Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Seřízení LPG u Š120. Plynaři děkuji za pomoc. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek Seřízení LPG u Š120. Plynaři děkuji za pomoc.
Ve Š120 mám LPG Lovtec. Napřed nedržel volnoběh, teď to moc žere. Povedlo se mi to úplně rozštylovat. Jaké je základní nastavení? Myslím velký šroub na hadici ke karbutátoru, malý šroub na zplynovači, šroub přídavného vzduchu na karburátoru?
Jak to mám nastavit? Čím mám začít? Díky.


1.12.08, 18:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nejprve si perfektně nastav karburátor na benzín.

S plynem se to má tak, že budeš muset trochu laborovat. :lol: ten šroub na hadici ke karbecu utahuj po otáčce a jdi se vždycky projet. Až auto bude lenivé, nebo až bude cukat, tak na tom šroubu půlotočky přidej. Celou dobu volnoběh koriguj tím velkým na reduktoru.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


1.12.08, 19:33
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jj nastav si na volnobeh 900 ot ( ne min) na benzin a potom na plynu na hadici uzvri kohout a vysroubuj alespon 3otacky..na reduktoru si nastav volnobehtaky na 900ot a projed se...kdyz to bude liny, tak pridavej po pulotacce na hadici.. taky sleduj otacky pri sroubovani na ty hadici...pokud klesnou moc, mas uz moc bohato..pokud stoupaj, mas chudou smes..predpoklad je, delat to s novyma kladivkama a svickama

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


1.12.08, 20:28
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
gokralik píše:
Nejprve si perfektně nastav karburátor na benzín.

S plynem se to má tak, že budeš muset trochu laborovat. :lol: ten šroub na hadici ke karbecu utahuj po otáčce a jdi se vždycky projet. Až auto bude lenivé, nebo až bude cukat, tak na tom šroubu půlotočky přidej. Celou dobu volnoběh koriguj tím velkým na reduktoru.


ladění toho šroubu na hadici znam... tak dlouhu jsem utahoval, až se mi Rapid nechtěl rozject na do hodně mírnýho kopečka...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


1.12.08, 20:50
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz