Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 14:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 dobíjení Avia 21 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek dobíjení Avia 21
Jaký alternátor má Avia 21 furgon? Je záměnný se 120kovým 42A? Příp. kde má ta potvora regulátor, nepovedlo se mi ho najít :D


Naposledy upravil cyz dne 13.8.08, 12:10, celkově upraveno 1



12.8.08, 16:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: alternátor Avia 21
cyz píše:
Jaký alternátor má Avia 21 furgon? Je záměnný se 120kovým 42A? Příp. kde má ta potvora regulátor, nepovedlo se mi ho najít :D


:shock: :shock:

foto :!:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.8.08, 17:45
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
záměnný je ale má jinou řemenici miloš


12.8.08, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
S řemenicí tak trochu počítám, přehodím. Nevíš kde najdu ten regulátor? Poté co jsem pročistil všechny kontakty tak to začalo brutálně přebíjet. Pro případ že nepomůže výměna regulátoru tak bych tam dal ten ze 105ky.

Michalkatka: není na něm nic zvláštního, je to normální PAL stejný jako ve škodovce, jenom mi šlo o to jestli má stejně rozmístěné díry na šrouby. Fotit to nebudu, nedostanu se k němu dost dobře s foťákem, je k němu přístup jak k penězům.


12.8.08, 18:06
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Záměnnej není, má jiný uchycení a jestli máš verzi bez regulátoru, tak plechovej regulátor najdeš když sundáš řidičovu židlu, vyloupneš plechový víčko v podlaze a pod ním je schovanej, dacan. A 42A ti rozhodně stačit nebude, kor jestli máš 4 žhavičovou hlavu, tak v zimě nedobiješ. Nejslabší se dávaly 55A a všichni si to předělávají na 70A.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


12.8.08, 20:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak asi obejdu vrakoviště :) to bude zítra slovník :D
Není tam 4-žhavičová hlava, je tam akorát 1 žhavič v sání který stejně věčně nefunguje. Naštěstí je tam vyhřívání motoru takže v mrazu to připojím na 230V a potom nastartuju jak nic a zrovna to topí.


12.8.08, 20:33
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
podívej se do fotomapy strážnice čistička odpadních vod je to 400 m od mého bydliště mám tam 21 alternátor si můžeš vymontovat, mám jeden i na garáži ale nemám čas tam zajet miloš


13.8.08, 05:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak jsem vyměníl regulátor a dobíjení se chová tak že naprázdno skáče mezi 14-14,3V a při zátěží cca 20A se ustálí na 15V. Diody?


13.8.08, 11:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
cyz píše:
Tak jsem vyměníl regulátor a dobíjení se chová tak že naprázdno skáče mezi 14-14,3V a při zátěží cca 20A se ustálí na 15V. Diody?


Edit: Tak je to ještě záhadnější - pokud zapnu jenom světla (všechny co tam jsou) tak se to pořád drží těch 14,2-14,3V ale když zapnu ventilátor tak to vyletí na 15. Je možné že by ventilátor dělal nějaké rušení které ovlivňuje regulátor nebo přesnost měření?


13.8.08, 14:07
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Kostry, změř si rozdíl potenciálů na altiku, regulátoru a ventilátoru vzájemně. Od regulátoru taky vede k altiku sólo drát na kostru a měl by být přišroubovanej pětkou šroubkem k altiku nahoře a vyrovnávat tak rozdíl potenciálů, to dělává bordel velkej, zvlášť u furgonů, kde je podlaha pod židlou zhnilá na capa a přechoďák na kostru je tam tak velkej, že máš úbytek napětí třeba 2V a to už regulátor zodpovědně zmate. Přitáhni si taky sólo kostru od bateriáku pod tu osmičku šroubek na ventilátoru, tam taky má být vedená hlavní kostra rám-bouda a jak to lanko uhnije, tak to taky dělá bordel.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


13.8.08, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak tu kostru rám-bouda a regulátor-alternátor jsem nezkoušel. Jinak jsem všechny silové spoje pěčlivě vyčistil a nakonzervoval a výsledek je brutální - předtím bylo na baterce 12,7V a teď cca 14,2 a luxusně to startuje i na jednu baterku :)


13.8.08, 21:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
do 15 úplně v pohoděm ohrozit tě může tak 17 a více voltů, já zas pořád dokola felicia favorit volný diodový můstek 3 x M5 miloš


14.8.08, 05:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Spíš to nechám tak. Vzhledem k tomu že se s tím autem jede průměrně jednou za 2 týdny a to ještě na vzdálenost max. několik desítek km tak těch 15V je spíš k užitku, aspoň se ty baterky trochu nabijou. Jinak doposud na ně šlo nějakých 12,7V :D


14.8.08, 11:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz