Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Podlozka pod karbec 
Autor Zpráva
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen píše:
Majlanky píše:
Takze kdybych dal treba 2-3cm podlozku mezi karbec a sani tak by se to mohlo zlepsi jo? to musim zkusit... Jenom by me zajimalo co se zmeni, ze to je takovej rozdil...


však ti to píšu, délka sacího potrubí, proč myslíš že se u některých aut dělalo potrubí s proměnou délkou a pak i rozvod s proměným časováním. jinak taky musíš dát dlouhý štefty a taky mám dojem že pokud podložíš čistě jen karbec o 3cm tak už se tam nejspíš nevejde filtr, když to dáš mezi sání a hlavu tak sání posuneš do boku a nahoru jen minimálně.


Ok tak diky moc... Budu s tim laborovat... A ta podlozka pod sani je jen pod sani? Jak vyresil tesneni?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


24.8.08, 21:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Majlanky píše:
Kristensen píše:
Majlanky píše:
Takze kdybych dal treba 2-3cm podlozku mezi karbec a sani tak by se to mohlo zlepsi jo? to musim zkusit... Jenom by me zajimalo co se zmeni, ze to je takovej rozdil...


však ti to píšu, délka sacího potrubí, proč myslíš že se u některých aut dělalo potrubí s proměnou délkou a pak i rozvod s proměným časováním. jinak taky musíš dát dlouhý štefty a taky mám dojem že pokud podložíš čistě jen karbec o 3cm tak už se tam nejspíš nevejde filtr, když to dáš mezi sání a hlavu tak sání posuneš do boku a nahoru jen minimálně.


Ok tak diky moc... Budu s tim laborovat... A ta podlozka pod sani je jen pod sani? Jak vyresil tesneni?


Dá se použít origo favorit v jednom kuse výfuk+sání a nebo z feldy kde je vše zvlášť

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.8.08, 13:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ono je to jednoducho tak, že čím máš kratšie sanie, tým motor lepšie šlape vo vysokých otáčkach a čím dlhšie (v tomto prípade hrubšia podložka), tak motor šlape lepšie v nízkych otáčkach...

Jednoducho dĺžkou sania posúvaš max. krútiaceho momentu od nízkych otáčoch (dlhé sanie) k vysokým otáčkam (krátke sanie)...preto aj tá variabilná dĺžka nasávacieho potrubia...

Ale osobne sa mi veľmi nezdá, žeby podložka hrubšia o nejakých 5mm znamenala citeľný skok...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.8.08, 15:54
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nekdo to musi zkusit :) tak sup sup a ja si podle toho odliju podlozku z cementu :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.8.08, 16:07
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No nejdriv zkusim podlozit karbec. Az koupim delsi stefty tak tam dam cca 2,5cm silnou podlozku. To se mi tam jeste vejde... A pak poreferuju. Jinak co to teda dela? Posouva to max. kroutak do vyssich otacek nebo to zvysuje max. kroutak?

Jinak musim rict ze motor s vackou 260/260 a snizenou hlavou o 0,8mm je uplne jiny pojezdeni nez serie. Jeste ma teda odlehcenej setrvak a remenici ale to uz si myslim ze takovej rozdil nedela...

Jinak rozdim mezi 0,3cm a 0,8-1cm na podlozce pod karbecem je trosku znat hlavne na chodu motoru...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.8.08, 22:21
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tak ten rozdil popis...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.8.08, 11:05
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No pri vyssi podlozce je chod motoru takovej klidnejsi, jakoby na poslech mam pocit ze je mu lip nez z tou nizsi(nevim jak to presne popsat). Pak pri pomalym projizdeni zatackou na 2 motor nekucka ale v pohode si pobrumlava. No a nakonec mi prijde ze pri rychlim seslapnuti plynu ze nezakucka tolik a vubec akcelerace je o malinko lepsi...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


27.8.08, 12:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz