|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Emise s plynem?
Ahoj, jen tak teoreticky premyslel jsem na prestavbu plynu do BMM. Kdyz by se s tim jelo na emise, jakym zpusobem to měří? měří emise jen pro benzin,nebo jen na plyn? a nebo delaji oboje? Ja jenom jestli jsou na to dvojí tabulky na LPG a BA, nebo jestli je to jedno, že bych tam prijel s vyndanym katem a zmerili by mi to jen na plyn a řekli je to dobry
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
26.10.08, 11:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Emise s plynem?
áno, mali by merať oboje, ale prax býva iná...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.10.08, 12:04 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: Emise s plynem?
michalkatka píše: áno, mali by merať oboje, ale prax býva iná...
Jo a jak je to s tim přezkušováním nebo co? To dělají taky tam? nebo jak to chodí?Ja ted nevim jestli jednou za 5 let se to musi nejak repasovat nebo co... Ja jen premyslim jestli by se mi to vyplatilo predelat si to na LPG, tak abych nedal spoustu peněz za ty zkoušky a tak
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
26.10.08, 12:59 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Určitě se to vyplatí. S benzínem těžko doženeš 130kč/100km. Repasovat se to nemusí, ale můžeš, bomba se mění co 10 let. Na emisích by měli měřit oba paliva. Každoročně bys měl jít na revizi plynového zařízení. Ale pořád se to svinsky oplatí.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.10.08, 13:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Emise s plynem?
v.kalandra píše: michalkatka píše: áno, mali by merať oboje, ale prax býva iná... Jo a jak je to s tim přezkušováním nebo co? To dělají taky tam? nebo jak to chodí?Ja ted nevim jestli jednou za 5 let se to musi nejak repasovat nebo co... Ja jen premyslim jestli by se mi to vyplatilo predelat si to na LPG, tak abych nedal spoustu peněz za ty zkoušky a tak
v Česku je to podobné, jediná podmienka je raz za rok kontrola tesnosti (cca 300skk) , a bomba má platnosť 10 rokov...
emiska je o čosi drahšia a aj STK (nie každá stanica to robí)... inak je to bez problémov...
membrány (revízia reduktora) si môžeš meniť ako chceš, nikto to nepredpisuje, ale spravidla vydržia 50-60tis...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.10.08, 13:11 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
gokralik píše: Určitě se to vyplatí. S benzínem těžko doženeš 130kč/100km. Repasovat se to nemusí, ale můžeš, bomba se mění co 10 let. Na emisích by měli měřit oba paliva. Každoročně bys měl jít na revizi plynového zařízení. Ale pořád se to svinsky oplatí.
Jasny no, jen ta počáteční investice no. Ja si to pocital nekde na internetu a ta investice by se mi vratila po 2 letech No uvidime jestli budu mit po novym roce jeste praci,pak bych do toho šel. Docela se mi líbí Tartarini systém. Ale ten se mi líbí jen opticky nějaký zkušenosti?
Jinak ale nevim jak se tamdává ta bomba do kufru. Oni ji nejak privrtaji k podlaze nebo jak?? Protoze mi jde o to ze kdyz mam obyč favo tak aby se mi tam s tou bombou vešel alespon ten subáček co tam mam:-) Muze mit prumer tak 30cm. tak jen aby se mi to tam veslo. jinak kufr nepotrebuju,jen na nářadí a povinou vybavu
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
Naposledy upravil v.kalandra dne 26.10.08, 13:15, celkově upraveno 1
|
26.10.08, 13:13 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
podle mě se to nevyplatí nechávat předělat když už tak s plynem koupit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.10.08, 13:14 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Sadra17 píše: podle mě se to nevyplatí nechávat předělat když už tak s plynem koupit
jasny, to je to o čem mluvim no, ze nevim jestli to ma cenu jeste. Ale svoje auto nedám a nevymněnim
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
26.10.08, 13:16 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
revize stačí 1 za 2 roky jinak neudělaj stk, vypaltí se to, zadělš plyn auto naednou víc jezdí
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
26.10.08, 20:31 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
spartra píše: revize stačí 1 za 2 roky jinak neudělaj stk, vypaltí se to, zadělš plyn auto naednou víc jezdí
Jak to myslis vic jezdí? že za stejny prachy vic ujedu, to jo. ale ze jede rychleji?? nebo jak si to myslel? protoze co jsem cetl tak vykon spis klesne
|
26.10.08, 20:38 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
kilometrovej průběh.
na závodění by jsi musel mít jiný auto
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
26.10.08, 20:42 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
v.kalandra píše: gokralik píše: Určitě se to vyplatí. S benzínem těžko doženeš 130kč/100km. Repasovat se to nemusí, ale můžeš, bomba se mění co 10 let. Na emisích by měli měřit oba paliva. Každoročně bys měl jít na revizi plynového zařízení. Ale pořád se to svinsky oplatí. Jasny no, jen ta počáteční investice no. Ja si to pocital nekde na internetu a ta investice by se mi vratila po 2 letech No uvidime jestli budu mit po novym roce jeste praci,pak bych do toho šel. Docela se mi líbí Tartarini systém. Ale ten se mi líbí jen opticky nějaký zkušenosti? Jinak ale nevim jak se tamdává ta bomba do kufru. Oni ji nejak privrtaji k podlaze nebo jak?? Protoze mi jde o to ze kdyz mam obyč favo tak aby se mi tam s tou bombou vešel alespon ten subáček co tam mam:-) Muze mit prumer tak 30cm. tak jen aby se mi to tam veslo. jinak kufr nepotrebuju,jen na nářadí a povinou vybavu
Jestli najedes kolem 10 tis rocne, tak se to vyplati, navratnost cca 2 roky, jestli najedes neco kolem 5 tis, tak bych se na to vyprd - navratnost 4 roky - to uz ti fazol shnije Jinak ja mam karbec, v nem podtlakovej system od Tartarini a spokojenej moc nejsu, osobne bych sel do BRC, mam ho ve skoduli a spokojenost. I plynar, ke kterymu jezdim rika, ze BRC je nejlepsi. Bohuzel ja fazola s tartarini uz koupil
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
29.10.08, 11:13 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
A muzes mi napsat nejaky konkretni problemy? Ja jenom ze ty systemy se od sebe cenama moc neliší právě,tak nevimkterej vybrat, U toho YTartariny se mi uz na prvni pohled zamlouvalo, ze to ma "měřák" na palivo. ostatni tam maji jen jednu dvě diody a to se mi nelibi. Jinak co jsem procital fora, tak je vicemene kazdy spokojeny se všim
|
29.10.08, 12:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|