Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.10.24, 13:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 GO rozdelovaca, favorit karburator 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pjdefort píše:
ještě mě napadá, když chci měřit tu cívku, jakou mám naměřit hodnotu mezi těma dvěma drátkama?


staré typy majú cca 3kOhm, nové 6-7kOhm, od 91 dávali len nové...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.9.08, 09:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ma nejake plus vymena funkcnej starej za novu?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.9.08, 10:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
ma nejake plus vymena funkcnej starej za novu?


v podstate to funguje dobre stále, ale starý (3kOhm) sa nevyrába, podľa ETZ, tie origo plechové sú 2typy (5tranzistorový a 7tranzistorový) tá 6kOhmová toľko nezaťažuje vstupný obvod, takže podľa mňa je vhodnejšia...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.9.08, 10:29
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
deekay píše:
ma nejake plus vymena funkcnej starej za novu?


v podstate to funguje dobre stále, ale starý (3kOhm) sa nevyrába, podľa ETZ, tie origo plechové sú 2typy (5tranzistorový a 7tranzistorový) tá 6kOhmová toľko nezaťažuje vstupný obvod, takže podľa mňa je vhodnejšia...

ak to vydrzalo 18 rokov tak to az tak nezatazuje :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.9.08, 10:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
ak to vydrzalo 18 rokov tak to az tak nezatazuje :D


ja hovorím že je to bez problémov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.9.08, 10:49
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
michalkatka píše:
pjdefort píše:
ještě mě napadá, když chci měřit tu cívku, jakou mám naměřit hodnotu mezi těma dvěma drátkama?


staré typy majú cca 3kOhm, nové 6-7kOhm, od 91 dávali len nové...


Je to přesně opačně... 7000 +/- 500 do 2.91 a 3500 +/- 400 od 3.91 :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.9.08, 16:50
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Koukám že jsem to tipnul dobře na špatnou cívku rozdělovače... Jinak bych nespoléhal na to že jestli jede 18 let že pojede dál. Klidně se může stat že jednou při jízdě z ničeho nic odejde... a že se to stává celkem často. Řešil jsem to už u tří Fav. včetně mého a minimálně o dalších dvou případech jsem slyšel ...je to jeden z nejporuchovějších dílů co se zapalování týká.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.9.08, 16:56
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Neex píše:
Koukám že jsem to tipnul dobře na špatnou cívku rozdělovače... Jinak bych nespoléhal na to že jestli jede 18 let že pojede dál. Klidně se může stat že jednou při jízdě z ničeho nic odejde... a že se to stává celkem často. Řešil jsem to už u tří Fav. včetně mého a minimálně o dalších dvou případech jsem slyšel ...je to jeden z nejporuchovějších dílů co se zapalování týká.

a co stoji nova origo? popripade ETZko nove

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.9.08, 17:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Origo stojí cca 350 Kč... takže to taková palka zase není... já už pro jistotu vozím náhradní sebou. Vzpomínám si že jsem četl recenzi dfense na Fav. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006111901 a musel mu dát za pravdu protože u mě cívka odešla zhruba po 120 tis. km ...on to tam má napsané jako "Cívka generátoru zapalovacích pulzů" a cena už je po 2 letech taky jiná.

Edit: Teď jsem se díval do etky i na cenu ETZ a nechtěl jsem věřit vlastním očím... 1392 Kč :D Ale ona bude úplně stačit náhrada za nějakých 400-500 Kč. Dobré zkušenosti mám s Jezpol http://jezpol.pl/show/MZS-1/ nebo si pamatuju že i michalkatka psal že má nějakou náhradu a chodí dobře.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.9.08, 17:36
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Ještě abych nezapomněl tak jedno varování... Prodává se ETZ napohled k nerozeznání od starého originálu PAL ale je to jen turecká replika tak bacha na to aby jste někomu nenaletěli :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.9.08, 18:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
áno, pravda, tie hodnoty som napísal opače :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.9.08, 10:39
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Nezdála se mi ta cena ETZ z etky tak jsem zapátral a originál stojí cca 600 Kč ...k dostání třeba tady http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=9221020 nebo tady http://www.autobyznys.cz/katalog/zbozi/ ... ic_ma=2720

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


22.9.08, 02:31
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
tak ta cívka v tom novym je špatná no..ta ve starym má tady ty zmíněný 3kOhm takze ji prehodim do novýho a snad bude jezdit...

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


22.9.08, 08:02
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
pjdefort píše:
tak ta cívka v tom novym je špatná no..ta ve starym má tady ty zmíněný 3kOhm takze ji prehodim do novýho a snad bude jezdit...

teraz pockaj, nemylis si cievku v rozdelovaci a indukcnu cievku?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


22.9.08, 12:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
deekay píše:
pjdefort píše:
tak ta cívka v tom novym je špatná no..ta ve starym má tady ty zmíněný 3kOhm takze ji prehodim do novýho a snad bude jezdit...

teraz pockaj, nemylis si cievku v rozdelovaci a indukcnu cievku?


já samozřejmě mluvim celou dobu o cívce v rozdělovači ;-)

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


Naposledy upravil PJDefort dne 22.9.08, 15:46, celkově upraveno 1



22.9.08, 13:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz