakom, ako písal miloš keď je filter zasraný pustí menej vzduchu, potom je väčší podtlak a tým ťahá viac LPG s reduktora....


Nebyla by tady tedy vhodnější nějaká čistící vložka? Než kupovat co půl roku nový a nový filtr? Těch 65,- sice není pro mě taková rána, ale bylo by to užitečnější.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 16:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dá sa aj tak, teraz mám "športový" filter a ten občas preperiem, ale pred tým som tie papierové vložky aspoň 2tkm povysával a menil ich s výmenou oleja...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.8.08, 16:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
michalkatka píše:
dá sa aj tak, teraz mám "športový" filter a ten občas preperiem, ale pred tým som tie papierové vložky aspoň 2tkm povysával a menil ich s výmenou oleja...


Já taky měním s olejem. A když sundávám tu černou "pánev" tak filtr taky většinou vypráším. Asi se taky poohlédnu po nějakém lepším řešení.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 16:52
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Kuci jak to tak čtu tak se mi chce říct kudy jezdíte že ty filtry tak často měníte? Já tam filtr šoupnu při výměně oleje a až do další o něm nevím... a kydž ho měnm tak je jen lehce zaprášenej. Otázka je jestli se sporovní vložka vyplatí... dát za ní 1300 Kč plus asi dvě nebo tři stovky čistící sada nebo každých 10 tis. Km 80 Kč za papírák když efekt je skoro stejný. Podle mě se to nevyplatí, ale každý na to má jiný pohled. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


11.8.08, 18:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
gokralik píše:
Tak do třetice to taky neměli a to už byla prodejna origo dílů škoda. Vždycky jsem tam všechno sehnal. Tak teď objedu asi nějaký ten vrakáč nebo se poptám kámošů jestli někomu nepřebývá doma hlava z Fáva.

Přebývá někomu doma hlava z Fáva? :P :lol:

Možná vytáhnu ty stávající, pokud nebudou úplně na odpis, projedu závitníkem a namontuju opačně nebo uvidím co se s tím dá dělat.


Ja som tie stare vytiahol z hlavy blitzkami, len si daj pozor, ze v akej vyske ti na tom tesni ta gumicka, aby si zubami na kliestach neohlodal prave to tesnenie, potom ti tade bude vzlynat olej von z motora. zavit je na oboch koncoch rovnaky, akurat na jednej strane je tusim kratsi, takze opacne ich namontovat nejde.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.8.08, 18:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
ventYl píše:
Ja som tie stare vytiahol z hlavy blitzkami, len si daj pozor, ze v akej vyske ti na tom tesni ta gumicka, aby si zubami na kliestach neohlodal prave to tesnenie, potom ti tade bude vzlynat olej von z motora. zavit je na oboch koncoch rovnaky, akurat na jednej strane je tusim kratsi, takze opacne ich namontovat nejde.


Samé dobré zprávy koukám :?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 18:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
gokralik píše:
ventYl píše:
Ja som tie stare vytiahol z hlavy blitzkami, len si daj pozor, ze v akej vyske ti na tom tesni ta gumicka, aby si zubami na kliestach neohlodal prave to tesnenie, potom ti tade bude vzlynat olej von z motora. zavit je na oboch koncoch rovnaky, akurat na jednej strane je tusim kratsi, takze opacne ich namontovat nejde.


Samé dobré zprávy koukám :?


aha, ty mas vyhlodany zavit. no myslim, ze keby si to tam hodil opacne, ze to az tak vadit nebude. ja som si nezapamatal, ako v hlave boli, takze som ich tam dal, jak prislo a funguje to.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.8.08, 18:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak pokud má ten závit na obou koncích stejné stoupání i směr, tak by mělo být jedno kterým koncem jej tam vrazím ne? Nebo má ten kus dříku bez závitu nějakou funkci? Teda pokud nejsou oba konce stejně dlouhé...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 19:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Neex píše:
Kuci jak to tak čtu tak se mi chce říct kudy jezdíte že ty filtry tak často měníte? Já tam filtr šoupnu při výměně oleje a až do další o něm nevím... a kydž ho měnm tak je jen lehce zaprášenej. Otázka je jestli se sporovní vložka vyplatí... dát za ní 1300 Kč plus asi dvě nebo tři stovky čistící sada nebo každých 10 tis. Km 80 Kč za papírák když efekt je skoro stejný. Podle mě se to nevyplatí, ale každý na to má jiný pohled. :wink:


Pokud sis nevšiml, bydlím na Karvinsku...Ostrava + Třinec se ti o zasranou vložku postarají raz dva. Nj...taky jsem se díval, že než bych koupil sportovní filtr, tak by mě vyšel asi jako 100 normálních filtrů.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 19:03
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
gokralik píše:
Pokud sis nevšiml, bydlím na Karvinsku...Ostrava + Třinec se ti o zasranou vložku postarají raz dva. Nj...taky jsem se díval, že než bych koupil sportovní filtr, tak by mě vyšel asi jako 100 normálních filtrů.


To jsem si opravdu nevšiml já se po tom nekoukám... a nemyslel jsem to zle :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


11.8.08, 19:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Neex píše:
gokralik píše:
Pokud sis nevšiml, bydlím na Karvinsku...Ostrava + Třinec se ti o zasranou vložku postarají raz dva. Nj...taky jsem se díval, že než bych koupil sportovní filtr, tak by mě vyšel asi jako 100 normálních filtrů.


To jsem si opravdu nevšiml já se po tom nekoukám... a nemyslel jsem to zle :wink:


Jo jo...v pohodě. Jenom jsem ti chtěl vysvětlit důvod proč mám tak špinavou vložku. :lol:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.8.08, 19:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz