Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 19:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Redukovaný startér 742 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Redukovaný startér 742
Redukované startéry na 742 prý mají silové vývody stykače pouze M8 místo M10, je to skutečně pravda?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.9.08, 18:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
sory za OT ale nejak nevím jestli je to tak moc důležité vědět :) mě osobně by to bylo uplně jedno kdybych to kupoval :D

jo a klidně to smaž jestli chceš :D

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


24.9.08, 18:44
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
nejsou vývody M8 moc tenké ? :wink:


24.9.08, 18:47
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mě to vadí, pokud je to jen M8 tak to nekoupím :sick:

Už proto že se mi nechce měnit všechny kabely od startéru za nové s okem M8 :) Kdybych tam někdy vracel originální startér muselo by se to znovu přetahat

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.9.08, 18:50
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak je to v ...., viz http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=154 :evil:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.9.08, 19:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
nevím ale udělal bych takou tenkou vložku z měděný trubky aby to nelítalo a stáhl mezi dvě měděný podložky a jedem když už to brat z hlediska nejmenčího odporu jinak myslím že železný podložky by to taky zvládli jak tam píše :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


24.9.08, 19:41
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Každý spoj je přechodový odpor :( Trvám na M10 :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.9.08, 19:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
Každý spoj je přechodový odpor :( Trvám na M10 :wink:
ten spoj tam bude tak jak tak :wink: sice bude větčí ale bereš to moc matematicky když to spočítaš strašej tě nějaký strašný čísla ale v praxi si troufám říct že to nepoznáš :oops: promin už mlčím :oops: :lol:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


24.9.08, 20:09
Profil ICQ

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Já jsem s ním teda maximálně spokojen a kabely jsem neměnil :D Oproti origo 120kovému starteru je to parada 8)

_________________
Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls


24.9.08, 20:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Šemo, zas to tak neřeš, ty očka stejně "vedou" na té ploše a ne na hraně, takže když seženeš/uděláš podložku z mědi či mosazi s dírou 8mm tak to bude víc než dobré. Ještě můžeš dát nějakou trubičku na závit (nebo kousek stočeného plechu 1mm), aby se nemohly očka smeknout do strany.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.9.08, 20:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mě se to prostě pořád nelíbí :(

Koukám na obrázky toho reduktoru, přijde mi že by výměna kontaktů stykače z kterých jdou ty svorníčky M8 za kontakty se svorníky M10 z klasického škodováckého startéru nebyla náročná, nevíte někdo jak to tam je v reálu? Abych nevymýšlel něco co je stejně nemožné :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.9.08, 21:35
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ach jo :) ty ses fakt uchyl :lol: :lol: :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.9.08, 06:00
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Menit nejdou. Celej ten spoustec je zapouzdrenej a hotovo. Prasknul mi ten kryt u tech kontaktu tak sem ho chtel vymenit a zjistil ze to nejde. Leda ten kryt rozbit a ty M10 tam pak pripevnit nejak jinak ale to teda bude jeste horsi nez nechat M8. Udelej redukci z trubky jak jsme se bavili a mas hotovo...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.9.08, 09:29
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ha uz sem to vymyslel, coz takhle z Cu vysoustruzit zavitovou vlozku? :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.9.08, 09:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Matthes píše:
Ha uz sem to vymyslel, coz takhle z Cu vysoustruzit zavitovou vlozku? :)


Dyt vo tom mluvim :roll: :lol: sme vcera icqovali se Semikem a navrhoval jsem mu ze udelat z trubky redukni tj. vnitrni zavit M8 a vnejsi zavit M10 :wink:

PS: Semika to napadlo driv nez me ale pry to nejak zavrhnu ze to taky neni arijske reseni :lol:

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.9.08, 10:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz