Autor |
Zpráva |
Kanystr
Příspěvky: 21 Bydliště: Zlín
|
schéma zapojení Favorit
Zdravím všechny
mám dotaz liší se schéma zapojení u Favorita z roku 93 oproti jiným starším ročníkům s karbecem (nemám namysli vstřikování) jde mi např o zapojení budíků, světel atd.
Díky
_________________ pozorovatel... ale kamarád má 120cu
já vlastním trochu švédské (rezavé) oceli Volvo 360 GLT
|
8.9.08, 08:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: schéma zapojení Favorit
Kanystr píše: Zdravím všechny mám dotaz liší se schéma zapojení u Favorita z roku 93 oproti jiným starším ročníkům s karbecem (nemám namysli vstřikování) jde mi např o zapojení budíků, světel atd. Díky
v princípe ani nie, ale napr konektory na prístrojovke sú iné a sú na nich poprehadzované aj piny takže to nesedí....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.08, 08:40 |
|
|
Kanystr
Příspěvky: 21 Bydliště: Zlín
|
Re: schéma zapojení Favorit
michalkatka píše: Kanystr píše: Zdravím všechny mám dotaz liší se schéma zapojení u Favorita z roku 93 oproti jiným starším ročníkům s karbecem (nemám namysli vstřikování) jde mi např o zapojení budíků, světel atd. Díky v princípe ani nie, ale napr konektory na prístrojovke sú iné a sú na nich poprehadzované aj piny takže to nesedí....
tak to je přesně to co nesedí... dá se to nějak dohledat podle roku výroby či VINu
_________________ pozorovatel... ale kamarád má 120cu
já vlastním trochu švédské (rezavé) oceli Volvo 360 GLT
|
8.9.08, 14:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: schéma zapojení Favorit
Kanystr píše: tak to je přesně to co nesedí... dá se to nějak dohledat podle roku výroby či VINu
to neviem presne, ale starý design prístrojovky má starý typ konektorov a nový nové...
takže čo sa zapojenia prístrojovky týka bude prelom od 1993 keď sa začal vyrábať model 94....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.08, 15:26 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tam do toho ještě zasahuje začátek nových pojistkovek, které jsou už v 92', a ty mají také jinou instalac (aspoń to jsem dohledal, když jsem chtěl měnit pojistkovku za novou)i než nejstarší typy, otázka je, jeslti pak 93+ má stejnou jako ty 92 s novou pojistkovkou, nebo ještě nějakou jinou
|
8.9.08, 17:07 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Vít píše: tam do toho ještě zasahuje začátek nových pojistkovek, které jsou už v 92', a ty mají také jinou instalac (aspoń to jsem dohledal, když jsem chtěl měnit pojistkovku za novou)i než nejstarší typy, otázka je, jeslti pak 93+ má stejnou jako ty 92 s novou pojistkovkou, nebo ještě nějakou jinou
Stejnou.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.9.08, 17:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
poistkovky sú tri druhy tie úplne prvé s keramickými poistkami myslím do 90 a potom sa menili na prelome 91/92...
a prístrojovky sú dva typy a tie sa menili na prelome 92/93 s príchodom modelu 94....
niekde to je aj na starom techwebe rozpísané...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.08, 19:31 |
|
|
Kanystr
Příspěvky: 21 Bydliště: Zlín
|
zdravím takže nakonec to dopadlo tak že auto jde k odborníkům, kteří mají potřebnou dokumentaci. Bylo mi řečeno, že je to meziserie a k el. schématu se normální smrtelník nedostane díky utajování koncernu VW (nevím co je na tom pravdy ) , ale asi to tak bude podle tří knížek které sem měl k dispozici....
_________________ pozorovatel... ale kamarád má 120cu
já vlastním trochu švédské (rezavé) oceli Volvo 360 GLT
|
14.9.08, 12:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Sice nevím co je na tom tajné a co přesně hledáte. Ale v knížkách a sem tam i na netu je schémat plno. Vždyť u Favorita bez střikování není nic složitého v elektrice. Když člověk trošku elektrice rozumí, tak si většinu věcí dokáže opravit doma, ne? Když ale nerozumí, tak to je smůla
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.9.08, 14:24 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
varok píše: Sice nevím co je na tom tajné a co přesně hledáte. Ale v knížkách a sem tam i na netu je schémat plno. Vždyť u Favorita bez střikování není nic složitého v elektrice. Když člověk trošku elektrice rozumí, tak si většinu věcí dokáže opravit doma, ne? Když ale nerozumí, tak to je smůla
Favorit celkovo aj so vstrekovanim zlozitou elektrikou neoplyva. Skorej prechodovymi odpormi
to Kanyster: Schema je, da sa zohnat v knizkach aj s farebnostou drotikov. Len to potom reba dat dokopy a preletovat
VW kupilo Skoda uz v 91. Ja som zohnal zapojenie aj s ekotronikom (91-92)
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
14.9.08, 16:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|