|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Anténa na Škodovku
Zdar Škováci!
Dával jsem si na svoji 130ku na střechu anténu... dal jsem ji dozadu, byla podobná jak na feliciích akorát bez zesilovače, ale jelikož kábl je už dost dlouhý, signál je mizerný, tak jsem se rozhodl dát anténu se zesilovačem.
V jedné tuning prodejně jsem narazil na anténu "žraločí ploutev" prodavač mi řekl, že je to ta samá, co se dává na nové BMW (se zesilovačem, 12dB-FM,15dB-AM,300Kč)... Má s touhle anténou někdo zkušenosti? Díky jejím rozměrům, celkem pochybuji o kvalitě příjmu... Jinak bych tam dával něco, jak je na fábiích... Jde mi hlavně o dobrý příjem...
Dík SM.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
30.9.08, 16:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
nevěřím, že BMW montuje anténu za 300, anténa z fabie ti fungovat musí
|
30.9.08, 17:01 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Jako ona to urcite nebyla ta samá.. Vzhledove vypadala stejne a byla se zesilovacem... kábl měla 15cm, takže to bych tam musel dát delší... jde mi ale o to, abych si s touhle anténou nějak pomohl...?
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
30.9.08, 17:05 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
A není blbost dávat anténu na škodovce dozadu? Neruší ji motor? Zkus tu anténu ještě umístit dopředu, případně na přední blatník a pak napiš jestli už hraje normálně.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
30.9.08, 17:23 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
gokralik: na favoritu mám anténu taky na straně u motoru a ničemu to nevadí, z toho strach nemám, jediný, s čím může vzniknout problém je napájení, některé antény mají napájení po kabelu jako třeba tahle
, a to musí umět rádio nebo je tam potřeba dodat tenhle mezikus a na drát připojit napájení:
jiné antény mají napájení zvláštním kabelem jako třeba tahle
snad jsem to nepopletl
a pak je potřeba ještě vybrat vhodnou koncovku na ten koaxiál, protože kdejakej blbec si udělal svoji
|
30.9.08, 17:37 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Chlapi, ale ještě jsem se nedozvěděl, jestli má někdo zkušenosti s tou "žraločí ploutví" ...?
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
8.10.08, 17:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
SM píše: Chlapi, ale ještě jsem se nedozvěděl, jestli má někdo zkušenosti s tou "žraločí ploutví" ...?
U nás asi nikdo. My se až tak nezaměřujeme na "tuning". Ale možná by nebylo od věci si zajít do druhého podobného obchodu a zeptat se tam na ty antény. Nebo po internetových obchodech s díly na BMW. Určitě ji tam budou mít jako ND či doplněk a podle ceny zjistíš, jestli ti prodavač kecá nebo ne. Možná že je to to samé ale s nálepkou BMW je to třikrát dražší.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.10.08, 17:16 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No podívej, zatím nikdo nevymyslel celkově nic lepšího než je stařičký půlvlnný dipól (samozřejmě ještě můžeš na střeše vozit kompletní několika prvkovou Yagi-nu ), který lze nahradit čtvrtvlnným ramenem a reflektorem (který tvoří ne zrovna moc ideálně rovný povrch automobilu), takže nejlepších (v rámci možností) výsledků dosáhneš anténou dlouhou l=(c/f)/4 -> l=76,5cm. Každé další zkrácení znamená zhoršení kvality příjmu. U kratších antén je rameno antény svinuto do spirály, nebo jinak poskládáno, ovšem vždy za cenu horších vlastností.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
8.10.08, 21:03 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Martin píše: No podívej, zatím nikdo nevymyslel celkově nic lepšího než je stařičký půlvlnný dipól (samozřejmě ještě můžeš na střeše vozit kompletní několika prvkovou Yagi-nu ), který lze nahradit čtvrtvlnným ramenem a reflektorem (který tvoří ne zrovna moc ideálně rovný povrch automobilu), takže nejlepších (v rámci možností) výsledků dosáhneš anténou dlouhou l=(c/f)/4 -> l=76,5cm. Každé další zkrácení znamená zhoršení kvality příjmu. U kratších antén je rameno antény svinuto do spirály, nebo jinak poskládáno, ovšem vždy za cenu horších vlastností.
Tak a máš to...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
8.10.08, 21:16 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Vít píše: nevěřím, že BMW montuje anténu za 300, anténa z fabie ti fungovat musí
No, o tej anténe z Fábie by som to tak isto netvrdil...sú veľmi poruchové...vééééľmi často odchádza zosiľňovač....
A tiež, anténa vpredu vyzerá na grc, takže aj ja mám anténu vzadu, aj na otcovom je vzadu...obe sú to škodovácke antény (myslím tým, že z Fábie, alebo z Feldy), ale obe chytajú o ničom...preto by som si už nikdy nedal škodovácku anténu...ani to nikomu neodporúčam...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.10.08, 07:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|