motor TAZ 1500 do favorita?
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Carlos píše: To je pravda no že z toho TAZe se dá vymámit víc a to jen dílama co jsou k sehnání, ale má to už hliníkovej blok?
blok jw hliníkový, ale hlava myslím ešte liatina, alebo pri tej inovácii dali hliník?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.11.08, 15:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
michalkatka píše: Carlos píše: To je pravda no že z toho TAZe se dá vymámit víc a to jen dílama co jsou k sehnání, ale má to už hliníkovej blok? blok jw hliníkový, ale hlava myslím ešte liatina, alebo pri tej inovácii dali hliník?
Hlava určitě jen 5 kanál, koneckonců, mužeš se optat u Ocelot Auto, ti je pořád vyrábí, tak se optat jestli byla jakási inovace.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
15.11.08, 16:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Carlos píše: Hlava určitě jen 5 kanál, koneckonců, mužeš se optat u Ocelot Auto, ti je pořád vyrábí, tak se optat jestli byla jakási inovace.
stále zháňam nejakú technickú dokumentáciu... takáto firma to asi len tak nepustí... a okrem iného sa TAZ vyrábali aj s motorom 1.9D (ten čo sa dával do Felicií)....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.11.08, 16:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Můžu Ti ofotit návod na Š1203 vo slovenskom znenie pokud chceš, ale to moc hodnotná kniha k tomuhle nebude..
A k těm motorům, 781 motor je lepší pro denní provoz, je modernější, mladší a má i pár kW navíc, oproti klasickým litinovým pětikanálům je to velká změna a přijde mi že při opravách je takový vstřícnější
Já bych už litinový pětikanál pro běžný provoz nechtěl, do veterána na občasné letní projíždky klidně, ale na denní použití ne
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.11.08, 16:26 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
však to neviem, ešte nikto mi nepotvrdil ani nevyvrátil inovácie na TAZ 1500, ale zasa mi je divné že tie motory vyrábali a museli splňovať vtedajšie emisné limity a po 93 motor bez tvrdených sediel a guferami na ventiloch nemal šancu splniť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.11.08, 16:31 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
preto ma valna vacsina TAZ1500 vyrobenych po 1/1993 neriadeny katalyzator
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
15.11.08, 20:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventYl píše: preto ma valna vacsina TAZ1500 vyrobenych po 1/1993 neriadeny katalyzator
ja viem, ale to potom muselo byť na bezolovo a to už si vyžaduje trocha úpravy motora...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.11.08, 21:15 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
michalkatka píše: ventYl píše: preto ma valna vacsina TAZ1500 vyrobenych po 1/1993 neriadeny katalyzator ja viem, ale to potom muselo byť na bezolovo a to už si vyžaduje trocha úpravy motora...
no tak tam teda lisovali tvrdene sedla. ved sedla u tychto motorov su, pokial mi je znamo, vyrabane samostatne a lisovane, cize to neni ziadny velky problem. ak je navyse priemer taniera podobny s favoritom, proste pouzili sedla z favorita a slo sa dalej.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
15.11.08, 21:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventYl píše: no tak tam teda lisovali tvrdene sedla. ved sedla u tychto motorov su, pokial mi je znamo, vyrabane samostatne a lisovane, cize to neni ziadny velky problem. ak je navyse priemer taniera podobny s favoritom, proste pouzili sedla z favorita a slo sa dalej.
neviem, keď sa k tomu dostanem preskúmam to.... (aspoň z vonku, do motora sa nedostanem)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.11.08, 21:20 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tady v tom videu jsou vidět i těsnění, a jedno vypadá jak kdyby patřilo pod již zmiňovaný 6 kanál ....
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
16.11.08, 21:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
http://www.forum.predseda.com/viewtopic.php?t=331
tady se píše o "naturalovej verzi" takže tvrzený sedla bude mít
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.11.08, 21:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.11.08, 21:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
stříkačky
máme 15tku(1433) ostrou verzi (hlava, vačka), bez setrváku (hasičská mašina) a se 130tkovym karbecem to točí jak svině, jde to od spodu (to bude tim odlehčenim) a tlačí to jak kráva...
lije se do toho shell v power racing, olej tam je nějakej 10W50
z tohohle motoru jde udělat až 2,0, ale je to jen pro to hasičský využití a jak se posere start a čeká se na další, už strojník nadává, že se mu to posere...prostě jen na fakt krátký běh motoru...
každopádně sorry michale, ale tohle je fakt o ničem, dávat tam tenhle motor (ikdyž jsem na vlastní oči viděl 3 závoďáky, který jezdili jak svině), ale radši tam nacpi tu fábku a vyprdni se na nějaký laborování, protože to je blbost a stejně to tam nepude
1,5 měli jiný kanály, který se dneska už blbě sháněj, a když tu hlavu doma někdo má, tak je dost drahá...
mit ji doma, jsem schopnej z ní vyvařit 5000kč na ruku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.11.08, 21:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
a štartér to má od motora... tak preto je opačnobežný....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.11.08, 21:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
však ale ja to nechcem do auta na bežné jazdenie
krúťak a výkon je to čo chcem, otáčkami to nechcem hnať
ondro, nemáš k tomu motoru nejakú podrobnú dokumentáciu?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.11.08, 21:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|