Autor |
Zpráva |
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Zapojení cyklovače
Prosim Vás poradil by mi někdo na který kontakty na páčce stěračů připojit cyklovač?
|
14.12.08, 18:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To má nějak málo konců... To nepůjde
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.12.08, 19:42 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
no mě to bylo taky divný že má jen 2 kontakty ale ten od koho jsem ho dostal ho prý bez problémů používal, už bohužel nemám možnost se ho zeptat jak to měl zapojený
|
14.12.08, 19:48 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
No tak jsem ho vyndal z toho pouzdra a je tam ješt jeden volnej kontakt na tom potenciometru ale je propojenej s tim červenym takže já fakt nevim, jinej volnej kontak už tam neni a navíc v z toho plastovýho víčka jsou vyvedený jen ty 2 vodiče takže třetí to asi ani nikdy nemělo
|
14.12.08, 20:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jenomže dva jsou málo, Škoda cyklovač má 4 vývody.
V čem tohle bylo zapojené? Cyklovače TIS snad bývaly určené pro Volhy, Wartburgy a Trabanty pokud si vybavuji článek ve starém SM.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.12.08, 20:05 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
jinak fakt nevim co si myslet o tom že podle štítku na pouzdru jde o nějákej tovární výrobek a vnitřek do toho pouzdra prostě sedne jak ulitej a je vidět že to je tovární ale provedením a pájením jako by to dělal narychlo někdo doma...
|
14.12.08, 20:06 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
tak to jsem uplně mimo protože to měl prý ve škodovce
|
14.12.08, 20:07 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jezis tak pto pripoj pres rele paralelne na prvni rychlost a hotovo... dyt to origo zapojeni je stejne nahovno.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.12.08, 20:07 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
no mám zase blbej dotaz no ale moc tomu nerozumim , když bych to teda dal přes rele na první rychlost tak vlastně to bude fungovat místo první rychlosti nebo se to dá zapojit tak aby to fungovalo na spodní C polohu tý páčky?
|
14.12.08, 22:03 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Zdravím.Pánové,nechci se hdat,ale není to obyčejný regulátor otáček.Poťák má na sobě vypínač a tyristor jen podle nastavení odoru reguluje napětí a né cykl.
Možná se pletu.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
15.12.08, 20:55 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Tak se mi dostal do ruky další cyklovač, chtěl bych se zeptat jestli je kam ho připojit na 120L když už má konektor????
|
3.1.09, 12:05 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ten první typ bude asi opravdu jen regulátor na stěračový motorek. Asi se jen měnila rychlost otáčení motorku a tím pádem rychlost motorku. Buď zapojit paralelně nebo sériově.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.1.09, 12:39 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo, to druhé už je použitelné
Protikonektor 120L mít nebude, najdi si v andrtovi schéma a přepoj to.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.1.09, 14:02 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
a šlo by to udělat že celej ten cyklovač bych nechal schovanej někde pod palubovkou a zapojil ho na polohu cyklovače na páčce stěračů?
|
3.1.09, 14:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No ono to tak je myšleno už původně - cyklovač uvedeš v činnost překliknutím páčky stěračů úplně dolů a kolečkem na cyklovači si volíš interval mezi jednotlivými kyvy stěračů
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.1.09, 14:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|