Autor |
Zpráva |
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Martin píše: No já jsem myslel o jeden rozměr větší závit, a pak udělat tyč, která bude mít na jednom konci větší závit a na druhým ten co tam má být, ale nevím o který závit se jedná. Jestli to je na hlavu, tak tam by to asi nešlo, v hlavě nejspíš bude menší díra než o stupeň větší závit?
To sem právě myslel-šroub neprojde hlavou...
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
20.11.06, 22:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak to je blbý. To mě napadá tam do bloku našroubovat tu závitnici a pak to přitáhnout matkou. Ale nevím, jestli matka udrží takový utahovací moment?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
20.11.06, 22:32 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Martin píše: Tak to je blbý. To mě napadá tam do bloku našroubovat tu závitnici a pak to přitáhnout matkou. Ale nevím, jestli matka udrží takový utahovací moment?
A nejsou ňáký extra-super-hyper pevnostní? Ale aby to nestálo víc jak kloudnej blok .Btw závitnice je to samý jako šroub, takže taky neprojde-teda jestli jsem tě správně pochopil a hlavně jestli mluvíme o šroubu skrz hlavu, to nám Bukaj ještě neřek´, ale asi jo. To už sehnat jinej blok...
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
Naposledy upravil Thobiash dne 20.11.06, 22:45, celkově upraveno 1
|
20.11.06, 22:39 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, radši o milimetr zvětším díru v hlavě, kde je dost materiálu, než o 3-5milimetrů zvětšovat závit v bloku, kde toho matroše moc není...
A hlavu spíš vyměnim, než blok
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
20.11.06, 22:41 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Bukaj píše: No, radši o milimetr zvětším díru v hlavě, kde je dost materiálu, než o 3-5milimetrů zvětšovat závit v bloku, kde toho matroše moc není... A hlavu spíš vyměnim, než blok
Tys to napsal dřív než já-asi to sem nepatří, krom toho se začalo o tryskách, ale netušíte někdo kolik koštuje novej blok?Fa nebo 120 to je fuk-jen orientačně.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
20.11.06, 22:49 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Thobiash píše: Bukaj píše: No, radši o milimetr zvětším díru v hlavě, kde je dost materiálu, než o 3-5milimetrů zvětšovat závit v bloku, kde toho matroše moc není... A hlavu spíš vyměnim, než blok Tys to napsal dřív než já-asi to sem nepatří, krom toho se začalo o tryskách, ale netušíte někdo kolik koštuje novej blok?Fa nebo 120 to je fuk-jen orientačně.
A myslíš, že se dá ještě sehnat?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
20.11.06, 23:10 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Bukaj píše: Thobiash píše: Bukaj píše: No, radši o milimetr zvětším díru v hlavě, kde je dost materiálu, než o 3-5milimetrů zvětšovat závit v bloku, kde toho matroše moc není... A hlavu spíš vyměnim, než blok Tys to napsal dřív než já-asi to sem nepatří, krom toho se začalo o tryskách, ale netušíte někdo kolik koštuje novej blok?Fa nebo 120 to je fuk-jen orientačně. A myslíš, že se dá ještě sehnat?
No to já právě nevim
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
20.11.06, 23:42 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Thobiash píše: Martin píše: Tak to je blbý. To mě napadá tam do bloku našroubovat tu závitnici a pak to přitáhnout matkou. Ale nevím, jestli matka udrží takový utahovací moment? A nejsou ňáký extra-super-hyper pevnostní? Ale aby to nestálo víc jak kloudnej blok .Btw závitnice je to samý jako šroub, takže taky neprojde-teda jestli jsem tě správně pochopil a hlavně jestli mluvíme o šroubu skrz hlavu, to nám Bukaj ještě neřek´, ale asi jo. To už sehnat jinej blok...
Pokud by to ta matka vydržela, tak by se udělala tyč na jedné straně s větším závitem a na druhé straně s menším. Ta starna s větším by se žašroubovala do bloku a ta s menším by koukala z bloku a nasadit hlavu by nebyl problém. Ale jak sem říkal, ta matka by asi takový utahovací moment nevydržela. Jedině udělat matku, která by měla výšku třeba 2-3cm, aby to drželo na delším závitu, pak by se to strhnout nemuselo.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.06, 10:36 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Martin píše: Thobiash píše: Martin píše: Tak to je blbý. To mě napadá tam do bloku našroubovat tu závitnici a pak to přitáhnout matkou. Ale nevím, jestli matka udrží takový utahovací moment? A nejsou ňáký extra-super-hyper pevnostní? Ale aby to nestálo víc jak kloudnej blok .Btw závitnice je to samý jako šroub, takže taky neprojde-teda jestli jsem tě správně pochopil a hlavně jestli mluvíme o šroubu skrz hlavu, to nám Bukaj ještě neřek´, ale asi jo. To už sehnat jinej blok... Pokud by to ta matka vydržela, tak by se udělala tyč na jedné straně s větším závitem a na druhé straně s menším. Ta starna s větším by se žašroubovala do bloku a ta s menším by koukala z bloku a nasadit hlavu by nebyl problém. Ale jak sem říkal, ta matka by asi takový utahovací moment nevydržela. Jedině udělat matku, která by měla výšku třeba 2-3cm, aby to drželo na delším závitu, pak by se to strhnout nemuselo.
No tak myšlenka to nejni špatná...ještě tak kdyby sem napsal nějakej profík z oboru spojovací materiál (vlastně sem už ne, přešoupli to jinam)
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
21.11.06, 11:50 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
ferrari píše: Ja som testoval na Š125 SEDR120, SEDR130 a aj EDSR120, napísal som aj článok, ale Kybergreg to musí pretransformovať do HTML (inak už to má dva týždne). Ako najlepší sa mi javil EDSR120...a meniť trysky - musíte súčasne aj vzdušníky, inak to bude naprd...
To, cos mi poslal, jsem hned druhý den převedl do html a poslal Vikymu. Teď už je to na něm, kdy to vystaví na techwebu.
|
21.11.06, 16:57 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kybergreg píše: ferrari píše: Ja som testoval na Š125 SEDR120, SEDR130 a aj EDSR120, napísal som aj článok, ale Kybergreg to musí pretransformovať do HTML (inak už to má dva týždne). Ako najlepší sa mi javil EDSR120...a meniť trysky - musíte súčasne aj vzdušníky, inak to bude naprd... To, cos mi poslal, jsem hned druhý den převedl do html a poslal Vikymu. Teď už je to na něm, kdy to vystaví na techwebu.
Kybergreg - dík, nevedel som
Viky - please, pošli mi to back, ešte chcem niečo doplniť...[/i]
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.11.06, 17:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|