Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
skontroluj vsetky kontakty riadiacej jednotky, vstrekovania. a precisti ich
tot moja rada
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
21.8.08, 23:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Máš BMM 50kW postavené na papírech ze 135ky nebo úředníci udělali chybu....podaří se. Pokud ti to dělá při skákání a hýbání kabelama tak to nastartuj a hýbej jednotlivýma kabelama, příp. za ně tahat apod. Pokud je to v kabelech od imobilizeru tak na to asi nepřijdeš. Pokud přijdeš tak vyčisti kontakty v konektoru, mělo by to pomoct. Voda je potvora a za 15 let udělá svoje, nehledě na to že tady už ty kabely přenáší signál, tudíž jsou na špatný kontakt daleko náchylnější. Spíš by ale bylo lepší vyhledat nějakého garážového autoelektrikáře, když to dáš do servisu a ujme se toho nějaké pako tak budeš mít ještě větší problémy, v lepším případě to opraví ale v obou případech se ale nedoplatíš . Minimálně by to chtělo diagnostiku jestli se tam neuložila nějaká závada (je spousta lidí co tohle dělá jako koníček a diagnostiku ti udělají za 100-200,-).
Kde bydlíš? Určitě je poblíž někdo z TW kdo rád pomůže
|
21.8.08, 23:59 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ked ti to skape je to vazne, najistejsie je splasit kablovy zvazok z motora Bmm (identicke ma felda). Spravit nove ukostrenie motor-kasna (alebo vziat origo zaporny kabel s feldy). A potom nam ostane len imo odpajajuce cerpadlo. Najdi niekoho (tu, al. skoda.virt.cz) co rozpredava auta na diely a za 2hod. a par korun jazdis. kwik
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
22.8.08, 07:15 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Este ma napadlo ze by mohla byt oxidacia v poistkach a relatkach pre Bmm pri baterke. Tam by som zacal.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
22.8.08, 07:26 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
cyz píše: Minimálně by to chtělo diagnostiku jestli se tam neuložila nějaká závada (je spousta lidí co tohle dělá jako koníček a diagnostiku ti udělají za 100-200,-).
Diagnostika ti vypise chybu snimaca otacok. A ked nema znamych moze dopadnut ako ja: 500sk a ich diagnoza spinava alebo vadna klapka, mozno Rj (mpi) :c( este ze nepridali aj lambdu, vymena ktorej nakoniec pomohla.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
22.8.08, 07:37 |
|
|
borek
Příspěvky: 187 Bydliště: Drno
|
Dekuji za rady - Vymena svicek by mohla pomoct? Ty rozdelovaci kabely jsem videl za 310kc-mam je vzit taky?
Tim cistenim kontaktu myslite veskerou elektroinstalaci co najdu nebo nejake kabely primarne? Videl jsem tam takove zvlastni koncovky, tak nevim, jestli je vubec dokazu rozdelat... vypadaji nacvakvaci
_________________ Fabia kombajn 1.4MPi 16V 55kW 4/2003 ambiente interier blue edition na pojezd
|
22.8.08, 07:49 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vymena sviecok neuskodi, ale v tych to nieje. VN Kable doporucujem, moze byt zlomeny trafo-rozdelovac. Koncovky su rozne, ale po zatlaceni toho drotika sa zvacsa daju rozpojit. Hlavne skontroluj kabel senzora nad spojkou a uzemnenia.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
22.8.08, 08:29 |
|
|
borek
Příspěvky: 187 Bydliště: Drno
|
kwiko píše: Vymena sviecok neuskodi, ale v tych to nieje. VN Kable doporucujem, moze byt zlomeny trafo-rozdelovac. Koncovky su rozne, ale po zatlaceni toho drotika sa zvacsa daju rozpojit. Hlavne skontroluj kabel senzora nad spojkou a uzemnenia.
Cau, diky, muzes mi zhruba popsat na fotce http://www.volny.cz/forman1993/4man1993_motor.jpg , ktera jsou ta dotycna krizova mista kam se podivat na kabely primarne? Diky
_________________ Fabia kombajn 1.4MPi 16V 55kW 4/2003 ambiente interier blue edition na pojezd
|
22.8.08, 09:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
popiš se kterým kabelem si hýbal a pak to jelo a když ti auto chcípne jednou i světla a nic? miloš
|
22.8.08, 09:46 |
|
|
borek
Příspěvky: 187 Bydliště: Drno
|
slovacek.milos píše: popiš se kterým kabelem si hýbal a pak to jelo a když ti auto chcípne jednou i světla a nic? miloš
Pujdu to vyfotit, at muzu popsat se kteryma jsem hybal - jeden co vede zpoza toho vzduchoveho filtru dopredu, pak ty naboku a i kabely z rozdelovace na svicky
Svetla i blinkry normalne svitila
_________________ Fabia kombajn 1.4MPi 16V 55kW 4/2003 ambiente interier blue edition na pojezd
|
22.8.08, 13:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
borek píše: slovacek.milos píše: popiš se kterým kabelem si hýbal a pak to jelo a když ti auto chcípne jednou i světla a nic? miloš Pujdu to vyfotit, at muzu popsat se kteryma jsem hybal - jeden co vede zpoza toho vzduchoveho filtru dopredu, pak ty naboku a i kabely z rozdelovace na svicky Svetla i blinkry normalne svitila
pod vzduchovým filtom je klapka a na nej vstrekovač, keď nejde ten, motor stojí... (napr)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.8.08, 13:18 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
borek píše: kam se podivat na kabely primarne? Diky
Chod od riadiacej jednotky: zem pod matkou tlmica, 4x zem prevodovka, vytiahni a ocisti haloo snimac z prevodovky(10inka kluc) skontroluj kabel od neho. Spojka je na termostate tam by mohla byt dalsia zem od kyslikovej (lambda) sondy na vyfuku. Dalej mas 3 koncovky zasunute do telesa vstrekovania a jedna do sania pod nim (vzadu, je to cidlo teploty) Potom mas este jeden kablik veduci do LP rohu kde je zapalovacie trafo z ktoreho vedie VN kabel k rozdelovacu. Potom by si mal mat niekde pod stieracom, alebo pri baterkd ciernu krabicku s priehladnym krytom pre poistky motora skontroluj oxidaciu. Motor ako celok je kostreny zospodu o napravicu medenym spletencom...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
23.8.08, 04:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kwiko píše: Motor ako celok je kostreny zospodu o napravicu medenym spletencom...
na BMM je motor kostrený káblom od mínusu baterky cez kasňu na konzolu motora čo drží telefón, všetky nové modely majú kostru motora riešenú tak.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.8.08, 13:19 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
a deekay to ma riesene spetencom + ako novy typ šemik by mal zo mňa radosť
sory za OT
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.8.08, 18:33 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
michalkatka píše: kwiko píše: Motor ako celok je kostreny zospodu o napravicu medenym spletencom... na BMM je motor kostrený káblom od mínusu baterky cez kasňu na konzolu motora čo drží telefón, všetky nové modely majú kostru motora riešenú tak. Som myslel ze az feldy. To je fajn, o starost menej. Aj tak myslim ze problem je vo VN kabloch, al. Zvazku RJ-motor. ;c(
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
23.8.08, 23:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|