Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
 zvýšený voľnobeh LEKR pre klímu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek zvýšený voľnobeh LEKR pre klímu
takže mi svitlo ako zrejme vymyslím zvýšenie voľnobehu pri behu kompresora klímy...

vyrobím druhý doraz klapky (podobne ako šroub čo sa nastavuje voľnobeh) ktorý bude ovládaný podtlakom (použijem membránu objemového ovládača) ktorý bude spínať ten ventil čo je pri BMM na odvetranie nádrže...

Pri pohone na LPG to bude bez problémov, len neviem či pri chode na benzín budem musieť vymyslieť aj obohatenie zmesi palivom, alebo bude klapka pootvorená natoľko že už si palivo začne ťahať s prechodového systému 1. komory....

nemá niekto servisný manuál pre Feliciový karb pre klímu :?: (aj také sa vyrábali do Turecka).

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 09:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: zvýšený voľnobeh LEKR pre klímu
ono, podtlaková membrána sa dá použiť na hocičo, podtlak má dosť veľkú silu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 13:54
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A to volnobeh nestaci?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.9.08, 14:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Matthes píše:
A to volnobeh nestaci?


No právě že ne pokud běží kompresor klimy...

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


4.9.08, 14:32
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Michale díval jsem se jestli o tom někde něco nemám ale nenašel jsem ani řádku a to materiálů mám celkem dost... Teď mě ale napadlo že by se to dalo nějak obšlehnout např z Golfu 2 nebo Passatu ...ty měli Pierburg 2E2 i klimu... dával se tam později i Pierburg 2E3 ale nejsem si jistý jestli do modelů s klimatizací ....jestli tam to už nebylo se vstřikováním.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


4.9.08, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Neex píše:
Michale díval jsem se jestli o tom někde něco nemám ale nenašel jsem ani řádku a to materiálů mám celkem dost... Teď mě ale napadlo že by se to dalo nějak obšlehnout např z Golfu 2 nebo Passatu ...ty měli Pierburg 2E2 i klimu... dával se tam později i Pierburg 2E3 ale nejsem si jistý jestli do modelů s klimatizací ....jestli tam to už nebylo se vstřikováním.


ja som našiel karb pre klímu Felda, ale iba ako celý ND, nič konkrétne o ňom...

teraz mám doma dva nejaké ekotroniky, jeden ma zaujal lebo má difúzory myslím 20 a 28! ten je z nejakej 1.6, ale bohužial tiež Ekotronic, a je zložitejší ako rádio, čiže môže byť pre klímu, ale bez oststaných čidiel a RJ to nemám šancu rozchodiť...

Matthes píše:
A to volnobeh nestaci?


voľnobeh stačí, normálne ho mám cca 1000, ale keď zopne kompresor je cca 400-500 a to sa motor už dosť trápi.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 14:55
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
No a co tam zkusit hodit ten Pierburg 2E2 pro klimu (teda jestli se dá ještě sehnat)? Jestli se nepletu tak příruba by měla být stejná.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


4.9.08, 16:57
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Neex píše:
No a co tam zkusit hodit ten Pierburg 2E2 pro klimu (teda jestli se dá ještě sehnat)? Jestli se nepletu tak příruba by měla být stejná.

no zohnat 2E2 pre klimu bude asi tak narocne ako zohnat klimachladic :)
daj si tam proste magnet co ti pridvihne priveru ako sytic a bude spinat ked sa zapne klima, hotovo

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.9.08, 17:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
deekay píše:
Neex píše:
No a co tam zkusit hodit ten Pierburg 2E2 pro klimu (teda jestli se dá ještě sehnat)? Jestli se nepletu tak příruba by měla být stejná.

no zohnat 2E2 pre klimu bude asi tak narocne ako zohnat klimachladic :)
daj si tam proste magnet co ti pridvihne priveru ako sytic a bude spinat ked sa zapne klima, hotovo


ty jsi ale koumák :D

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


4.9.08, 17:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
Neex píše:
No a co tam zkusit hodit ten Pierburg 2E2 pro klimu (teda jestli se dá ještě sehnat)? Jestli se nepletu tak příruba by měla být stejná.

no zohnat 2E2 pre klimu bude asi tak narocne ako zohnat klimachladic :)
daj si tam proste magnet co ti pridvihne priveru ako sytic a bude spinat ked sa zapne klima, hotovo


vieš ako silou tlačí struna klapku 1. stupňa do voľbobežnej polohy?

vieš si konštrukčne predstaviť ten elektromagnet aby to potlačil a nebral pri tom 10A?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 18:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já bych zkusil klidně i obyč karbec z golfa protože má takovou záhadnou podtlakovou regulaci volnoběhu, když ho spojkou přidusíš tak se automaticky přizvedne volnoběh ale většinou s tím byly problémy že ta regulace nechodí že si to houpe s otáčkama jak chce když už je to starý

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.9.08, 19:30
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Kristensen píše:
Já bych zkusil klidně i obyč karbec z golfa protože má takovou záhadnou podtlakovou regulaci volnoběhu, když ho spojkou přidusíš tak se automaticky přizvedne volnoběh ale většinou s tím byly problémy že ta regulace nechodí že si to houpe s otáčkama jak chce když už je to starý


No o tom mluvím :wink: :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


4.9.08, 19:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Neex píše:
Kristensen píše:
Já bych zkusil klidně i obyč karbec z golfa protože má takovou záhadnou podtlakovou regulaci volnoběhu, když ho spojkou přidusíš tak se automaticky přizvedne volnoběh ale většinou s tím byly problémy že ta regulace nechodí že si to houpe s otáčkama jak chce když už je to starý


No o tom mluvím :wink: :)


jj :P No ale stejně teď když nad tím přemýšlím to by asi nešlo zaměnit za lekra, ten karb už měl dost kabelů si myslím že spíš podobnej ecotronicu ne?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.9.08, 19:34
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
michalkatka píše:
vieš ako silou tlačí struna klapku 1. stupňa do voľbobežnej polohy?

vieš si konštrukčne predstaviť ten elektromagnet aby to potlačil a nebral pri tom 10A?


A co netlacit proti tomu peru klapky, ale neco tam nasunout z boku? Takze bys zap klimu, ten doraz by se posunul ke klapce, pak bys drknul o plyn a ten novy doraz by vjel pod nejaky vehement prvni klapky a tim to zablokoval. To je velmi debilne vysvetleno nevim jesi to z toho pochopis :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.9.08, 19:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Matthes píše:
michalkatka píše:
vieš ako silou tlačí struna klapku 1. stupňa do voľbobežnej polohy?

vieš si konštrukčne predstaviť ten elektromagnet aby to potlačil a nebral pri tom 10A?


A co netlacit proti tomu peru klapky, ale neco tam nasunout z boku? Takze bys zap klimu, ten doraz by se posunul ke klapce, pak bys drknul o plyn a ten novy doraz by vjel pod nejaky vehement prvni klapky a tim to zablokoval. To je velmi debilne vysvetleno nevim jesi to z toho pochopis :lol:


Tyyyyyyyyjoooooooooo normálně jsi mě to vyrval z huby, teď tady nad tím přemýšlím už deset minut že by to udělal něco jako opačnej sytič ale pořád mě to tam neštimuje s místem tak jsem zatím nic nepsal :evil:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.9.08, 19:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz