|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Voda v chladiči + aditiva do benzínu
Autor |
Zpráva |
atahualpa117
Příspěvky: 102
|
Voda v chladiči + aditiva do benzínu
Čau, mám 3 dotazy -
1.modelová situace: Celej den bude -5°C a auto je v pohodě v garáži, kde je teplo. Vyjedu ven a v chladiči mám jen obyčejnou vodu. Pojedu 30 min. a voda se zatim zahřeje. Pak budu 8,5 hod. makat a až příjdu k autu, bude zamrznuto a rozpraskaný trubky a všechno zničený? Jestli ne, jaká je minimální teplota, do kdy mi to bude fachat? Neraďte mi koupit si fridex, to udělám, ale zajímá mě jak by dopadnul modelovej příklad.
2.dotaz - když budu lejt do chladiče neustále obyč. vodu, kolik asi přibližně mohu najet km než nastanou problémy v té souvislosti, že tam neleju destilku?
3.dotaz - za jakou dobu se projeví poškození motoru když nebudu přimíchávat aditiva nahrazující olovo do bezolovnatého benzínu?
Za všechny odpovědi DÍK!!!
|
21.10.08, 18:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
1. ak -5 bude teplota vzduchu, ale predosly den bol relativne teply, nie je zasnezene, nebude prsat, tak je relativne mala sanca, ze by ti ta voda naozaj zamrzla. ja som mal vodu v chladici celu minulu zimu a nic sa nestalo (ale zasa som s tym nejazdil a predtym tam bola nemrznuca, len som ju brutalne nariedil).
2. nemozno vycislit, zalezi od toho, nakolko kamenita voda ta bude, ale rozhodne sa kamenite usadeniny budu usadzat v motore a skoncis s nekontrolovatelne variacim motorom, ako ja.
3. nemozno vycislit. nekomu odidu sedla po 5 tisic, niekto s tym natoci 200 tisic a nic.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
21.10.08, 19:03 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
1. Vyjedeš, a než ti sepne termostat, zamrzne ti voda v chladiči a vyvřeš. Ověřeno praxí, ani to nezkoušej, nedojedeš do práce...
2. Za hodně dlouho, já v životě do auta destilku nedolil, vyjma baterky, vždycky sem vodu jenom převařil a přelil přes punčochu...
3. Přijde na to, sou střelci co tak jezdili dlouho a ok, ono totiž to olovo co maže sedla se do nich časem zapracuje a nějakej čas tam vydrží i když se nedodává...průser by to byl, kdybys to tak udělal po zabroušení sedel, to by se ti ventily okamžitě zaklepaly a byl bys v prdeli. Každopádně bys musel dělat častějc vůle a vůbec si to hlídat jestli ti to necvrliká...a za to to nestojí, buď jezdi na speciál a neřeš to, nebo tam cvrkni aditiva a máš pokoj...pokud seš šikovnej a kutil, můžeš si vykoumat třeba i nějakej směšovací systém ať se s tím nemusíš srat při tankování jak s olejem u dvoutaktu...už sem to taky někde viděl...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.10.08, 19:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
pokud budeš mít vodu tak nezmrzne přímo na led ale udělaji se akorát krystalky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.10.08, 19:36 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
1. To bych neriskl, voda zmrzne před tím, než se otevře termostat
2. Nikdy jsme tam nic jinýho nelili a jedno z aut jezdilo 20let a ještě se z něj použil chladič do dalšího, voda byla přímo ze studny
3. Pokud si normálně jezdil na palivo s aditivy, mělo by to být v pohodě, nám vydržela hlava asi 100000 na LPG a to je na ventily snad ještě horší než Natural
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.10.08, 21:06 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|