Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 13:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 Krysolet007- Favorit 136L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Tak hotovo, první sem to udělal jak radil Michal- silnější vodič a přímo pod matku. Bylo to výrazně lepší, ale jeden motorek neodemykal. Tak sem to doplnil ještě relé a šlape to k naprosté spokojenosti.

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


29.7.08, 16:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Tak mám sedačky z feldy. Původně jsem preferoval favoriťácké sedačky z lepšího modelu, ale nebylo možno je sehnat v uspokojivém stavu. Většinou to byly prosezené špinavé roztrhané obludy. Najednou se na vrakovišti ocitla felda nová tvář s najetýma 88tis. km. Sedačky jak nové, vzadu dělené. Tak sem to vzal. Než sem je dal do auta tak sem se je pokusil co nejvíc rozdělat a vyčistit. Musim říct že se mi dost líbí, ikdyž bych byl rači za hezké favoriťácké.
ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


30.9.08, 18:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Na plnou nádrž jsem najel jenom 416km. Už předtím ta spotřeba byla nějak podezřelá... Před časem sem s tim byl na průmyslovce ať se na to podivají že to dost žere, cosi tam porýpali ale stojí to furt za ho.vno. Už mě nějak nebaví jezdit tak za draho... Nevíte čim to muže byt? Žeby automatický sytič automaticky nevypínal? Je jeho oprava složitá?

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


28.10.08, 20:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
krysolet007 píše:
Na plnou nádrž jsem najel jenom 416km. Už předtím ta spotřeba byla nějak podezřelá... Před časem sem s tim byl na průmyslovce ať se na to podivají že to dost žere, cosi tam porýpali ale stojí to furt za ho.vno. Už mě nějak nebaví jezdit tak za draho... Nevíte čim to muže byt? Žeby automatický sytič automaticky nevypínal? Je jeho oprava složitá?


Pokud jsi jezdil jen po městě, tak mi spotřeba 11,3l nepříjde až tak úplně tragická. Ale je to opravdu moc. Mě to jednou žralo kolem 13l a pak jsem si všiml, že byla vypadnutá hadice z klikové skříně do sání. Pak se to zlepšilo. Nebo jestli ti nebrzdí nějaké kolo. Zkus nejdříve projít auto a hledat takové závady. Ten automatický sytič nevím, ale neměl bys potom pořád vysoký volnoběh?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.10.08, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
gokralik píše:
krysolet007 píše:
Na plnou nádrž jsem najel jenom 416km. Už předtím ta spotřeba byla nějak podezřelá... Před časem sem s tim byl na průmyslovce ať se na to podivají že to dost žere, cosi tam porýpali ale stojí to furt za ho.vno. Už mě nějak nebaví jezdit tak za draho... Nevíte čim to muže byt? Žeby automatický sytič automaticky nevypínal? Je jeho oprava složitá?


Pokud jsi jezdil jen po městě, tak mi spotřeba 11,3l nepříjde až tak úplně tragická. Ale je to opravdu moc. Mě to jednou žralo kolem 13l a pak jsem si všiml, že byla vypadnutá hadice z klikové skříně do sání. Pak se to zlepšilo. Nebo jestli ti nebrzdí nějaké kolo. Zkus nejdříve projít auto a hledat takové závady. Ten automatický sytič nevím, ale neměl bys potom pořád vysoký volnoběh?


po městě sem právě nejezdil, jel jsem z Břeclavi do Ostrava city a naopak. Hadice ještě projdu, ale mám pocit že sou tam kde mají byt, už sem to zběžně prohlížel. S tím sytičem máš asi recht, volnoběh po zahřátí vysoký neni.

