Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 favoritem do chorvatska 
Autor Zpráva
Příspěvek favoritem do chorvatska
chlapi laká mně strašně zkusit to do chorvatska favoritem chci slyšet nazory a klidně to kritizujte a pojdte do toho - vydrží to tu cestu nebo ne.RISK ???!!!!MUJ OSOBNI NAZOR ŽE BY TO MNĚL V POHODĚ VYDRŽET VAŠE ZKUŠENOSTI:


28.10.06, 12:09
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nu, jestli vydrží nebo ne záleží především na jeho tech. stavu, o kterém se tu v nejmenším nezmiňuješ, takže těžko říct...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.10.06, 12:16
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
známej tam byl s jedničkovým golfem :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.10.06, 13:28
Profil ICQ

Příspěvky: 57
Příspěvek 
Ćau,mi sme tam s ním byly 2x po sobě,ve 4 lidech a naloženej,a jak si to mastil po dálnici!!! A bylo to úplně bez závad,v poho!! Záleží v jakým to máš technickým stavu!!! Ale jinak to neni problém.


28.10.06, 15:40
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Já si myslím že pokud tě auto poslouchá, tak to není žádný problém.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


28.10.06, 15:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
My sme tiež boli 2x s formanom 136 BMM v chorvátsku v poho. Prvý krát, tak to bol nový a potom sme išli druhý krát keď mal rok.

Rozhodne skontroluj si hadice, či nie sú popraskané a či to niekde neteče. Zober aj nejaké dôležité náhradné dieli. Aj napríklad nabíjačka na autobatériu môže sa hodiť. Skontroluj alternátor, či je v poriadku. Nezabudni si aj nejaké vhodné náradie. My sme boli tento rok a otcovým známim na felde, cca r.v. 99, vyskočil jeden ventil na motore. Naozaj všetko radšej skontroluj. To auto má už svoje roky a potencialne môže nejaka blbosť sa vyskytnúť.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


28.10.06, 15:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
přinejhorším ho tam necháš a dojedeš stopem


28.10.06, 18:01
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
[quote="slovacek.milos"]přinejhorším ho tam necháš a dojedeš stopem[/quote]
tak dnes jsem byl v eurocaru adival se na auta a na favorit nedam dopustit tak to ne nenecham ho tam


28.10.06, 18:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek Já bych se toho nebál
Já bych tam s tim normálně jel.Záleží co mu je a není.Sám určitě víš o kladech a záporech svého auta.Každopádně před takovouhle delší jízdou to chce důkladnou kontrolu (hadice, brzdy, dobíjení, atd) a pak směle vyrazit na cestu.


28.10.06, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 180
Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
Příspěvek 
elegant píše:
My sme tiež boli 2x s formanom 136 BMM v chorvátsku v poho. Prvý krát, tak to bol nový a potom sme išli druhý krát keď mal rok.

Rozhodne skontroluj si hadice, či nie sú popraskané a či to niekde neteče. Zober aj nejaké dôležité náhradné dieli. Aj napríklad nabíjačka na autobatériu môže sa hodiť. Skontroluj alternátor, či je v poriadku. Nezabudni si aj nejaké vhodné náradie. My sme boli tento rok a otcovým známim na felde, cca r.v. 99, vyskočil jeden ventil na motore. Naozaj všetko radšej skontroluj. To auto má už svoje roky a potencialne môže nejaka blbosť sa vyskytnúť.


Myslím, že ak si myslí, že je autíčko v dobrom stave... aj do Číny by som šiel.. cez Ural:)).. a ten vyskočený ventil... to podľa mňa nemôžeš ovplyvniť... ak sa to má stať, tak sa stane... nemôžeš skontrolovať na aute všetko:)

_________________
Š 125L r.v.89


28.10.06, 20:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Myslím si že v pohode, ak ho máš v dobrom stave a poriadne všetko skontroluješ. Ja som mal tiež poriadne bobky keď som išiel na 105 do Mníchova a nakonec to bolo v pohode, šlapala ako hodinky. A to ešte na ďalší rok si to zopakovala dvakrát a motor som mal vtedy pred GO, najazdených 150000 km. Všetci ma vtedy považovali za riadneho kamikadze.:D'

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


28.10.06, 21:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Podľa mňa to záleží na nasledovných faktoroch (zoradil som ich podľa dôležitosti):
1. Stav chladiacej sústavy a motora
2. Celkový stav auta
3. Kontrola pred cestou
4. Schopnosť niekoho z posádky odstrániť drobné závady
5. náhradné diely vezené so sebou

Ja som bol na otcovej Š130 (r.v. 88, 230 000 km, 120 tkový motor) v Chorvátsku (tak 700 km po diľniciach), v Poľsku, vo Viedni a nemal som najmenšie problémy...mal som so sebou dôležité ND, stále som sledoval teplotu.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.10.06, 12:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já bych se toho vůbec nebál, ká se chystám v létě jet do Chorvatska Škodou 100L.


29.10.06, 18:29
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Jak jsem psal. Pokud se na auto můžeš spolehnout, tak jeď. I s úplně novým autem můžeš jet daleko a něco se ti vysere. Jsou věci které ovlivníš a věci které ne. Já když jedu někde daleko, tak v každém případě mám sebou kreditku.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


29.10.06, 20:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Co by sa mu malo stat? Ved je to cca 1000 km tam a 1000 spat. To by malo vydrzat bez problemov kazde auto v troska slusnom stave. Hlavne si daj pozor aby ti dobre fungoval spinac chladica. V sezone byvaju velke kolony - pripadne si ho vyved na vypinac. Skontroluj, ci mas dost oleja a vody v chladici, ak mas problem s brzdami, pripadne napravami daj vsetko do poriadku - volne capy, vybite homokineticke klby, popraskany klinak, nevyvazene kolesa, deravy vyfuk, sviecky, rozdelovac a nemusis mat obavy. Ak mas vsetko v poriadku, 2000 km nieje az tak vela aby si mohol ocakavat problemy. Ak mas rachotinu, ktora ta necha v stychu 3x do roka, tak na to radsej zabudni. Este nezabudni na lekarnicku, vystraznu vestu. Nahradne ziarovky kupis na kazdej pumpe.


29.10.06, 21:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz