Na xenony musíš mít povinně ostřikovače světel, jinak tě s tím vyhodí, naklápění podle zkušeností kamarádů nevadí, já bych to do auta dneska už nedal, výbojka má omezenou životnost a je drahá - slyšel jsem 10 tisíc hodin (passat B5), ale bez záruky, světla normální (pokud nemáš octavii tour) svítí slušně, zvlášť na favoritu, považuju to za plýtvání penězi, ale jak chceš, zakázat ti to nemůžu, to už vlastně udělali jiní
. Další problém je se světelnou houkačkou, ta bude fungovat blbě nebo vůbec, protože naklopení clonky v bixenonu chvíli trvá, normální bixeony mají na tohle navíc ještě žárovku, ty ji pravděpodobně nebudeš mít kam dát. S tímhle jsem se setkal před několika lety, kdy jsem nad podobným projektem uvažoval do favorita, i když jsem chtěl koupit bixenony komplet i s čočkama z jinýho auta a naroubovat to celý do origo světel. Dokonce jsem měl už sehnaný druhý světla pro STK
. Ale dopadlo to tak, že na žárovku by nezbylo místo - vrtat do paraboly by asi nedopadlo nejlíp - a musel bych přidávat přídavný dálkový lampy, což jsem nechtěl. Navíc finanční náročnost by asi byla vysoká. Nakonec jsem rád, že jsem to neudělal, aspoň se nemusím bát o techničák.