|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Problém s karburátorem SEDR
Autor |
Zpráva |
dnd
Příspěvky: 2
|
Problém s karburátorem SEDR
Ahoj,
pročistil jsem karburátor na 120, vrátil ho tam (s novým těsněním). Chci ho seřídit, ale šroub bohatosti směsi funguje divně. Nejlépe motor běží, když je šroub úplně utažen. Při postupném povolování motor začíná chcípat.
Divně funguje i šroub na volnoběžné otáčky. Při úplném zavření chcípne, když ho povoluji, tak se motor nedostane nad 500 ot/min.
Mám karburátor SEDR
Díky za rady
|
1.12.08, 18:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No zkus to naladit na základ, pokud to nepujde tak je něco špatně, když šroub volnoběhu zašroubuješ a chcípne to tak je to dobře, jinak zkus volnoběžnej šroub vytočit o 2-3 otáčky a šroub směsy taky, až to budeš mít tak nastartuj (mělo by se to udržet v poho, musí být motor na provozní teplotu pokud se to neudrží tak zkus ještě o jednu otáčku otevřít šroub volnoběhu) no a když to bude brčet na volnoběh tak začni pomalinku šroub na směs zašroubovávat, do té doby než začnou padat otáčky jakmile začnou padat tak přestaň, zafixuj si polohu šroubováku a začni povolovat a počítej počet otáček šroubováku do té doby než začnou opět klesat otáčky motoru (pokud nezačnou po cca 1,5-3 otáčkách znova klesta tak je něco špatně) tam se zastav a vem počet otáček šroubováku poděl ho dvěma a o tu polovinu ho zase zašroubuj, chápeš? tak teď by jsi měl být někde na nejoptimálnější směs, teď už jen volnoběžný šroub eventuálně zašroubovat aby jsi snížil otáčky na volnoběh na požadovanou hodnotu, jakmile ti to na celej tenhle průběh nebude chtít reagovat tak je něco špatně.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.12.08, 18:56 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Viděl bych to na nějakou netěsnost. Vyměn těsnění jak pod víkem karbu tak i pod celým karbem,jestli je špatné. A potom možná by to chtělo aji ty těsnící gumičky na ty šrouby štělování bohatosti a volnoběhu (ty se kterýma točíš). A klapky rozhýbat a zjistit jestli dovírají.
Když tohle uděláš,nic tím nezkazíš.
Základní nastavení je 1otáčka vzduch a 2 otáčky bohatost. Pak doladit jak píše Kristensen.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
2.12.08, 13:00 |
|
|
dnd
Příspěvky: 2
|
Zkusil jsem to, znova jsem to přetěsnil a problém se stejně nevyřešil.
Tak mi to nedalo a zkusil jsem nastavit mezeru na škrtících klapkách (byly úplně zavřené). Není to samozřejmě přesné, protože nemám úchylkoměr.
Teď si to volnoběh drží, ale pořád mi špatně funguje šroub bohatosti směsi. Nejlépe motor běží, když je šroub úplně zavřený. Při jeho povolování si chvíli motor drží otáčky a pak se přidušuje.
Může to být tou mezerou na klapkách, nebo mají být úplně zavřené a problém je pořád někde jinde?
DÍK
|
4.12.08, 16:49 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Mezera na klapkách má být minimální. Jakmile je větší, než má být, nedá se volnoběh rozumně nastavit. Další možnou příčinou nenastavitelného volnoběhu je pootevřená klapka druhé komory...
|
4.12.08, 16:58 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
A co elektromagnetický ventil,funguje správně? On třeba někdy sepne někdy ne. Zkontroluj ho, odpoj od něho přívod, zapni klíček a připojuj ho, musí cvakat!!
Pak leda nějaká přicpaná tryska,jinak už nevím...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
4.12.08, 17:11 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, myslím, že do nastavenia dorazov škrtiacich klapiek si nemal rýpať...tvoje problémy by skôr vyzerali na nejakú fatálnu chybu pri skladaní karbeca...neprehodil si trysky 1. a 2. komory? Alebo ti neprisáva falošný vzduch pod karbec?
Keby bola tryska pripchatá, tak to nepôjde pri úplnom zatiahnutí skrutky bohatosti...ten elmag. ventil by tiež mohol byť zlý, ale nejak sa mi to nezdá, žeby to šlo so zatiahnutou bohatosťou...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.12.08, 14:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|