Další zahraniční výlet TW :)
Autor |
Zpráva |
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
jde to i se 4q, mě se do kastle řezat nechce, no hluk a spotřeba na dálnici je o krapet větší
Takže já jedu se 4q. Zkusím našetřit aspoň na to Holandsko, pokud se bude konat.
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
3.12.08, 10:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
ondra120 píše: Zkusím našetřit aspoň na to Holandsko, pokud se bude konat.
Verim ze ano. Fred bude vedet.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.12.08, 11:39 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Viky píše: chemer píše: jinak jelikož vořech je 105 tak na nějáký dálky opravdu nic moc, na státovce ho sice držím pořád okolo 90-100 Hele... mas 4Q nebo 5Q? Ja teda vim, ze ostatni budou umirat kdyz to tady reknu, ale Eda ma motor 105 v naprosto desnym stavu a Holandsko jsem s nim jel letos dokonce 2x. Samozrejme zachranila to 5Q prevodovka (ze 125ky), kterou silne doporucuju, jestli este nemas. Neni to tak hrozna uprava a tvoje auto je na to zrejme pripraveny. Nejvic sem s tim jel slabejch 130 a cestovni rychlost jsme normalne drzeli kolem 100ky i na Nemecky dalnici, protoze se jelo na sichr a ne na cas. Ne ze bych nezdrzoval, ale dojeli sme tam i zpatky. Jestli jezdis na benzin (ja na LPG), tak staci 5Q a 120kovej karbec a nemusis se dalnice bat. všechno v originálu takže 4Q, je to běs, pořád brečim jak bych chtěl 5Q, určitě bych nějákou sehnal ale s namontováním už by to nebyla taková sláva.... jedniný co jsem z au ta vyndaval bylo asi tak sání takže nemám žádný zkušenosti
|
3.12.08, 11:58 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
chemer píše: .. jedniný co jsem z au ta vyndaval bylo asi tak sání takže nemám žádný zkušenosti
To nevadi, proved kontrolu tunelu a pokud netreba varit, vymena je pomerne snadna. Jde to i bez vyndani motoru. A je to prace na cca 3 hodiny ve dvou.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.12.08, 12:40 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
kontrolu tunelu jestli neni vyhnilej nebo jestli byly nějáký jiný typy podle uchycení nebo velikosti?
|
3.12.08, 13:12 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
chemer píše: kontrolu tunelu jestli neni vyhnilej nebo jestli byly nějáký jiný typy podle uchycení nebo velikosti?
5Q tunel je jinej. Podle roku vyroby. Od r.85 se davaly vsude 5Q tunely, v roce 84 neni jisty. Pak se lisi nadrz a trubky na vodu, ale treba ja mam BAZ 120R 1985, 4Q v serii a normalne mi tam 5Q sel, vsechno pripraveny.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.12.08, 13:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Měnilo se to 83/84 - model 83 byl s tunelem na 4Q, ale model 84 (pozor, může být vyroben už 1983!) by tunel na 5Q měl mít vždy.
To byla i Pastelka - model 84, vyrobená 2.10.1983, a kastle pro 5q byla..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.12.08, 13:51 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Viky píše: chemer píše: kontrolu tunelu jestli neni vyhnilej nebo jestli byly nějáký jiný typy podle uchycení nebo velikosti? 5Q tunel je jinej. Podle roku vyroby. Od r.85 se davaly vsude 5Q tunely, v roce 84 neni jisty. Pak se lisi nadrz a trubky na vodu, ale treba ja mam BAZ 120R 1985, 4Q v serii a normalne mi tam 5Q sel, vsechno pripraveny.
Vořech je rv.87, jinak u nás na chalupě bylo plno kluků co měnily pořád motory a převodovky jenže jsou starší než já a všichni už bydlí někde jinde a mají rodinu takže nemám od koho přebírat zkušenosti
|
3.12.08, 13:53 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Šemik píše: To byla i Pastelka - model 84, vyrobená 2.10.1983, a kastle pro 5q byla..
No... v MB mozna... ale ver tomu ve vsech provozech....
Ja sem treba videl (rocnik nevim) 120ku s 5Q tunelem ale trubky byly pro 4Q.
R.v. 87 je jasnej, tam by mel jit 5Q sam.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.12.08, 14:22 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
a co všechno je třeba? Převodovka, kulisa a ještě nějáký drobnosti?
|
3.12.08, 14:26 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Ja myslel ze se tu resi zahranicni srazik a ne tunely na 5q
|
3.12.08, 14:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
chemer píše: a co všechno je třeba? Převodovka, kulisa a ještě nějáký drobnosti?
Převodovka, nádrž, trubky chlazení, táhlo řazení (kulisu lze nechat)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.12.08, 17:47 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
no bylo by to hezký ale pro mě nedosažitelný
|
3.12.08, 19:10 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
co zas blbnete, se 4 kavltem se to da v pohode...nevim kde je problem...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
3.12.08, 19:22 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
určitě se to dá ale právě ve více lidech kdy by se nejelo nejspíš podle mích představ co se týče rychlosti bych nestíhal a nebo by dostával Vořech moc kouř... to je všechno
|
3.12.08, 19:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|