|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
1,6MPi - voľnobežné otáčky 2000rpm
Autor |
Zpráva |
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
1,6MPi - voľnobežné otáčky 2000rpm
Páni majstri,kto vie poradiť s felíciou 1,6 MPi (1999)
Pri hľadaní príčiny nepravidelného chodu motora mechanik odpojil nasávacie potrubie a vyčistil sprayom aj handrou škrtiacu klapku,neskôr urobil základné nastavenie. Problém bol nakoniec v prasknutej zapaľovacej sviečke . Motor sa ukľudnil . Po výmene sviečok som si všimol, že pri studenom motore sa občas otáčky zaseknú na 2000rpm a neklesajú pokiaľ nepridám plyn . Pamäť závad je ale pri zohriatom motore prázdna . Dobabral niečo mechanik .
Vďaka.
|
19.9.08, 19:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
v tom programu na řj. je přispůsobení, po vyčistění klapky, ale někdy to nepomůže musí se přepsat základní hodnoty řj. asi 250 údajů, je na to program u 1.3 MPi, ale na mareli 1.6 to jsem nikdy ani neslyšel,
jezdi vesele, nejpozději po stech sartech a ujetí 2000 km se tento jev ztratí miloš
|
20.9.08, 11:27 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Ďakujem Milošovi za radu, ale keďže mi to nedalo, pustil som sa do hľadania manuálov a štúdia . Po dvoch týždňoch kontroly a merania jednotlivých dielov som zistil : - Škrtiaca klapka bola nesprávne ukostrená (na plastové nasávacie potrubie) , chýbala na nej jedna upevňovacia skrutka .
- Snímač merania teploty chladiacej kvapaliny mal podľa multimetra pri 30° odpor 3000 ohmov (mal by mať 1500-2000) .
pri 80° bol odpor v tolerancii .
Takže : ukostril som klapku chýbajúcou skrutkou a vymenil som snímač merania teploty chl. kvapaliny . Zatiaľ to funguje .
Snáď tento referát niekomu pomôže . Huďo
|
8.10.08, 19:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Huďo píše: Ďakujem Milošovi za radu, ale keďže mi to nedalo, pustil som sa do hľadania manuálov a štúdia . Po dvoch týždňoch kontroly a merania jednotlivých dielov som zistil : - Škrtiaca klapka bola nesprávne ukostrená (na plastové nasávacie potrubie) , chýbala na nej jedna upevňovacia skrutka . - Snímač merania teploty chladiacej kvapaliny mal podľa multimetra pri 30° odpor 3000 ohmov (mal by mať 1500-2000) . pri 80° bol odpor v tolerancii . Takže : ukostril som klapku chýbajúcou skrutkou a vymenil som snímač merania teploty chl. kvapaliny . Zatiaľ to funguje . Snáď tento referát niekomu pomôže . Huďo
dal jsi jeden šroubek a tím si ukostřil klapku na plastovém sacím potrubí? nějak vysvětli, nikdy jsem si nevšiml že by se klapka kostřila, nějaký drátek tam, nebo to plastové potrubí je vodivé nebo jak to fachčí miloš
|
8.10.08, 19:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Nechci rýpat, ale já jsem to pochopil asi že chyběl šroubek, který je zašroubovaný někde na kov. Ten chyběl a kostra klapky byla zašroubovaná do plastu. Můj kamarád má feldu 1,6 MPi, ale že by klapka byla ukostřená, to jsem si Miloši taky nevšiml. Taky už jednou opravoval klapku, ale v servisu mu museli udělat něco v ŘJ. Na feldách 1,6 prý ty klapky odcházejí často.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.10.08, 22:25 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Doplním:
Na mojej felde mám prípojný kábel k škrtiacej klapke ukončený nielen svorkovnicou, ale strčí z neho aj čierny drôt s koncovkou pod skrutku. Ten drôt nebol prisrkutkovaný na kovovej prírube klapky(chýbajúcou skrutkou), ale na plaste medzi vstrekovačmi (amatérskym automechanikom) . O ukostrení som čítal v Dielenskej príručke /01087- Základní nastavení nebylo provedeno / . Fakt je, že chybné otáčky spôsoboval asi snímač teploty chl. kvap., ale nedalo sa urobiť základné nastavenie po vyčistení klapky . Viem,že klapky sú poruchové-aj moja je asi po infarkte, ale ešte žije a zotavila sa . Teraz to frčí
P.S.: Ten čierny drôt nemá každý motor, ale 1,6Mpi (55kw-1AV) to asi potrebuje .
Huďo
|
9.10.08, 18:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Huďo píše: Doplním: Na mojej felde mám prípojný kábel k škrtiacej klapke ukončený nielen svorkovnicou, ale strčí z neho aj čierny drôt s koncovkou pod skrutku. Ten drôt nebol prisrkutkovaný na kovovej prírube klapky(chýbajúcou skrutkou), ale na plaste medzi vstrekovačmi (amatérskym automechanikom) . O ukostrení som čítal v Dielenskej príručke /01087- Základní nastavení nebylo provedeno / . Fakt je, že chybné otáčky spôsoboval asi snímač teploty chl. kvap., ale nedalo sa urobiť základné nastavenie po vyčistení klapky . Viem,že klapky sú poruchové-aj moja je asi po infarkte, ale ešte žije a zotavila sa . Teraz to frčí P.S.: Ten čierny drôt nemá každý motor, ale 1,6Mpi (55kw-1AV) to asi potrebuje . Huďo
hudo dobrý příspěvek třeb já prověřím uvidím, je tam kostra v konektoru, no napiš jak se ti daří dál, sám uvidíš, berem to tu jako zkušenosti, pokec, pokud budeš mít problém napiš, zajímavý příspěvek miloš
|
9.10.08, 18:52 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Vďaka Miloš,
Určite sa ešte ozvem - možno k inej téme, pretože tú feldu mám len rok a už mi pripravila zopár rébusov, ktoré v servise neboli schopní odstrániť, tak som musel použiť vlastný rozum a kapacity domáceho majstra .
Huďo
|
9.10.08, 19:33 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Huďo píše: Vďaka Miloš, Určite sa ešte ozvem - možno k inej téme, pretože tú feldu mám len rok a už mi pripravila zopár rébusov, ktoré v servise neboli schopní odstrániť, tak som musel použiť vlastný rozum a kapacity domáceho majstra . Huďo
jo určitě se ozvi máš tu tým který ti pomůže a o tvé problémy se zajímá miloš
|
9.10.08, 20:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|