|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Autor |
Zpráva |
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
jakej vzduch?
Bavil jsem se s kámošem, jakej vzduch je pro motor lepší. Jestli teplej a nebo studenej. Co vy na to? Já fakt nemam páru. Já si myslim, že je lepší studenej, ale na co tam pak je ta roura od airboxu k tomu vejfuku?
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
15.11.06, 22:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Když je motor studenej, je lepší vzduch teplej, aby se to rychleji ohřálo, když už je to ohřátý, je lepší vzduch studenej, proto je tam ta bimetalová klapka, která přepíná mezi vzduchem zvenku/od výfuku.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
15.11.06, 22:46 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Řekl bych, že je lepší studenej vzduch. To teplý nasávání je tam proto, že karburátor je seštelován na určitou teplotu vzduchu, a ta musí být konstantní, aby to dobře jelo.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
15.11.06, 22:50 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
A nevíte, jak měly sání řešený 130RSky? Nebo nemáte na ně někdo doma plány?
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
15.11.06, 22:55 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|