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


29.10.08, 08:15
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to ti ten benzín taky může týct do háje, ráda praská membrána v benzínový pumpě a benzín teče do oleje, to zkontroluj, čím dřív tím líp, jinak si ještě zničíš motor

pak je potřeba ještě popřemýšlet, zda ta spotřeba není odpovídající jízdníku stylu


29.10.08, 09:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vít píše:
to ti ten benzín taky může týct do háje, ráda praská membrána v benzínový pumpě a benzín teče do oleje, to zkontroluj, čím dřív tím líp, jinak si ještě zničíš motor

pak je potřeba ještě popřemýšlet, zda ta spotřeba není odpovídající jízdníku stylu


Svatá pravda. Jestli náhodou nemáš plyn přikurtovaný k podlaze. Taky jsem měl prasklou trubičku přívodu paliva z nádrže do motoru. Nebo překontroluj hadičky u nádrže (když vyndáš zadní sedačky, je tam od toho dekl). Vlastně to prolez celé. :lol: Ale tyhle netěsnosti by spíš způsobovaly velkou spotřebu během většího časového úseku. Jestli jsi tu Ostravu jel za jeden den, tak tam bude něco jiného.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.10.08, 12:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Dobro, pumpu rozdělam a mrknu na membránu. Jo a ještě jedna věc, nemá to výkon jak míval kdysi. Víc jak 120km/h z toho nedostanu... může to nějak souviset? Kamarád má doma karbec, který je jak nový (po repasi), tak že bych ho vyzkoušel?
Jezdil sem s velmi lehkou nohou na plynu a houby to pomohlo :|

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


29.10.08, 17:23
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
krysolet007 píše:
Dobro, pumpu rozdělam a mrknu na membránu. Jo a ještě jedna věc, nemá to výkon jak míval kdysi. Víc jak 120km/h z toho nedostanu... může to nějak souviset? Kamarád má doma karbec, který je jak nový (po repasi), tak že bych ho vyzkoušel?
Jezdil sem s velmi lehkou nohou na plynu a houby to pomohlo :|

To vypada jako ucpanej filtr sani ne?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


29.10.08, 17:35
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
krysolet007 píše:
Dobro, pumpu rozdělam a mrknu na membránu. Jo a ještě jedna věc, nemá to výkon jak míval kdysi. Víc jak 120km/h z toho nedostanu... může to nějak souviset? Kamarád má doma karbec, který je jak nový (po repasi), tak že bych ho vyzkoušel?
Jezdil sem s velmi lehkou nohou na plynu a houby to pomohlo :|


Určitě zkus vyměnit. Aspoň ze závad vyloučíš karbec.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.10.08, 17:36
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
už jsem ten mizerný výkon taky řešil, u mě to dělal druhej stupeň. nebo spíš nedělal, nefungoval, plus nefunkční podltaková regulace předstihu (shnila hadička)

pumpu je zbytečný rozdělávat, stačí se podívat na olej, kolik ho je, kdyby to tam teklo, budeš ho tam mít moc, a bude rozředěný benzínem


29.10.08, 18:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Tak karbec sem vyměnil. Jak říkam, je po repasi, byl dlouho v igelitce ve sklepě. Naposledy fungoval na favoritu s motorem 136 (jak mám já). Funguje to, jezdí to, ale kolísají dost otážky na volnoběh. Občas se stane, že to klesne pod 500 a zdechne to. Pujde to ještě nějak doladit?

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


1.11.08, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
krysolet007 píše:
Tak karbec sem vyměnil. Jak říkam, je po repasi, byl dlouho v igelitce ve sklepě. Naposledy fungoval na favoritu s motorem 136 (jak mám já). Funguje to, jezdí to, ale kolísají dost otážky na volnoběh. Občas se stane, že to klesne pod 500 a zdechne to. Pujde to ještě nějak doladit?


Ony jsou celkově nízké a nebo drží normálních 800 a začnou skákat? Páč jestli jsou pořád nízké, tak samozřejmě zvednout volnoběh.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


1.11.08, 21:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Volnoběh sem si poladil, ale problém je v tom, že to furt dost skáče. A jak říkam, sem tam to zdechne...

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


1.11.08, 21:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
A teď sem rozdělal ten můj původní karbec a nevypadá nějak opotřebovaně (ikdyž nejsu odborník...). Membrána akcelerační pumpičky jak nová, celkově vnitřek karbecu neni kdovíjak zas:raný, akorát teda podtlakové hadičky sytiče jsou dost styřené, takže to vyměnim. Je něco co ještě zkontrolovat v karburátoru, co by mohlo způsobovat moje problémy?

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


1.11.08, 21:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz