Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 13:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 4,2 nebo 3,9 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
To víš, nesmíš bídný výkon vozu honit převodama :lol: Já mám 3,9 a neměnil bych 8)


Zajimaci :) Proc treba Vrba menil ze 3,9 na 4,22? :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.11.08, 00:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Hele Majlanky, blbá otázka, ale je na suchý poloosy? :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


6.11.08, 00:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Matthes píše:
Tuner#2 píše:
To víš, nesmíš bídný výkon vozu honit převodama :lol: Já mám 3,9 a neměnil bych 8)


Zajimaci :) Proc treba Vrba menil ze 3,9 na 4,22? :)
Protože jsem ho loni pojel i s těžkou muzikou, tak nějak to musel dohnat :lol: Tak neříkám, že to na zrychlení není lepší, ale pak se s tím nedá ject nikam dál. TUNER nadává i na sériovou 3,9, když mu odešla ta jeho upravená dlouhá. Je to jenom o správné volbě k výkonu a krouťáku motoru. To platí i o poskládání jednotlivých rychlostí.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


6.11.08, 00:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Protože jsem ho loni pojel i s těžkou muzikou, tak nějak to musel dohnat :lol: Tak neříkám, že to na zrychlení není lepší, ale pak se s tím nedá ject nikam dál. TUNER nadává i na sériovou 3,9, když mu odešla ta jeho upravená dlouhá. Je to jenom o správné volbě k výkonu a krouťáku motoru. To platí i o poskládání jednotlivých rychlostí.


Bodejť by nenadával že to je krátký, když tam má 1,8T. :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


6.11.08, 00:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
4.22 dám teď taky, kompenzace bídného výkonu motoru (Fa 135) to tak trochu bude :oops:

Na 1.4ku si musím ještě chvíli počkat, pak budu o 3.9 uvažovat :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.11.08, 06:19
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
To víš, nesmíš bídný výkon vozu honit převodama :lol: Já mám 3,9 a neměnil bych 8)

Ty o bidnym vykonu nic nerikej, jasne ze 3.9 je dobry, ale musis mit aspon 60kW a 120Nm, ale to mas tady asi jenom ty a Gemini! :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.11.08, 08:16
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja by som bral aj tú 3.9, môj motor má ešte rezervy...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.11.08, 14:40
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
ja by som bral aj tú 3.9, môj motor má ešte rezervy...

myslis výkonovú alebo vo výkone? :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.11.08, 15:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No,voľba prevodovky značne závisí od použitého motoru a jeho úprav..napr na neupravenú 130tku,alebo135 by som neodporúčal 4,22...ale na upravený Favo motor (ktorý má max. krúťák vo vyšších otáčkach) je iste lepšia 4,22...ja osobne to viem porovnať, bo som mal môj favo motor aj v otcovej 130the (sp3,9) a teraz ho mám v mojej 125ke (sp 4,22)...ťažko povedať, čo je lepšie, ale agresívnejšie sa to chovalo paradoxne v otcovej 130tke...tam bola kráľom 3ka a 4ka; päťka bola ako rýchlobeh...zasa v mojej 125ke je kráľom 4ka a 5ka...každopádne pocitovo to bolo lepšie v 130tke, lenže to môže byť spôsobené aj typom nápravy (vlečka vs. kyvka) a s ňou súvisiacou hlučnosťou...
Každopádne to rovnako parádne hrabalo na jednotke a dvojka ešte prehrabla...

Len to neodporúčam tak, ako to má môj otec - Š130 (sp 3,9) a motor Š120...ide to, ale dynamiky nič moc...ale zasa trojka dokopca v poho 100 km/h bez nejakého akustického obťažovania...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.11.08, 16:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
michalkatka píše:
ja by som bral aj tú 3.9, môj motor má ešte rezervy...

myslis výkonovú alebo vo výkone? :)


niekedy ho vycucám na 5ke na tých 140 (4000ot/min) stále má dynamiku aj ťah a normálne si to žiada aj 6ku :shock: ....

ja ani neviem čo mám za motor :?: , 135blok, 136B piesty, vačka 135, SP 4,2, niekedy ma prekvapuje ako je svižný, plyn (akcelerátor) používam cca do 1/2 svojej dráhy, najllepší ťah má motor mezdi 2500 a 3000ot...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.11.08, 17:51
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
u mna tak 2700 az 3700 odhadom s tou ostrejsou vackou, pripomina to 16V
135ka mala tak 2000 az 3200 a potom mrtvola, taky ben-sel :lol: do mesta super

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.11.08, 19:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
treba ja bych do uvahy zapocital i kola... pokud budes mit nizsi kola, prevod se jeste zvetsi... proto treba ja nakonec dam prevod 3,9 protoze budu mit 175/70 r13 kolecka, takze ten prevod se trosku zvetsi.. ovsem na zimu mam gumy o dost vetsi, takze to bude zase linejsi..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.11.08, 19:45
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Kachnis píše:
treba ja bych do uvahy zapocital i kola... pokud budes mit nizsi kola, prevod se jeste zvetsi... proto treba ja nakonec dam prevod 3,9 protoze budu mit 175/70 r13 kolecka, takze ten prevod se trosku zvetsi.. ovsem na zimu mam gumy o dost vetsi, takze to bude zase linejsi..
175/65 maju rozdiel v obvode oproti 165/70 2mm ;) to sa sand neodrazi ani v odchylke tachometra, skoro rozdiel nahustena/nenahustena pneumatika

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.11.08, 19:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Kachnis:
Pri tom jak ty jezdis ted se 4Q, tak zcela urcite potrebujes 4.22 i kdybys mel 185/45R13 :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.11.08, 20:00
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
deekay píše:
Kachnis píše:
treba ja bych do uvahy zapocital i kola... pokud budes mit nizsi kola, prevod se jeste zvetsi... proto treba ja nakonec dam prevod 3,9 protoze budu mit 175/70 r13 kolecka, takze ten prevod se trosku zvetsi.. ovsem na zimu mam gumy o dost vetsi, takze to bude zase linejsi..
175/65 maju rozdiel v obvode oproti 165/70 2mm ;) to sa sand neodrazi ani v odchylke tachometra, skoro rozdiel nahustena/nenahustena pneumatika


Hej, ja som vedľa seba priložil sériové 165ky a 175/70R13 a priemerl bol +- indetický. Horšie to bolo s mojou peňaženkou, ke´d mi na to prišli pri cestnej kontrole...v piatok som ich nahodil a už v sobotu som cvakal...njn, chcel som, žeby to lepšie sedelo...teraz už mám opäť 165ky...keď na šáde sa každý policajt odbaví...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.11.08, 13:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz