Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 S120L - pocukavajici motor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Zkontroluj si regulaci předstihu, jestli se někde neseká odstředivka, nebo podtlak.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


19.9.08, 16:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Drak píše:
Zkontroluj si regulaci předstihu, jestli se někde neseká odstředivka, nebo podtlak.


Mrkni do rozdělovače na pružinky... Kdyžtak to dolaď kdyby to nebylo ok.


19.9.08, 22:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Nakadah píše:
Nene, nekucka porad. Ted sem to zkousel cestou domu (35km) a kdyz to jen tak sudlam po meste tak pohoda. Muzu i prudce pridat bez problemu. Ale kdyz se rozjedu mimo mesto nad cca 90 a zkousim zrychlovat, tak proste citim poskubavani. Nevim esi to klasifikovat jako tarokovani, nebo esi to sou detonace v motoru. Mozna ze to skube jako kdyz se otevre druha komora, ale ja to prd poznam kdy se vlastne otevre. Do urcite polohy plynu nic a pak to zacne.

Zkusim tam dat nejaky starsi kondik co fungoval. Proste takova zahada, ale zase to auto ma na zahady narok. Nak


A nemáš potom iba deravú membránu AC pumpy? Myslím zľahka deravú...jednoducho pri väčšej záťaži (=väčšej spotrebe) nedoteká palivo...skús ešte aj tak - keĎ Ti to pri 90tke začne šklbať, daj trojku a plný plyn-čo sa bude diať ak to začne ešte viac vynechávať,potom by som vsadiť na málo benzínu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.9.08, 08:51
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
No AC muze byt derava ale to je mi jedno. Mam elektricke cerpadlo a AC nepouzivam. Cerpadlo funguje dobre, to vim.
Ono je to takove zajimave, dvojku klidne vytocim na 5000ot a nic. Pak trojka mirne do kopce, uplne plnej plyn a pri 4000ot zacne pocukavat. Zeby chuda druha komora? Na rozdelovac se kouknu, oznacim si polohu, vyndam ho ven a omrknu jestli vsechno funguje. A omrknu i zakladni predstih. Nak


20.9.08, 10:50
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Polohu rozdělovače si ani neoznačuj, po jeho rozdělání je žádoucí seřídit jak odtrh tak předstih :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.9.08, 12:08
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Takze problem je asi vyresen. Uz to necuka 8) Rozdelal sem prerusovac a koukam, kruci co to ma dole ta rohatkova spojka za vuli na cepu? Takze sem vyrobil novy cep z kaleneho koliku pr.4mm a bylo po vuli. Dal sem rozdelovac cely rozebral a zkontroloval. Vule nikde zadny, osa se normalne toci v pouzdrech bez vuli. Odstrediva regulace funguje - jsou tam dve pruzinky, mala a velka. Mala je porad napnuta a vetsi ma malinkou vuli. Podtlakova regulace torchu drhla - cele sem to promazal a rozchodil.

Pak sem to dal zpet do auta, seridil odtrh na 0,5mm, zakladni predstih cca 7° a sel to zkusit. No, a uz zadny cukani. 3ka do kopce sla vytocit klidne na 5000ot. Po rovine plnej kotel co sem to rozjel a bez cukani.

Takze diky panove za rady :) proste to delal rozdelovac. Nevim esi ten cep, nebo esi podtlak a mozna vsechno dohromady. Nak


20.9.08, 14:41
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Druhovýrobní kontakty jsou nic moc, co namontovat ETZ zapalování z favorita? (samozřejmě s přizpůsobením regulace pro 120)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.9.08, 17:47
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
semik> o tom sem uz cetl a uvazoval ze by to slo. Jenze zatim sem nebyl nucen a soucasne pocasi u me probudilo maximalni lenost. Divim se, ze sem vubec opravil ten cukajici motor :D

V podstate staci sehnat komplet zapalovani z facka a v rozdelovaci prehodit pruzinky a zavazicka? Nak


20.9.08, 18:05
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
a podtlak :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


20.9.08, 18:15
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Závažíčka můžeš nechat, ta jsou stejná, jen pružinky a podtlak :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.9.08, 18:18
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jasny :) pruzinky, podtlak a myslim nekdo snad jeste probrusoval rozsah regulace - ale mozna si to pletu s necim jinym. Nak


20.9.08, 18:19
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz