Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Baterie nedrží kapacitu
Před dvěma lety jsem kupoval novou AKUMU .Po roce jsem ji reklamoval,protože přestala uplně držet kapacitu a nešla nabít.Tak mi ji vyměnily a teď po roce se mi to s tou novou děje to samí.Je to normální?Stalo se to někomu?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
23.8.08, 22:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Re: Baterie nedrží kapacitu
Vitezslav píše: Před dvěma lety jsem kupoval novou AKUMU .Po roce jsem ji reklamoval,protože přestala uplně držet kapacitu a nešla nabít.Tak mi ji vyměnily a teď po roce se mi to s tou novou děje to samí.Je to normální?Stalo se to někomu? no vidis , daj ju zase reklamovat , a kazdy rok budes mat novu baterku . normalne to neni . toto zvykne robit bateria po castom vybiti a nabiti .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
23.8.08, 22:20 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: Baterie nedrží kapacitu
Vitezslav píše: Před dvěma lety jsem kupoval novou AKUMU .Po roce jsem ji reklamoval,protože přestala uplně držet kapacitu a nešla nabít.Tak mi ji vyměnily a teď po roce se mi to s tou novou děje to samí.Je to normální?Stalo se to někomu? Nahlaš hodnotu napětí na akumulátoru, zhruba ve 2000 rpm, při rozsvícených světlech a větráku na 2/3.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.8.08, 22:20 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Nemůže mi třeba blbnout dobíjení a tím ničit baterku?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
23.8.08, 22:46 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Vitezslav píše: Nemůže mi třeba blbnout dobíjení a tím ničit baterku? preto ti Nepér vravi aby si si to zmeral ak tam bude dakych smiesnych 10 V tak altas je KO
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
23.8.08, 22:49 |
|
|
Samuel-Azagon
Příspěvky: 28
|
Vypada to na problem v mustku altiku, promer to. Nebo je druha varianta mas extra smulu na akumulatory.
_________________ Fávo 136L 46KW ... KO
Fóbie 1,2 HTP 12V 51KW ... Cerveny drace
Fóbie 1.2 TSI 66KW Scaut ... Cervený drak
Suzuki Swist 0,97 ... Cerveny draci vejice
|
23.8.08, 22:51 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
nikdy nevies ako dlho im ta baterka stala v obchode takze sa pokojne mohlo stat ze je uz stara
ale najprv skontroluj co ti vravia
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.8.08, 22:54 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Kolik bych měl naměřit při té zátěži.Jju to vyzkoušet.
Jinak baterie jde normálně nabít,tak je chyba někde jinde.Po týdnu neježděni se mi celá vybila.Taky je možný,že mi jí tam něco vybíji a když chvili nejezdím, tak se nestačí dobít.V autě mi bliká akorát kontrolka na alarm a kontrolka v autorádiu.Autorádio mam teprve 3 týdny.Do teď to bylo OK.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
24.8.08, 08:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vitezslav píše: Kolik bych měl naměřit při té zátěži.Jju to vyzkoušet. Jinak baterie jde normálně nabít,tak je chyba někde jinde.Po týdnu neježděni se mi celá vybila.Taky je možný,že mi jí tam něco vybíji a když chvili nejezdím, tak se nestačí dobít.V autě mi bliká akorát kontrolka na alarm a kontrolka v autorádiu.Autorádio mam teprve 3 týdny.Do teď to bylo OK.
nahlaš napětí přímo na alternátoru na volnoběh, pak s ventilátorem a se světly,
to samé při otáčkých třeba 1500 a ty dvě měření udělej i přímo na akumulátoru a napiš, pokud bude napětí hrubě padat je závada v M5 a
ještě vytáhni relátko a se zaplým klíčkem zkratuj šroubováčkem uhlíky pokud neuvidíš jiskřičku bude asi taky KO napětí bývá OK ale budící proud KO miloš
|
24.8.08, 08:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
zajed tam kde prodávaji baterky a tam by ti to měly změřit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.8.08, 08:56 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
slovacek.milos píše: Vitezslav píše: Kolik bych měl naměřit při té zátěži.Jju to vyzkoušet. Jinak baterie jde normálně nabít,tak je chyba někde jinde.Po týdnu neježděni se mi celá vybila.Taky je možný,že mi jí tam něco vybíji a když chvili nejezdím, tak se nestačí dobít.V autě mi bliká akorát kontrolka na alarm a kontrolka v autorádiu.Autorádio mam teprve 3 týdny.Do teď to bylo OK. nahlaš napětí přímo na alternátoru na volnoběh, pak s ventilátorem a se světly, to samé při otáčkých třeba 1500 a ty dvě měření udělej i přímo na akumulátoru a napiš, pokud bude napětí hrubě padat je závada v M5 a ještě vytáhni relátko a se zaplým klíčkem zkratuj šroubováčkem uhlíky pokud neuvidíš jiskřičku bude asi taky KO napětí bývá OK ale budící proud KO miloš
Jaké relátko?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
24.8.08, 09:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud hovoříš o fáčku tak v altíku máš dva šroubky M5 vyšroubuješ a vyklopíš relátko s uhlíkama zapneš klíček a zkratneš ulíky , já mám jeden rotor relátko připnu na nabílečku přiložím na kolektor a když mi rotor neudrží šroubovák a spadne na zem ke relátko KO miloš
|
24.8.08, 09:13 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Takže baterie v klidu 12,5 V
při cca 800 ot/min 13,5 V
při cca 2000 ot/min a více 13,95 V
Při zapnutých světlech a ventilátoru:
při cca 800 ot/min 12,5 V
při cca 2000 ot/min a více 13,5 V
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
24.8.08, 09:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a ještě přímo na alrnátoru na tom šroubku M6 to samé a ještě udělej světla měření a pak přidej ventilátor a měření, jinak se nadá posoudit ztráta ve vedení a ještě při tomto měření musí být aku 100% miloš
|
24.8.08, 10:06 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Jestli máš na mysli ten odvod z altíku,co jde přímo na + baterie,tak tam ty hodnoty byly stejný.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
24.8.08, 10:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|