Autor |
Zpráva |
LiPo
Příspěvky: 54 Bydliště: Praha 4
|
Alternator š105 35A vs. 55A ??
Ahoj, odesel me ve š 105L r.v. 87 altik.
Muzu tam dat alternator 55A? Bude pak vsechno ok?
V knizce koukam ze tam ma byt 35A. Vadi zamena? Vyhody/nevyhody...
Diky!
|
18.9.08, 19:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
18.9.08, 19:37 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ne 35A, jistě jsi měl altík 42A.
Záměnna za 55A je možná, bude to s výhodou, jediná podmínka je to, že k 55A alternátoru koupíš také elektronické regulační relé S mechanickým to nelze provozovat
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.9.08, 19:37 |
|
|
LiPo
Příspěvky: 54 Bydliště: Praha 4
|
supr, diky moc
|
18.9.08, 20:10 |
|
|
LiPo
Příspěvky: 54 Bydliště: Praha 4
|
to asi souvisi potom s baterkou ze?
Kdyz budu mit 55A altik, tak bude nejvhodnejsi baterka 55Ah?
btw. mas pravdu, mam 42A. Koukam ze koukam do knizky co je starsi nez auto.
|
18.9.08, 20:19 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
LiPo píše: to asi souvisi potom s baterkou ze? Kdyz budu mit 55A altik, tak bude nejvhodnejsi baterka 55Ah? btw. mas pravdu, mam 42A. Koukam ze koukam do knizky co je starsi nez auto. ne , 44ka je dobra a sa bude lepsie nabijat , 55ku nespraces do kaslika ( myslim )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
18.9.08, 20:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
LiPo píše: to asi souvisi potom s baterkou ze? Kdyz budu mit 55A altik, tak bude nejvhodnejsi baterka 55Ah? Ne, to je úplně jedno jaká baterka a jaký alternátor jsou v autě Jonny píše: ne , 44ka je dobra a sa bude lepsie nabijat , 55ku nespraces do kaslika ( myslim )
Nebude se lépe nabíjet, jak jsi na to přišel prosímtě?
A ta 55Ah aku se di kastlíku opravdu nevejde
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.9.08, 20:43 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Jonny píše: ne , 44ka je dobra a sa bude lepsie nabijat , 55ku nespraces do kaslika ( myslim ) Nebude se lépe nabíjet, jak jsi na to přišel prosímtě? A ta 55Ah aku se di kastlíku opravdu nevejde ja som myslel ze cim viac pruzkou tym viac adidas . som sa sekol . a co pomoze silnejsi altik ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
18.9.08, 20:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Utáhne více spotřebičů, když jsem jel v noci a měl jsem ještě 42A altík tak jsem se rozhodoval jestli přecvaknu světla a nebo si pustím větrák, nyní se 70A si dopřeju klidně oboje naráz
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.9.08, 20:53 |
|
|
LiPo
Příspěvky: 54 Bydliště: Praha 4
|
Šemik píše: Utáhne více spotřebičů, když jsem jel v noci a měl jsem ještě 42A altík tak jsem se rozhodoval jestli přecvaknu světla a nebo si pustím větrák, nyní se 70A si dopřeju klidně oboje naráz
tak to je luxus
jeste asi posledni dotaz: Bude fungovat kombinace altiku 42A s polovodicovym rele?
|
18.9.08, 21:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ano, bude. Polovodičový regulátor je možné dát k libovolnému alternátoru, mechanické lze dát jen k 35A a 42A altíku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.9.08, 21:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
LiPo píše: Šemik píše: Utáhne více spotřebičů, když jsem jel v noci a měl jsem ještě 42A altík tak jsem se rozhodoval jestli přecvaknu světla a nebo si pustím větrák, nyní se 70A si dopřeju klidně oboje naráz tak to je luxus
Tak nutno vzít v úvahu že jen hlavní žárovky předních světel u mě mají odběr skoro 30A, k tomu se připočítají zbývající žárovky, zapalování, rádio, dobíjet aku..
Ta 42A by toho měla nad hlavu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.9.08, 21:11 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
tusim od roku 1987, ked bolo zo zakona povinnostou vyrobcov aut montovat vyhrievanie zadneho okna, je aj v 105ke montovany 55A alternator. V starsich rocnikoch sa niekedy dal najst tiez ako vybava na zelanie.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.9.08, 08:00 |
|
|
LiPo
Příspěvky: 54 Bydliště: Praha 4
|
ventYl píše: tusim od roku 1987, ked bolo zo zakona povinnostou vyrobcov aut montovat vyhrievanie zadneho okna, je aj v 105ke montovany 55A alternator. V starsich rocnikoch sa niekedy dal najst tiez ako vybava na zelanie.
Takze kdyz budu mit altik 42A se spustenyma svetlama + radio + treba ventilator chladice, tak to neutahne?
|
19.9.08, 10:13 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
LiPo píše: ventYl píše: tusim od roku 1987, ked bolo zo zakona povinnostou vyrobcov aut montovat vyhrievanie zadneho okna, je aj v 105ke montovany 55A alternator. V starsich rocnikoch sa niekedy dal najst tiez ako vybava na zelanie. Takze kdyz budu mit altik 42A se spustenyma svetlama + radio + treba ventilator chladice, tak to neutahne?
Semik zabudol ratat (alebo ja) . 2x55W pre 12V = 9,17A
teoreticky vykon 42A je cez 500W
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
19.9.08, 11:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|